Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות של להיות נהג באובר


I.G
שימו לב! השרשור הזה בן 2095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא תודה. רק חסר לי מישהוא שיקדח לי במוח מזכרון ועד ירושליים בשביל 12.99 ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בניו יורק לפחות זה עובד פשוט מושלם.

תוך דקה יש לך נהג, מכונית נקיה, ו20٪ פחות ממחיר מונית (ברוב המקרים).

 

גילוי נאות : אני נהג מונית.

 

וזה לא בדיוק עובד מושלם כפי שכתבת :

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3687289,00.html

 

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3648212,00.html

 

http://finance.walla.co.il/item/2941783

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזה בגלל שבווייז הוא מציע לך ״על הדרך״ (כלומר הטרמפיסטים זה משני) לעומת אובר ששם זו המטרה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני השירותים פועלים כבר מעל שנה, לדעתי כבר לא במתכונת ניסיונית.

 

לי הייתה תקופה שלקחתי כמה טרמפיסטים בקו י-ם-ת"א, ואף אחד לא חפר לי במוח.

מה שכן, יש בהתחלה קצת התעסקות: לקבוע שעת ומקום איסוף וכיוצא באלה.

 

בקיצור, אין מקום לספקולציות, מה גם שהנושא כבר נידון בפורום.

 

 

האם Moovit Carpool הוא שירות "הסעת נוסעים בשכר"?

 

לא. השירות הוא פלטפורמה מקוונת המאפשרת חיבור בין נוסעים לנהגים הנוסעים לאותו הכיוון ומעוניינים לחלוק נסיעות. באמצעות השירות נוסעים יכולים להשתתף בהחזר חלק מהוצאות הנהג בנסיעה המשותפת. תנאי השימוש בשירות אינם מתירים הסעה בתשלום שכר או למטרות מסחריות או רווחיות.

 

http://www.carpool.moovitapp.com/

 

 

למיטב ידיעתי גם MOOVIT מוגבל לשתי נסיעות ביום, אחת הלוך שנייה חזור.

 

 

 

האם אפשר להתפרנס כנהג בשירות?

לא. המטרה היא חסכון ולא פרנסה. בכל יום תקבלו הצעות לעד שתי נסיעות הנמצאות על נתיב הנסיעה הרגיל שלכם. התשלום על הנסיעה עוזר לכסות את הוצאות הדלק והוצאות הרכב השוטפות - והופך את הנסיעה היום-יומית לחסכונית במיוחד.



 

 

https://www.waze.com/he/carpool

נ.ב.

מניסיוני הדל:

WAZE יותר נוח לשימוש, הוא מתלבש על אפליקציה מוכוונת נהג.

MOOVIT יותר פופולרי בקרב הנוסעים, הוא מתלבש על אפליקציית נוסעי תחב"צ.

 

בקיצור: למי שממש מחפש נוסעים עדיף להציע נסיעות בMOOVIT ולמי שמחפש הסעה עדיף לחפש אותה בWAZE.

 

פעם אחת כשהייתי צריך לנסוע להביא את האוטו מהיכנשהו, במשך כמה שעות חיפשתי טרמפים בשתי האפליקציות, ולא מצאתי כלום.

 

 

כמו ב GETT, יש המון הצעות בחינם למצרפים חדשים, לפחות בהתחלה היה ככה, גם כמה נוסעים שנסעו איתי ציינו שלוש נסיעות ראשונות חינם (ואז החליפו טלפון עם האשה, או להיפך).

 

WAZE מוגבל לנוסע אחד, MOOVIT לא, רק מוגבל בכמות הנסיעות.

עריכה אחרונה על ידי Eily
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות : אני נהג מונית.

 

וזה לא בדיוק עובד מושלם כפי שכתבת :

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3687289,00.html

 

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3648212,00.html

 

http://finance.walla.co.il/item/2941783

 

 

בברכה

מוטי

 

מוטי היקר

אני מכיר אותך

ויודע שאתה נהג מונית

(אגב, הלוואי שכל נהגי המוניות היו מנומסים ואדיבים כמוך. בתוך המונית וכלפי נהגים אחרים על הכביש. שנינו יודעים שהמצב לא מזהיר).

 

מה שכתבתי לגבי ניו יורק הוא לגמרי מנסיוני האישי בלבד. לא התיימרתי לסקר את השוק ולבצע מחקר מקיף בנושא.

 

וכאמור, היינו קבוצה של כעשרה ישראלים, שבמשך שבועיים חלקם השתמשו באובר וחלקם במוניות רגילות (לא היה להם חשבון באובר).

הסיכום הכללי הראה עדיפות ברורה לאובר, הן מבחינת הזמינות והן מבחינת המחיר.

 

שוב, נסיון אישי בלבד.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור הכלכלה השיתופית לא פשוט. נראה את מלחמתה של ניו יורק ב-airbnb, שאינה חוקית שם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות - אני גר כבר שנה וחצי באיזור ניו יורק ונוסע דיי הרבה בעולם - החלפתי לגמרי בכל הזדמנות שאני יכול את הנסיעות במונית לאובר או ליפט.

 

המחיר הוא אפילו לא הנקודה (ב90% מהנסיעות החברה שלי משלמת את החשבונית) למרות שהמחיר נע בין אותו מחיר (ניו יורק עם Surge price = כמו מונית) לבין חצי מחיר (מוניות בשטוקהולם , מונית מהשדה תעופה במיאמי לDowntown שעולה כפול מאובר) - לא צריך להשתמש במזומן (או לקבל תירוצים בסוף הנסיעה מהנהג ללמה הפעם הוא רוצה מזומן במקום אשראי) , לא מתעסק עם טיפ והחלק העצוב באמת שעושה את ההבדל:

השירות פשוט יותר טוב.

