Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10, טיפול 15000 ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב חברים

 

אז אוטוטו אני מגיע ל15K ק"מ הראשונים של היונדאי שלי, i10.

רציתי לשאול לגבי המוסכים, מה בעצם ההבדל בין המוסכים המורשים?

 

את הרכב קניתי לפני כשנה מהילוך השישי בראשל"צ, וככזה, התקשרתי למוסך ההילוך השישי ברעננה וביקשתי מחיר על טיפול תקופיתי 15K לרכב.

"באזור ה800 שח, מחיר אחיד" זו הייתה התשובה, לגיטימי?

 

משיטוטים ברחבי האינטרנט, מצאתי שגם במרכז השירות כלמוביל בפתח תקווה (שגם הוא כמובן מורשה יונדאי) לקוח קיבל טיפול באזור ה550 ש"ח.

 

על שום מה ההפרש? והאם הוא שווה את זה?

אין לי שום עניין ללכת למוסך 'חאפר', אבל 300 שח הפרש בין המוסכים המורשים?

מצטער מראש על השאלה הנאיביות, רכב ראשון, וטיפולים ראשוניים שלי.

 

תודה, איתי

עריכה אחרונה על ידי itaybm
נוסף שנתון הרכב
פורסם

מהספר:

תוספי דלק

חגורות הינע I

שמן מנוע ושמן ממסרת R

מסנן אוויר I

מצב מצבר I

קווי בלמים I

בלם חנייה I

נוזל בלמים/נוזל מצמד I

בלמי דיסק ורפידות I

I - בדיקה, ובמידת הצורך כוונון/תיקון/ניקוי/החלפה

R - להחליף

 

העתקתי אחד לאחד מהספר

פורסם

אני מת על זה שהמוסך אומר "טיפול 15K לפי הספר" שתכלס מדובר בהחלפת שמן+פילטר ועוד איזו הצצה קטנה של דקה מתחת לאוטו לראות שאין נזילות, ואז מביא וואחד רשימה של דברים, כדי לנסות להצדיק את הצעת המחיר של 900 ש"ח.

 

זה לא רק שמן ופילטר שמן, אלא גם פו"ה, הו"ה, חומרי עזר, בדיקה מקיפה, בדיקה כוללת, סקירה סביבתית, בחינת בטיחות, תשקיף אביזרים, סריקת מערכות וסקירת מערכות.

 

כל זאת רק ב900 ש"ח. שווה לא?

שלומי

פורסם
מהספר:

תוספי דלק

חגורות הינע I

שמן מנוע ושמן ממסרת R

מסנן אוויר I

מצב מצבר I

קווי בלמים I

בלם חנייה I

נוזל בלמים/נוזל מצמד I

בלמי דיסק ורפידות I

I - בדיקה, ובמידת הצורך כוונון/תיקון/ניקוי/החלפה

R - להחליף

 

העתקתי אחד לאחד מהספר

אני חותם לך שחצי מזה אם לא יותר לא ייעשה!

פשוט מאוד - תשאל אותם מה כולל הטיפול הזה בדיוק!

פורסם (נערך)

תגובתו של shlomi_e11 מדויקת וממצה.

המחיר מוגזם,חפש מוסך מורשה אחר.

מחיר סביר במורשה לטיפול כזה הוא הוא בין 450 ל- 600 ש"ח.

במוסך טוב שאינו מורשה יבואן ניתן לבצע במחירים של בין 350 ל-400 ש"ח.

ממליץ לך כן לחפש מוסך מורשה ע"מ למנוע ספקות לגבי תקפות האחריות אם חלילה תזדקק לה בעתיד,למרות שלפי החוק היבש מותר לך לבצע טיפולים ותיקונים בכל מוסך מורשה משרד התחבורה כל עוד נעשה שימוש בחלפים מקוריים והעבודה נעשתה לפי דרישות היצרן (לך תוכיח בדיעבד).

