Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב לא מזמן אצלי והחלטתי לבדוק את החימום.

מדובר בדגם עם בקרת אקלים.

העלתי את הטמפרטורה למקסימום, יוצא אויר קר.

אם כפתור ה A/C לחוץ מרגישים את המזגן על קור. אם הכפתור לא לחוץ סתם יוצא אויר קר.

מה אפשר לבדוק לפני שניגשים להוציא כסף?

תודה מראש.

פורסם (נערך)

אם אני לא טועה אין ברז , והנוזל זורם כל הזמן ברדיאטור חימום.

 

נסה למצוא 2 צינורות מאחורי סעפת היניקה שמתחברים לקיר האש כמו בתמונה (סתם תמונה מהאינטרנט אבל העיקרון זהה) :

 

images.jpg

 

רדיאטור החימום עצמו יושב בתוך הדשבורד ולא ניתן לראות אותו בלי לפרק הכל.

 

כשהרכב בטמפ' עבודה, תכבה אותו ותיגע בשני הצינורות כמו שמאור אמר.

 

אם שניהם חמים באותה מידה אז כנראה שהמדף שאמור להפריד בין חימום לקירור לא מתפקד.

 

 

hvac-air-flow.jpg

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

בוקר טוב,

נראה לי שזיהיתי את הצינורות, שני צינורות גמישים של 1 צול בערך שנמצאים אחד ליד השני.

שניהם חמים.

יש עוד צינורות שעוברים דרך קיר האש? אם שניהם חמים משמע המים עוברים דרך הרדיאטור הפנימי? או שאני טועה?

יש פיוזים למדפים שמעבירים מאויר קר לחם?

פורסם

תנסה להריץ את בורר המצבים של המדף בין כל האופציות ותראה אם הוא כן נותן לאנשהו חימום. אני בספק אם באמת הבעיה במדף זה כמעט אף פעם לא קורה אבל אתה עדיין באחוזון שעלול לקרות. יכול להיות גם שרדיאטור החימום פשוט סתום. איזה מיים קיימים ברדיאטור?

×
×
  • תוכן חדש...