Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברכב של אימי, יונדאי i20 שנת 2013, יש בעיה בשפריצר של המגבים - לוחצים על הידית ולא יוצא כלום.

במידה ומפמפמים יוצאים שפריצים ממש ממש קטנים שלא עוזרים ולא מגיעים לתחתית השמשה בכלל.

המיכל עצמו מלא, מילאתי אותו בעצמי.

יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ואיך מסדרים את זה?

פשוט נראה לי מבאס להכניס רכב למוסך בגלל דבר כזה שטותי.

 

תודה רבה!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאתה לוחץ אתה שומע את המשאבה עובדת?

אתה שם סם נוזל שמשות ולא מים מהברז כן?

 

שומע את המשאבה, הרי יוצא שפריץ ממש חלש.

ממלא רק נוזל שמשות כמובן למרות שאין שום בעיה עם מים מהברז.

 

כנראה מדובר בסתימה או במשאבה שסיימה את חייה.

 

אם זו הייתה סתימה לא היה יוצא כלל נוזל, לא?

הגיוני שמשאבה סיימה את חייה תוך פחות משנתיים?

פורסם

שלוף את אחד הצינורות בחיבור שלו לשפריצר מתחת למיכסה המנוע ותגיד למישהו שיפעיל. אם השפריץ חזק אז השפריצר עצמו סתום. אם חלש המשאבה סיימה את חייה.

פורסם

אם המשאבה עובדת ועושה רעש, נסה לנתק את הצינורות מהמשפריצרים, ללחוץ ולראות אם משפריץ מים חזק, אם כן אז נסתמו לך השפריצרים עצמם, תקנה מחנות חלפים ותחליף לבד לא סיפור.

מגב אחורי יש ברכב? שם כן משפריץ?

פורסם
שלוף את אחד הצינורות בחיבור שלו לשפריצר מתחת למיכסה המנוע ותגיד למישהו שיפעיל. אם השפריץ חזק אז השפריצר עצמו סתום. אם חלש המשאבה סיימה את חייה.

 

ננסה לעשות את זה, תודה רבה.

 

מגב אחורי יש ברכב? שם כן משפריץ?

 

קצת מביך אבל עוד לא מצאתי איך משפריצים בשמשה האחורית... :oops:

פורסם

אין שפריצר בשמשה האחורית כי יונדאי קמצנים ולא שמו שפירצר אלא רק מגב.

כנראה שהם לא מצאו לנכון להוסיף שפיצר כי זה היה עולה להם עוד סנט לכל רכב.

פורסם
אין שפריצר בשמשה האחורית כי יונדאי קמצנים ולא שמו שפירצר אלא רק מגב.

כנראה שהם לא מצאו לנכון להוסיף שפיצר כי זה היה עולה להם עוד סנט לכל רכב.

 

בטוח? משום מה אני זוכר דווקא שב I20 שלנו יש כזה , מצרף לך תמונה של הפתח מתז , הוא נמצא בפינה של הפנס בלם מרכזי, אני זוכר שלקח לנו כמה זמן לאתר מהיכן מפעילים אותו , משהו עם הידית ימין - לדחוף קדימה או משהו כזה, שהאוטו יהיה בבית אבדוק אם עדיין לא מצאת

 

ללא שם.JPG

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

הלכתי עכשיו לרכב לבדוק ואתה צודק!

הם החביאו אותו כל כך טוב שפספסתי אותו בקלות.

ולחשוב שקיללתי את יונדאי כמה ימים על זה שהם קמצנים...

יחד עם זאת, השפריצר הזה לא עובד טוב ובקושי מוציא מים שזה מאוד מוזר כי מיכל המים מלא לחלוטין.

האם יתכן שיש מיכל לשמשה הקדמית ומיכל לאחורית? ההגיון אומר שמדובר באותו מיכל וגם בפתיחת מכסה המנוע לא נמצא מיכל נוסף.

פורסם

+1

עצרתי במיוחד ליד יונדאי i20, אכן יש לה שפריצר לשמשה אחורית משולב בפנס בלימה עליון.

 

אני די בטוח שקיום שפריצר אחורי נדרש בתקינה, זה לא משהו שיצרן יכול להחליט אם להתקין או לא.

 

 

פורסם

לדעתי זה מדובר במיכל אחד לשני המתזים , מה שכן אני הייתי בודק את הפתח ממנו שואבת המשאבה את המים , נסה באמצעות מברשת שיניים אולי להגיע לרשת הכניסה של המים למשאבה, אם גם זה לא עוזר, נתק את הצינור מים מהמשאבה עצמה , ולחץ , האם משפריצה בלחץ? במידה וכן , הצינור סתום כנראה באבנית , תפרק את הצינור וקפל אותו בכל נקודה אפשרית , על מנת לרסק את החלקיקים הסותמים והעבר דרכו מים , אם זה פתר את הבעיה, אדרבא.

 

לגבי הצינור לחלק האחורי , קצת בעיה לבצע זאת , אבל נסה באמצעות לחץ אויר אולי לשחרר אותו ,

 

אני חושד במשאבה כחלק ראשוני שמונע את הזרימה החזקה, בדוק את הכניסה של המים אליה כאופציה ראשונה.

 

$_57.JPG

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם (נערך)

דיברתי עם המוסך של יונדאי. אכן מדובר במיכל אחד.

מכיוון שמדובר ברכב שנמצא עדיין תחת אחריות, אנסה לנקות את הראש של השפריצר ואם זה לא יעזור אקפוץ למוסף ושהם ישברו את הראש עם זה.

אצלי אין שום בעיה במשאבה שכן בשמשה הקדמית הזרם חזק ואיכותי (יצא לי משפט שיתאים למישהו לחתימה)

אני ממליץ גם פותח השרשור לעשות כמוני.

עריכה אחרונה על ידי eyals05

×
×
  • תוכן חדש...