ADZ

עריכה אחרונה על ידי adz

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

  • ספונסר פורום
פורסם
ערב טוב חברים

 

אז אוטוטו אני מגיע ל15K ק"מ הראשונים של היונדאי שלי, i10.

רציתי לשאול לגבי המוסכים, מה בעצם ההבדל בין המוסכים המורשים?

 

את הרכב קניתי לפני כשנה מהילוך השישי בראשל"צ, וככזה, התקשרתי למוסך ההילוך השישי ברעננה וביקשתי מחיר על טיפול תקופיתי 15K לרכב.

"באזור ה800 שח, מחיר אחיד" זו הייתה התשובה, לגיטימי?

 

משיטוטים ברחבי האינטרנט, מצאתי שגם במרכז השירות כלמוביל בפתח תקווה (שגם הוא כמובן מורשה יונדאי) לקוח קיבל טיפול באזור ה550 ש"ח.

 

על שום מה ההפרש? והאם הוא שווה את זה?

אין לי שום עניין ללכת למוסך 'חאפר', אבל 300 שח הפרש בין המוסכים המורשים?

מצטער מראש על השאלה הנאיביות, רכב ראשון, וטיפולים ראשוניים שלי.

 

תודה, איתי

המחיר כרגע לטיפול 15 אלף ביונדאי i10 החדשה במוסך המרכזי של כלמוביל הוא 615 ש"ח לדור החדש של ה-i10 או 454 ש"ח לדור הקודם של ה-i10. ראה כאן: http://www.carsforum.co.il/cars/site/colmobile#i10car

זה מחיר מיוחד לגולשי CarsForum ותוכל לקבל אותו רק אם תירשם דרך הקישור שצירפתי. אם תגיע למוסך ללא הרשמה מראש תקבל מחיר אחר, גבוה יותר.

 

המוסך המרכזי של היבואן הוא בבעלות היבואן (כלמוביל) והוא רחוק מאוד מלהיות חאפר. למעשה מדובר בהפך הגמור. אני מציע לך לקפוץ לשם ולראות את רחבת העבודה - היא הרבה יותר מודרנית, נקיה ומסודרת ממה שאתה רגיל לראות במוסכים בארץ.

 

לשאלתכם לגבי מה מחליפים, אז ב-i10 צורה ישנה הטיפול הראשון כולל פילטר שמן ושמן סינטטי. בדגם החדש יש להחליף גם מסנן מזגן ולכן המחיר גבוה יותר.

 

מניסיוני בתחום, 450-650 ש"ח לטיפול קטן במוסך מורשה יבואן זה מחיר סביר לחלוטין ואף זול. תעשה חיפוש בפורום תראה שיש אנשים שמשלמים על טיפול שכולל החלפת שמן+פילטר בלבד גם 700 ו-800 ש"ח. אני לא אומר אם זה מוצדק או לא, אבל אלו המחירים במוסכים מורשי היבואן. לעמדת הקבלה המסודרת, לחדר ההמתנה, להסמכה של המכונאים על ידי היצרן בחו"ל ולחלפים המקוריים יש מחיר שמשוקלל לתוך עלות הטיפול. בוודאי שאם תלך למוסך כללי (לא מורשה יבואן אלא מורשה משרד התחבורה) המחיר יהיה זול יותר ואם תלך לחברי כנופיית הטיפולים המחיר יהיה אפילו זול עוד יותר (אולי אפילו חינם). ברכב חדש, באחריות יבואן, עדיף לא לקחת סיכונים ולטפל במוסך מורשה יבואן. במיוחד כשההפרש בין טיפול במוסך המרכזי לטיפול במוסך כללי עומד על פחות מ-200 ש"ח.

פורסם

שלום,

גם לי יש I10 2014.

לא ברור למה המחיר כל כך יקר. במנוע ה-1000 נכנס 3 ליטר שמן ולא 4 ליטר.

למה אחרי 10-15K קילומטר צריך להחליף פילטר מזגן?

Oh Lord, won't you Buy me a Mercedes Benz.

×
×
  • תוכן חדש...