Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חדש כאן בפורום ואשמח להמלצתכם...

יש לי תקציב של 45K עם גמישות קטנה עד 48K, רכב סופר מיני ידני, אמין, נוח ובעל שמירת ערך גבוהה..

אני מתעניין יותר בכיוון של הרכבים הגרמניים-פולקסווגן, שמעתי רבות על הגיר DSG אבל מכיוון שאני מעוניין ברכב ידני אז זה לא כל כך משנה לי...

 

חשבתי על פולו שנת 2011-12, מה דעתכם?..

 

תודה

פורסם

פולו שנת 2012 לא תיכנס לך בתקציב, 2011 זה יותר הכיוון שלך.

בגדול תכוון לק"מ נמוך ולרכב שעבר טיפולים מסודרים שמופיעים בספר רכב.

שים לב שהרכב לא היה אצל איזה ילד שגמר עליו.

פורסם

שלישיית הפולו /איביזה / פאביה מגיעה בעיקר עם ה1.4 הפשוט שאין איתו בעיות. לפאביה ולאיביזה יש גם גרסת 1.6 עם 105 כ"ס.

יש לך גם את הפיאסטה עם מנוע קטן יותר אבל גם אמין.

פונטו איוו גם יכולה להוות אופציה- אולי אם תמצא ותכנס בתקציב יש את גרסת ה135 הנדירה , וה105 הנדירה פחות.

פורסם

בשנתון 2011 הרכב כבר עבר את הירידת ערך המשמעותית שלו ככה שזה לא צריך להוות פקטור משמעותי מבחינתך.

הטסט והטיפולים יקרים יותר ביחס למתחרות, בכל זאת, פולקסווגן.

אתה מכוון לגיר הידני אז אתה חוסך לעצמך את הבעיות שהיו בDSG, פשוט תמצא רכב שמור מאיזה זקן שבקושי נסע עליו.

הרכב חסכוני מאוד בדלק, מהיר ומהנה לנהיגה, איכות חומרים מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...