שלום לכולם.
ברשותי אלנטרה 2005 עם 189000 קמ.
הרכב עם יד גבוהה, כולל השכרה בתחילת דרכו.
ברדיאטור יש מי ברז, לפי הצבע החלוד.
האם אפשר להחליף את המים בנוזל קירור נורמלי?
פעם מישהו אמר לי שאם השתמשו במים אסור לשים נוזל קירור כי זה יפוצץ את כל המערכת(?)
האם זה נכון?