Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

48 שעות על טיל בליסטי: Subaru Impreza WRX STI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

וואו.... חלום.

הרכב נראה טוב מקדימה, ממש טוב.

כל היופי הקדמי מתורגם לכיעור אימתני מאחור, עם הספוילר הזה.

 

מאז ומתמיד היא (או יותר נכון, אחותה של זמנים טובים יותר - המיצובישי איבו) הייתה מעין 'רכב חלומות' מבחינת ביצועים, אבל להשאיר אצל היבואן ~300+ אש"ח ולחזור הביתה עם רכב שנראה כמו טויוטה קורולה מבפנים נשמע לי מבאס. איך היא בגזרה הזו כיום? גזרת הפנים?

כשאתה משווה אותה לתלתן, איך היא מבחינת רכב יומיומי (שים ביצועים בצד: נוחות, הידור, מרווח וכו')?

 

מקנא מקנא מקנא, אבל שמח בשבילך על החוויה.

ונחמד לראות שהיבואן יודע לפרגן.

 

נ.ב. סלחו לי על פרץ הערסיות, אבל: לאן לעזאזל נעלמו החישוקים המוזהבים!?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כתוב יפה!

 

שמח שנהנית מהרכב, רכב שמעולם לא נהגתי עליו ולכן גם את ההרהורים שעולים לי לראש יש לקחת בערבון מוגבל - מוגבל מאוד:

 

1. קשה לי לקבל את עיצוב הפנים של הרכב, לוח המחוונים מזכיר בצורתו הכללית את הגועל נפש שמותקן גם בסובארו אימפרזה 105 כ"ס של השכן.

ברור לי לחלוטין שהקטע של הרכב הזה הוא הקרביות הבלתי מתפשרת שלו, אבל בכל זאת - ברמות המחיר האלה הייתי מצפה למשהו קצת אחר.

 

2. נהג נורמטיבי נוהג כמעט בכל המקרים באופן מנהלתי או מנהלתי מהיר - מה המחיר שתהיו מוכנים לשלם בנוחות היום יומית שלכם,כדי שפעם ב... תתגרזנו על באמת?

 

3. מתי יותר זה יותר מידי? אחדד את השאלה - מה הספק המנוע שיספק אתכם לזמן ארוך ושלאחריו לא תרצו עוד?

הייתה בבעלותי לקסוס IS בעלת מנוע שש צילינדרים שסיפק 208 כ"ס, הלקסוס החליפה A4 ידנית עם מנוע 1.8 125 כ"ס. בחודשים הראשונים נהניתי מהרכב מאוד (וגם אח"כ), אבל מהר מאוד התחלתי להרגיש שהכוח של מנוע הרכב לא מספק אותי.

 

לרכב הנוכחי 306 כ"ס ו- 41 קג"מ - אתמול מתקשרת אלי אשת מכירות של מתקין מקומי עם הצעה להתקין קיט לשיפור מנוע הרכב, התשובה האינסטינקטיבית שנפלטה לי מהפה הייתה "בשביל מה?"...

 

להערכתי מצאתי את הספק המנוע שיספק אותי לזמן ארוך, היכן הגבול שלכם?

פורסם

כתיבה יפה,

 

בהחלט רכב אופה ומסכים עם הביקורת על היצוב הפנימי החסר ייחוד.

 

דורקי,

 

השאלה היא מה היית עונה לאותה נציגה אם היתה מתקשרת בעוד נניח חצי שנה?

 

אני חושב שקל מאוד להתרגל לכח וכשזה לא עולה הרבה כסף לשפר יש מעיין מירוץ חימוש.

 

לי היתה בימר עם 186 כ“ס, עברתי לנוכחית עם 469 כ“ס ו-71 קג“מ והייתי בטוח שלעולם לא אשפר כי באמת בשביל מה?

 

זה החזיק בדיוק חצי שנה עד ששילמתי 800$

והופ קפצתי לכ-520 כ“ס ו-80 קג“מ.

 

היום אני כבר יודע לא להתחייב שזה יהיה ההספק הסופי :)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כתוב יפה!

 

3. מתי יותר זה יותר מידי? אחדד את השאלה - מה הספק המנוע שיספק אתכם לזמן ארוך ושלאחריו לא תרצו עוד?

הייתה בבעלותי לקסוס IS בעלת מנוע שש צילינדרים שסיפק 208 כ"ס, הלקסוס החליפה A4 ידנית עם מנוע 1.8 125 כ"ס. בחודשים הראשונים נהניתי מהרכב מאוד (וגם אח"כ), אבל מהר מאוד התחלתי להרגיש שהכוח של מנוע הרכב לא מספק אותי.

 

 

אוי אוי גרמת לי לגעגועים עמוקים לבובה שלי שנמצאת במרחק טיסה ממני שגם התחילה עם 208כס אבל כרגע יושבת על 245-250 ומגרגרת כמו חתול :)

8)
פורסם

דורקי,

 

השאלה היא מה היית עונה לאותה נציגה אם היתה מתקשרת בעוד נניח חצי שנה?

