Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות של להיות נהג באובר


I.G
שימו לב! השרשור הזה בן 2095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם לאובר יש, "בלעדיות" ויש איסור על הנהג לעבוד בחברה אחרת זה משנה מאד את התמונה.

נקודה מצויינת.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למיטב ידיעתי החברה קובעת והנהג מחליט אם לקחת או לא. יש בוסטים בתעריף גבוה יותר אם למשל יש דרישה גבוהה כדי שעוד נהגים יכנסו לקחת נסיעות ולא יחסר.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הביטוי "כלכלת החלטורה".

 

בביטוי היותר יפה gig economy, בביטוי הפחות יפה, אבל יותר מדוייק - "לחיות מהיד לפה" בלי עתיד וביטחון כלשהו, מחר אתה יכול להיות ברחוב, עבודה בחברת אבטחה/ניקיון בשכר מינימום זה שיא היציבות והביטחון לעומת זה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אובר מקבלת מהאיחוד האירופי סטירת לחי מצלצלת!

 

"אתם לא חברה טכנולוגית, אתם שרות מוניות ובתור שרות מוניות, צריכים להיות כפופים לכל הרגולציות שמופעלות על נהגי מוניות..."

 

אם לא די בזה, "מאחר והם שרות מוניות, הנהגים ייחשבו כעובדים".

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5059764,00.html

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

זו אינה המשמעות של להיות נהג באובר.

זו המשמעות של לעשות טעות עסקית. במקרה זה - להסתכסך עם נציג רשמי של מדינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אינה המשמעות של להיות נהג באובר.

זו המשמעות של לעשות טעות עסקית. במקרה זה - להסתכסך עם נציג רשמי של מדינה.

 

אכן "טעות עסקית" ותו לא .

אם היה מפוקח ,תחת רגולטור ,זה היה נגמר בהליך משפטי מלווה בקנס ,שלילת רשיון זמני וכו'.

במקרה הזה ,מקסימום יפוטר ,יושעה מ"אובר" ויעבור למתחרה "ליפט".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, אבל זה לא שונה מחוויה גרועה שהייתה לך במסעדה. אתה מתעצבן, חושק שיניים ולא חוזר לשם. יש מספיק מסעדות. באותו האופן אם נהג המונית, ולא משנה אם הוא אובר או מונית רגילה, נתן לך שירות גרוע או סירב לשרת אותך - אל תחזור. אין כאן שום קייס נגד אובר כחברה. להפך - הם העיפו את האיש ברגע שגילו מה קרה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, אבל זה לא שונה מחוויה גרועה שהייתה לך במסעדה. אתה מתעצבן, חושק שיניים ולא חוזר לשם. יש מספיק מסעדות. באותו האופן אם נהג המונית, ולא משנה אם הוא אובר או מונית רגילה, נתן לך שירות גרוע או סירב לשרת אותך - אל תחזור. אין כאן שום קייס נגד אובר כחברה. להפך - הם העיפו את האיש ברגע שגילו מה קרה.

 

עצוב מאוד שזוהי הדוגמא שבחרת .

1.מסעדה , וגם אובר ,שלא כמו במונית , לא נמצאות תחת פיקוח מחירים ותחת רגולטור.

2. במסעדה וגם ב"אובר" ,אין פיקוח מחירים .

3. במונית ,עלולים לשלול לך את הרשיון הציבורי .ב"אובר" - לא .

4. אני מבין שהקטע ה"כספי" בראש מעייניך ,אבל (ויש אבל) ,לא תמיד המחיר זול יותר .

5.כשאתה "מרוויח" , מישהו אחר "מפסיד" ,ובמקרה הזה מדובר לא רק בנהגי "אובר" שחברה גדולה גוזרת עליהם קופון לא קטן .

6. להזכירך : בזמן הפיגועים בלונדון ,"אובר" הקפיצה מחירים וזה היה הקש ששבר את גב הגמל.

7. ישנן עוד הרבה דוגמאות בשם "האפליקציה החברתית" הזו.

8. חוויות גרועות ,יש גם עם נוסעים ,עם קשר או בלי .

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5019630,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כן, אבל זה לא מעניין את הלקוח.

2. ואולי לא צריך להיות - כוחות השוק צריכים להכתיב (אם כי במקרים מסוימים בהחלט יש צורך לפקח).

3. נכון, אבל גם זה לא מעניין את הלקוח.

4. נכון, ואם המחיר לא זול יותר - אז הלקוח יפנה למונית רגילה במקום לאובר.

5. אם המעסיק שלך לא משלם לך מספיק - אל תעבוד עבורו.

6. נכון, הם יצאו חארות.

7. לא חברתית ולא נעליים. הם רוצים כסף. נסה "שיתופית", אבל זה דבר אחר.

8. נכון, ולכן אמרתי שאין לך מה ליפול על אובר, או על הקונספט של אובר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדיין מוקדם להסיק מסקנות.

לא כל נהגי המוניות או שירותי הסעה ציבוריים אחרים הם טלית שכולה תכלת.

גם לא כל הנוסעים.

ממתין לתוצאות החקירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משהו שיכול לקרות במונית רגילה? או בשירותי "כאילו אובר" של וייז וכאלה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...