Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות של להיות נהג באובר


I.G
שימו לב! השרשור הזה בן 2095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני, אתה איש טכנולוגיה, וצריך להיות מספיק מנוסה כדי לדעת ש"הדבר הגדול הבא" יכול להיות גדול, ויכול להיות גם פלופ גדול. אולי זה כיון שאני זקן ושמרני, אבל כיון שראיתי לא מעט דברים גדולים ומבטיחים נכשלים כשלון חרוץ אני לא ממהר לבנות על התאוריות שאתה מביא. יתכן מאד שאתה צודק, ובסופו של דבר הרכב האוטונומי השיתופי יהיה הצלחה גדולה, אבל א. זה לא מובטח ו-ב. לוח הזמנים בכלל לא ברור.

 

התאומות האחרונות עם רכבים אוטונומיים, או ב-Mode (חצי) אוטונומי מדגישים בעייתיות גדולה בממשק אדם מכונה, כיצד להפוך את הנהג הפסיבי לאקטיבי בשבריר שניה. הבעיה הזו תהיה חמורה כל עוד לא נגיע לשלב 5. ובניגוד אליך - אולי כיון שאני הדיוט בפיתוחים טכנולוגיים - אני לא מהמר מתי זה יקרה.

 

וחוץ מזה, כאמור, יש יתכונות לבעלות על רכב. שים לב שכתבתי "חפץ אישי" ולא "חפץ אישי אהוב". המכונית האישית יכולה להיות גרוטאה מטונפת ומוזנחת, אבל עדיין יתכן מאד שאצל אנשים רבים הנוחות שבקפיצה לרכב שחפצים חיוניים זרוקים בבגאג' שלו תעלה על כל היתרונות של הרכב בשיתופי האוטונומי שאתה מתאר. וגם לגבי החסכון בזמן ובפקקים - ימים יגידו. צריך לדעת מי שולט באלגוריתמים של הניווט - האם הם מרכזיים או שלכל רכב תהיה מערכת עצמאית, ויש שאלה כיצד היא תוזן בנתונים או בהוראות - בקיצור, עוד בעיות שצריך לפתור, למראית עין טריויאליות ובמציאות מורכבות מאד.

 

שיהיה ברור - יתכן מאד שהרכב האוטונומי השיתופי יהיה נפוץ מאד בזמן כלשהו, אבל גם אם זה יקרה זה לא יהיה מחר ולא מחרתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מהמר על ייצור המוני של סוללות, אולי דווקא מודל הקבלים יתפוס.

(לא מהמר לחיוב או לשלילה)

 

האלגוריתם כמעט מוכן, הוא בשיפוצים אחרונים. לי אין ספק שישתפר מאוד עם הזמן. זאת באמת שאלה של מתי ולא האם.

יש חברות שעומדות בפתח ומשוועות להפעיל כאלה ציים, ויש לכך דרישה רבה.

 

יש גם תמיכה סלולרית נרחבת וGPS שלא היו נפוצים לפני 20 שנה.

 

מדובר בתרגיל 1+1 שחברות משמעותיות וכבדות משקל בתחום עמלות עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, אתה איש טכנולוגיה, וצריך להיות מספיק מנוסה כדי לדעת ש"הדבר הגדול הבא" יכול להיות גדול, ויכול להיות גם פלופ גדול. אולי זה כיון שאני זקן ושמרני, אבל כיון שראיתי לא מעט דברים גדולים ומבטיחים נכשלים כשלון חרוץ אני לא ממהר לבנות על התאוריות שאתה מביא. יתכן מאד שאתה צודק, ובסופו של דבר הרכב האוטונומי השיתופי יהיה הצלחה גדולה, אבל א. זה לא מובטח ו-ב. לוח הזמנים בכלל לא ברור.

אתה צודק בחשיבה שלך. אני לא יודע אם אתה זוכר שבשנות ה-70 התראיין איזה מדען או סתם חשמלאי בחדשות של השעה 8 וסיפר שהוא הולך להאיר את כול גוש דן בעזרת מנורה בודדת או משהו דומה לזה (לא זוכר במדוייק את הסיפור).

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סתם חשמלטור אלא השר יעקב מרידור

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

האלגוריתם כמעט מוכן, הוא בשיפוצים אחרונים. לי אין ספק שישתפר מאוד עם הזמן. זאת באמת שאלה של מתי ולא האם.

אני לא חושב שיש מי שחושב אחרת.

כולנו מסכימים שזה רק שאלה של מתי.

המחלוקת בנינו היא מתי המתי הזה יהפך לעכשיו.

יש חברות שעומדות בפתח ומשוועות להפעיל כאלה ציים, ויש לכך דרישה רבה.

מדובר בתרגיל 1+1 שחברות משמעותיות וכבדות משקל בתחום עמלות עליו.

יש גם על המדף פרס נובל למי שיפתור את ההתקרחות וגם את מי שימגר את ההצטננות (COMMON COLD) שלא לדבר על הררי הכסף בעניין הזה וכמובן גם במיגור מוחלט של הסרטן.

 

מה שאני בא להגיד הוא שהררי כסף שנשפכים לעניין מסויים לא מבטיחים פתרון הבעיה (למרות שפה ברור שבסופו של דבר יהיה רכב אוטונומי מוחלט).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לגמרי מסכים שיש המון בעיות שצריך לפתור. הטענה שלי היא שמכיוון שהיתרונות כל כך עצומים, חברות ומדינות יפנו מאמצים כבירים לפתרון הבעיות הללו.

 

בנוגע ליתרונות של בעלות על רכב וכדומה - נורא קל לנו למסמס טכנולוגיה חדשה ומשבשת, כי אנחנו לא מצליחים לדמיין את העולם כשהוא כל כך שונה. למשל סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט ב-2007 שנשאל על האייפון וצחק בקול "מי יקנה טלפון של 500 דולר שאין לו בכלל מקלדת". הזמן יגיד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם כבר אובר, איפה שאני גר יש כיום 3 אפליקציות מובילות, Uber, Taxify, Yandex. טקסיפיי הם אסטונים ויאנדקס הם רוסים. אובר כרגע על מינימום של 2.5 יורו עם uberX. טקסיפיי עם מינימום של 2.5 יורו גם כן, ויאנדקס עכשיו במאמץ חדירה משוגע עם מיליון פרסומות ומינימום של... 1 יורו.

 

עכשיו, ברור שלכל הנהגים יש את שלוש האפליקציות, וגם להרבה לקוחות. מכר שלי התקין את שלושתן ופשוט בוחר את הזולה ביותר. עכשיו עם החדירה של יאנדקס הוא שילם פעם 1.4 יורו לנסיעה של כ-3 ק"מ בתוך העיר. ברור לחלוטין שהמחירים האלה הם לא sustainable, כמובן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

נראה גם שהמודל הכלכלי שלהם לא להיט

 

https://thenextweb.com/opinion/2017/04/22/uber-in-a-nutshell/?amp=1

 

אם כבר תקום חברה שתסיע אנשים ברכבים אוטונומיים בשכר, היא צריכה להיות חדשה לגמרי בשוק, עם צי רכבים משל עצמה, כדי לא להיגרר לתביעות מול רשויות ונהגים על הסטטוס שלהם מול החברה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...