 

 

למען האמת אין לי תשובה לכך, בהחלט יתכן שפתאום אני ארגיש שבמקרים מסוימים "חסר לי כוח" ואז מרוץ החימוש יתחיל מחדש...:shock:

פורסם

זורם עם ההיגיון שלך, אבל לדעתי כדאי להמתין עם מהלך כזה לפחות לעוד זמן מה, משתי סיבות:

 

1. להתחיל להרגיש את "המחסור" בכוח.

 

2. שדרוג כזה הופך את הרכב לחדש, מה שיאריך אצלי את תוחלת החיים המתוכננת של הרכב.

פורסם

סעיף 2 נשמע כאילו אתה מתכוון להשמיד אותו בשלב מסוים בעתיד. :lol:

בכל אופן המחסור בכוח יגיע מהר כאשר תעמוד לידך מקבילה עם יותר סוסונים ומומנט, או לחלופין רכב אחר - שישאירו אותך רחוק רחוק מאחור.

פורסם

מקבילה שתשאיר אותו "רחוק רחוק" מאחור? :roll:

 

אולי (ז"א, בטוח) עם נהג מנוסה בהרבה, אבל זה כבר לא קשור לסוסים ומומנט

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

האם איכות ההרכבה והגימור יותר טובות מאימפרזה רגילה? למשל ברגילה רואים את החיתוכים בפינות של הדלתות ריתוכים וכו'

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
נראה שאתה ממש צריך דבר כזה בשביל להרגיש קצת פחות מזדקן.

אם הייתה גרסה בלי כונס וכנף של ג'מבו - הייתי שוקל... (כמה קל להקליד ;-) )

 

הכונס מאוד חינני בעיני. הכנף מוסיפה איזשהו אדג', אף שהיא נראית מוגזמת. אבל למעשה, היא בדיוק בגובה שלא יפריע לך לראות במראה מה קורה מאחור. העניין של הגיל זו סתם בדיחה. למעט המפרק :-) אבל אני לא יודע לומר אם הקלאצ' קשה דרך כלל או רק ברכב ההדגמה.

 

וואו.... חלום.

כשאתה משווה אותה לתלתן, איך היא מבחינת רכב יומיומי (שים ביצועים בצד: נוחות, הידור, מרווח וכו')?

 

אין מה להשוות. התלתן רכב יומיומי, מאפשר להסיע משפחה עם הרבה אומפף. מאחור פחות מרווח מאשר בסובארו, ויש פחות גדג'טים של "tweaks". אבל היא מראש ליגה אחת למטה (שבפני עצמה היא ליגה אחת מעל השאר :-) ) מבחינת הפרעות שלה, למרות שהאמת היא שגם שם במהירויות כביש 6 אתה נדבר לכסא בקצת גז. בכל מקרה, היא הרי אוטומטית וזו חוויה שונה. יותר מחברת מאשר VRS, יותר פרועה וכיפית מאשר GTI (דור קודם, לא נהגתי על הנוכחי), אבל עדיין לא אדרנלינית לוריד כמו ה- STI, למרות שכאמור היא שניה לה, ובהיבט הזה עדיפה על מתחרותיה שאני מכיר בגזרת המחיר. יש פה אולי יוצאת מן הכלל אחת, ה- ST, שעבר קצת זמן מאז שנהגתי עליה, וגם היא נתנה משהו מהחוייה של התלתן, אבל בהיבטים אחרים (יותר מעורבות ההגה, ידני).

 

1. להתחיל להרגיש את "המחסור" בכוח.

 

זו שאלה טובה - מתי enough is enough. הייתי שואל את זה נניח את תשובה ;-) אבל האמת היא, ש- 135M או STI, הם בהחלט די מבחינתי. למה ה- GTI לא? כי בהתחלה, משהו שם חסר. והיר גם היא מהירה מאוד. אבל לכח נלווית גם חוויה נוספת במכוניות כמו התלתן למשל. אולי מה שאני מתכוון לומר הוא שמבחינתי רכב שנוסע מראש כמו מצב ספורט של GTI - זה מספיק :-)

 

האם איכות ההרכבה והגימור יותר טובות מאימפרזה רגילה? למשל ברגילה רואים את החיתוכים בפינות של הדלתות ריתוכים וכו'

 

לא בדקתי, האמת. מי שנכנס התרשם מהגימור של המושבים ומהתפירה האדומה. לגבי לוח השעונים - אינני יודע כיצד הוא נראה באימפרזה רגילה, אבל בחיאת, יש כל כך הרבה דברים מעניינים פה, כמו שעון ה- G, כמו אפשרות לראות לכל גלגל כמה כח הולך בכל רגע (נמצא ב- XV גם, אם כי מסיבות אחרות כמובן), וכו. והעיקר הוא בכל לטעמי מתג ה- SI. לראות איך גרף המומנט עובר מצהוב לוורוד לאדום :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בשביל 300 אלף ש"ח הסובארו צריכה להיות יותר מפנקת ושונה מאחיותיה הזולות יותר. בכסף כזה אפשר לרכוש Audi S3 או BMW M235i, שתיהן מהירות לא פחות, מהנות (Audi) או מהנות מאוד (BMW) אבל הרבה יותר ומפנקות ולטעמי יותר מרשימות.

 

הסובארו יכלה להיות להיט רציני ב-260 אלף.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...