Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות של להיות נהג באובר


I.G
שימו לב! השרשור הזה בן 2095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא משהו שיכול לקרות במונית רגילה? או בשירותי "כאילו אובר" של וייז וכאלה?

 

http://mynetrehovot.co.il/article/139344?OriginalPostId=139355

 

סתם דוגמא מגיגול של שתי דקות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה לא משהו שיכול לקרות במונית רגילה? או בשירותי "כאילו אובר" של וייז וכאלה?

 

בהחלט יכול לקרות .

אך ההבדל הוא פשוט :

כדי לקבל רשיון למונית ,עליך לעבור מספר סינונים ,מבחנים פסיכולוגיים ,תעודת יושר וכו',כך שהסיכויים לכך קטנים יותר ,אם כי קיימים .

אין 100 אחוז סטרליזציה בשום תחום ,אבל תסכים איתי שכשיש רף כלשהו לקבלת רשיון ציבורי ,והוא תחת רגולציה ופיקוח - עדיף.

sronis :

אנחנו לא בתחרות ומן הסתם לא אשנה את דעותיך והשקפת עולמך (ואיני מנסה לעשות זאת) .

אדם שזהו מקור פרנסתו היחיד ,יחשוב פעמיים לפני פעולה קיצונית כזו או אחרת .

 

 

 

וככה בקטנה :

 

בבואך לעשות השוואות ,אנא דייק :

1.מונית ספיישל אינה מונית שירות ,אם כי נהג זה חייב לעמוד בסטנדרטים ככל נותן שירות.

 

2.נסה לבדוק את מספר המקרים בהם הותקפו / נרצחו נוסעים ע"י נהג מונית ו/או להפך.

 

מבטיח לך שתופתע ....(או שלא)

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעדיף.

 

אני אישית לא חושב שצריך להכניס את אובר לארץ. אני חושב שצריך לשנות את הרגולציה למוניות, כדי שיהיה יותר קל להיכנס לתחום, ולהרוויח בו כסף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעדיף.

 

אני אישית לא חושב שצריך להכניס את אובר לארץ. אני חושב שצריך לשנות את הרגולציה למוניות, כדי שיהיה יותר קל להיכנס לתחום, ולהרוויח בו כסף.

 

אם אתה בקטע של "להרוויח כסף" ולא הגעת לגיל 40 ,ממליץ לך לחפש כל תחום אחר .

בקרוב (בחודשים הקרובים) ,יהיו מהלכי סינון ואכיפה אגרסיביים יותר שיעלו את הרף לאיכות נהגים ,הן מבחינת רשויות המס ,והן מבחינת קבלת רשיון ציבורי.

רק נהגים בעלי תיק מסודר (עצמאי) ,יוכלו לעסוק בתחום .

 

לא שזה ישנה דעות קדומות וסטיגמות ,אבל גם זו התחלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לקבל רשיון למונית ,עליך לעבור מספר סינונים ,מבחנים פסיכולוגיים

באמת? גם הנהג הזה עבר מבחנים כאלה?

 

https://www.dailynews.com/2010/06/02/uk-taxi-driver-goes-berserk-kills-12-wounds-25-before-killing-himself/

עריכה אחרונה על ידי malcishua
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נהג בריטי - לא ישראלי. האמת היא שככל הנראה נהגי המוניות של לונדון עוברים סינון קפדני ביותר (3 שנות לימוד אינטנסיביות ומבחנים קשים), אין לי מושג לגבי שאר המדינה.

 

חוץ מזה, גם במקצועות אחרים אתה נתקל בתופעות חריגות - אנשי רפואה ומקצועות קרובים, טייסים (זוכרים את פרשת 4U9525 או MS990 ועוד כמה פרשות דומות?).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל החוקים שהוא מצטט הם ישראליים. אנימניח שבכל העולם המערבי יש איזו רגולציה, ואני מניח שכמקובל - בין אמר ובין עשה ת"ק פרסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק הנקודה שלי - אין שום קשר בין המקרה שקרה השבוע בארה״ב (הלינק שמוטי פרסם), לפרוצדורה שעוברים בארץ כדי להפוך לנהג מונית (הנימוק שלו לטענתו שיש סיכוי מופחת שזה יקרה עם נהג מונית ״כשר״). ובכל מקרה, גם בבריטניה - שידועה בהליך הקפדני שנדרש כדי לקבל רשיון למונית - קורה שמתחרפן נהג מונית ״כשר״.

 

כנראה שלא הצלחתי להעביר אותה...

עריכה אחרונה על ידי malcishua
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק הנקודה שלי - אין שום קשר בין המקרה שקרה השבוע בארה״ב (הלינק שמוטי פרסם), לפרוצדורה שעוברים בארץ כדי להפוך לנהג מונית (הנימוק שלו לטענתו שיש סיכוי מופחת שזה יקרה עם נהג מונית ״כשר״). ובכל מקרה, גם בבריטניה - שידועה בהליך הקפדני שנדרש כדי לקבל רשיון למונית - קורה שמתחרפן נהג מונית ״כשר״.

 

כנראה שלא הצלחתי להעביר אותה...

 

''אין 100 אחוז סטרליזציה בשום תחום ,אבל תסכים איתי שכשיש רף כלשהו לקבלת רשיון ציבורי ,והוא תחת רגולציה ופיקוח - עדיף.''

 

 

כנראה שגם אני לא הצלחתי להעביר אותה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ הבעיה שלי היא לא עם המשפט שלך שציטטת (למרות שאני לא מסכים אתו. עצם קיום רגולריזציה לא מעיד על כך שהיא עדיפה על כלום), אלא עם הגישה שאיזשהו מקרה בארה״ב עם נהג אובר שהתפרע מעיד על כך שנהגי מוניות ״כשרים״ עדיפים, כי בישראל יש איזשהו תהליך קבלה (שאגב לא ברור לי מה טיבו, אבל זה לא קשור) לנהגי מוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבואך לעשות השוואות ,אנא דייק :

1.מונית ספיישל אינה מונית שירות ,אם כי נהג זה חייב לעמוד בסטנדרטים ככל נותן שירות.

 

2.נסה לבדוק את מספר המקרים בהם הותקפו / נרצחו נוסעים ע"י נהג מונית ו/או להפך.

 

מבטיח לך שתופתע ....(או שלא)

 

1. לא רלוונטי

 

2. זה ברור. נהגי מונית הם טרף קל יחסית לעבריינים. בכל מקרה, מה שניסיתי להעביר הוא שמקרה שבו נהג תוקף נוסע (או נוסע תוקף נהג) לא אומר כלום על כלום. לא על מוניות, לא על אובר ולא על שמובר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להלחם בעתיד, אבל בסוף מפסידים.

ואני לא אומר שאובר היא העתיד, אבל המודל העסקי שלה ביחד עם התקדמות הנהיגה האוטונומית באים גם באים. יו בטר בליב דאט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, אני ממש לא בטוח. חלק גדול מהמודל העסקי הזה מבוסס על ניצול ועל התחמקות ממיסים. האם זה "יתפוס" או לא - תלוי מאד ברשויות ובאכיפת חוקי העבודה והמיסוי. ברגע שהרשויות מגדירות את נהגי אובר כעובדים שלה המודל קורס.

 

לגבי הרכב האוטונומי - מה אומר לך, אולי כאשר אתה תהיה בגיל שלי היום (בעוד בערך 25 שנים). עד אז נשב אנו, או אלה שזה מקצועם, מאחורי ההגה. כלומר - אני רואה את זה קורה, אבל זה יקח הרבה יותר זמן ממה שהאופטימיים (אם זו אופטימיות) חושבים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...