אנשים אדיבים יותר , נחמדים , הרכבים נקיים ומסודרים והכל רגוע יותר.

 

בהרבה מהמקומות שאני מסתובב בהם - האוכלוסיה שמגיעה להיות נהגי מוניות - פשוט בעייתית יותר.

אגב - אני אציין כSide note - בארץ - המצב דווקא בסדר גמור (מבחינת האוכלוסיה של נהגי המוניות). אפשר להתלונן כמה שרוצים - אבל סה״כ - הנהגי מוניות בארץ באמת בסדר (יחסית לאוכלוסיה :) ).

באירופה ובארה״ב ההבדל בין לסוע עם סתם בחור מקומי לבין נהג מונית לעומת זאת ... יותר משמעותי

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.פה ממילא אין בעיה של טיפים - כי ממילא לא נהוג לתת :lol:

2. בחלק לא מבוטל של מוניות ולאו דווקא של נהגים שעובדים עם "גט" ,ניתן לשלם באשראי.

אלא מאי ?! חברות האשראי לוקחות נתח לא קטן מבעלי מקצוע קטנים (לאו דווקא נהגי מוניות) ואני לא בטוח שהדבר דומה למה שקורה באירופה ו/או בארה"ב .

3.אם פספסת : בהודעה 17 כנס לקישורים.

ובהודעה 18 - סרטון אחד מיני רבים.

4. קרובת משפחה שנמצאת כרגע בברלין (לא הייתי שם) ,יודעת לספר שמקצוע נהג מונית הוא מכובד (שלא כמו בארץ)

ובאנגלייה ,ידוע לי שבכדי לקבל רשיון מונית ,אתה לומד 3 שנים שבסופם אתה נבחן מעשית ברחובות לונדון (לא שמעו על GPS)

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור הכלכלה השיתופית לא פשוט. נראה את מלחמתה של ניו יורק ב-airbnb, שאינה חוקית שם.

 

בניו יורק אין UberX ואין airbnb בצורה חוקית אלה רק ישראלים שעושים את זה בקומבינה.

אובר של ניו יורק הם עם מספר TLC שזה מה שהיה פעם הלמוזינות.

וגם הם מקבלים דוחות בלי הפסקה.

מה הבעיה עם זה שכל אחד הולך להיות נהג אובר?

הרי הרוב הם לא צדיקים גדולים שתורמים לצדקה בזמן לימודי דוקטורט.

במסצ'וסטס בדקו נהגי אובר, lyft ומצאו 8000 שנכשלו בבדיקת בבדיקת רקע שלהם.

http://www.carscoops.com/2017/04/over-8000-uber-and-lyft-drivers-pulled.html

מי שחושב להיות נהג אובר אז שתדעו שבמקרה הטוב נהגי אובר מרוויחים שכר מינימום ולפעמים מפסידים.

בעיקר מחוץ לארה"ב, בתוך ארה"ב יש נסיעות שתמיד עושים בהפסד.

אובר מחוץ לארה"ב מכניס לחברה הפסדי ענק שגם ככה הם מפסידים מיליארים בשנה

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, כי נהגי מוניות הם טלית שכולה תכלת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, כי נהגי מוניות הם טלית שכולה תכלת

 

 

שלום לך אדון וואדים.

הסרטון שצורף ,דווקא מראה יותר על נוסעים בעייתיים .אז או שלא צפית ,או שהאינגליזית שלך זקוקה לשיפצור.

 

ברור שחלק מנהגי המוניות בארץ (וגם בחו"ל ) אינם "טלית שכולה תכלת" (תגובה ילדותית לטעמי)

 

רק אם תגיש בקשה לרשיון רכב ציבורי תוכל לחוש את בקרת הסינון בארץ.

ולא, אני לא מדבר רק על בדיקת רקע פלילי .

 

הבנתי שאתה לא ממש חובב נהגי מוניות וכמו כל ישראלי שמכבד עצמו ,מפוצץ בסטיגמות .אתה בחברה טובה .

 

בין כך או כך אני בטוח ש"אובר" לא תסנן נהגים באמצעות 1000 שאלות (5 שעות מבחן) טרום קורס ,ביקור אצל פסיכיאטר , בדיקת רופא חוזרת,בדיקת עיניים חוזרת ,טסט חוזר ,מבחן עיוני בתיאוריה (כולל אוטובוס), קורס עזרה ראשונה וכיבוי

אז כמובן שיהיו כאלה שיגידו שמדובר בכסת"ח ובהכנסת כסף נוסף לגוזרי הקופונים ,אבל עדיין ,מערכות הסינון לקבלת רשיון ציבורי מהמדינה ,חזקות יותר מקבלת נהג עם רשיון קיים ,כשהמטרה היא רווחים פרופר..

והס מלהזכיר שמערכת בתי המשפט ומשרד התחבורה והשוטרים מתייחסים באופן מחמיר יותר עם נהגים מקצועיים .

גם בקטע של כמות אלכוהול בדם אין שוויון בין שני נושאי רשיונות.

בכל מקרה ,לא נראה לי שתשובות /הוכחות מגובות יעזרו במקרה הזה ,כמו שלא עזרו בשרשורים אחרים.....

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם קיימת ההערכה גסה של מספר המשתמשים באובר בארץ ? לפי סקר קצר שעשיתי בעבודה בין 20 עובדים אף אחד לא משתמש בשירות שלהם. במידת הצורך אוטובוס או מונית.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...