Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפולוג קיבלו את הג'ימני, CF רוצים סוויפט ספורט!


Avia
שימו לב! השרשור הזה בן 3303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש פה מישהו ממכשירי תנועה?

אולי תתעוררו כבר ותשכילו לייבא את הסוויפט ספורט?

 

במחיר שהיא צריכה לעלות (105-110 אלף שקלים), היא תהיה להיט.

 

הוט האצ' בטעם של פעם, במחיר של פעם, עם בטיחות של היום ועם אמינות של סוזוקי.

 

בואו נפריד ביניהם!

אה... סליחה, בואו נעורר אותם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בוא נודה על האמת, האיגניס ספורט הייתה עוף מוזר. גם באירופה היא נדירה, למרות ביקורות טובות בעיתונות הבריטית.

 

הסוויפט זה סיפור שונה. לסוויפט יש פוטנציאל לגמד את ההצלחה של היאריס TS.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצחקת את מכשירי תנועה ואת כל יבואני הרכב ביחד.

כשיש לך שוק קטן וזניח כמו שלנו + יבואן שהוא מונופול ועושה מה שבא לו, תקבל אפס התחשבות כלפי הלקוחות. הדגמים יגיעו אלינו בכפוף לשיקולים עסקיים (קרי רווח) בלבד.

 

כך לא נראה פה את הסוויפט ספורט, כך לא נראה כאן את הפולו GTI הידנית החדשה, כך לא ראינו את הפאביה VRS, כך לא ראינו את הגרנדה פונטו אבארט, הלינאה, הסטילו... להמשיך?

 

לא בא להם להביא את המכוניות, גם אין תקינה (לך שבור את הראש עם הניירת אם תרצה לייבא בייבוא אישי). מה לעשות? ברוך הבא לישראל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בגרמניה ואנגליה מה שמכתיב מה מוכרים זה לא אלטרואיזם טהור, אלא שיקולי רווח בלבד.

עם כל הכעס שלי על מחירים או יחס מצידם של חלק מהיבואנים, יש כרגע בארץ מבחר של 10 רכבים שונים, פחות או יותר, שמתקרבים להגדרה של הוט האץ'. ואם לא מביאים את הפולו הידנית, בפעם העשירית שזה עולה, יש סיכוי לא רע שלא באמת יש ביקוש, חוץ ממך ועוד אדם אחד בדיוק שאני מכיר ורצה ידני בהכרח.

 

אהבתי מאוד את הסוויפט ברינג, אבל זה היה רכב מותאם למסלול, עם מכלולים שונים, ומן הסתם אופי נהיגה שונה למדי ממה שיש בארץ.

אני לא פריק של האצה, אבל עם יד על הלב יש סיכוי לא רע שמנוע לינארי כזה ירגיש איטי משמעותית לכל מי שנהג ברכב מהיר טיפה יותר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה באמת מתעניין ברכב ומכיר עוד אנשים שהיו רוכשים אותו, או שאתה סתם חושב שיהיה נחמד אם יהיה מגוון של דגמים בארץ, והסוויפט תהיה רכב שנחמד לראות בארץ?

כי אם תצליח לארגן רשימה של הרבה אנשים רציניים, שמוכנים לתת מקדמה, אני לא חושב שיהבואן יסרב למכירה שבוצעה עבורו. השאלה היא זה איפה תמצא מספיק אנשים שיקנו רכב על בליינד. לנו זה נשמע תמוה, אני דווקא חושב שזה אפשרי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגמים יגיעו אלינו בכפוף לשיקולים עסקיים (קרי רווח) בלבד.

המחיר בו נקבתי משקף אחוזי רווח דומים לכל שאר הדגמים של סוזוקי בארץ. לא ביקשתי שיחלקו אותם עם כל תדלוק מעל 180 ש"ח בדור-אלון.

אני חושב שהן ימכרו בכמויות יפות. זה רכב שיקסום גם לאנשים נוספים מלבד חובבי הנהיגה האנינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מזכיר לי את השרשור הזה , אבל כפי ששמת לב שום דבר לא השתנה.

אם כל הרצון שתתגייר סוזוקי סוויפט ספורט בארץ, זה נראה לי יהיה קשה אם ביקוש של 5 אנשים מפורום.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין מחכים לקיזאשי שהבטיחו להביא...

אישית הייתי רוצה לראות אותם מרחיבים את ההיצע של דגמי דודג׳ (אהמ צ׳אלנג׳ר אהמ) מעבר לג׳רני ולראם3500. אולי לSUV שלהם לא יהיה ממש שוק בארץ אבל הצ׳ארג׳ר יכול להצליח בתור משפחתית.

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר בו נקבתי משקף אחוזי רווח דומים לכל שאר הדגמים של סוזוקי בארץ. לא ביקשתי שיחלקו אותם עם כל תדלוק מעל 180 ש"ח בדור-אלון.

אני חושב שהן ימכרו בכמויות יפות. זה רכב שיקסום גם לאנשים נוספים מלבד חובבי הנהיגה האנינים.

שאלה של צעיר בן 18 ללא ניסיון חיים-

אי אפשר להגיע אל הסוכנות ולבקש להזמין בהזמנה מיוחדת את הגרסא הידנית? (כמובן עם הסכמה של כמות ימי עבודה גבוהה מאוד מהרגיל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה ממחיש כמה הבירוקרטיה כאן מטופשת. אם הרכב עבר תקינה בארה״ב או באירופה אין שום סיבה שיצטרך לעבור תקינה גם כאן. אלא מה, שבישראל יותר חכמים מכווווווווווווווווולם

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין מחכים לקיזאשי שהבטיחו להביא...

אישית הייתי רוצה לראות אותם מרחיבים את ההיצע של דגמי דודג׳ (אהמ צ׳אלנג׳ר אהמ) מעבר לג׳רני ולראם3500. אולי לSUV שלהם לא יהיה ממש שוק בארץ אבל הצ׳ארג׳ר יכול להצליח בתור משפחתית.

 

הקיזאשי כבר לא תגיע, הייצור שלה פסק שנה שעברה עם היציאה של סוזוקי מהשוק האמריקאי.

על צארג'ר מדברים כמה שנים, היא אפילו זולה יותר מהקרייזלר 300.

 

לגבי סויפט ספורט, המכירות של סוניק RS מעידות שיש ביקוש לרכב כזה, נקווה שישתכנעו לייבא אותה אלינו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוויפט ספורט היא קטגוריה מתחת להוט האטצ' כך שאמורה להיות זולה משמעותית מה RS.

 

אמורות להיות לה מכירות מרשימות אבל מהיבואן הזה, ששנים הזניח את כל הזכיונות שבידייו לא ניתן לצפות לכלום.

 

רק אחרי שרנגלרים וגרנד צרוקים נהפכו פה ללהיטי יבוא אישי הוא נזכר שיש לו אפשרות לייבא אותם בעצמו.

רק אחרי ששברולט עשו חייל בשוק הטנדרים הוא נזכר שיש כזה דבר שנקרא חטיבת הטנדרים בדודג' וגם, רק בדגם יחיחד ובודד מתוך היצע של עשרות מכוניות.

אם היה מביא טנדר דודג' 1500 דבל קבינה במפרט קצת מהודר לא היה מתמודד מול טנדרי איסוזו וטויוטה? ברור שכן! רק הרבה יותר קל למכור ליאנות לשוק הליסינג.

על דודג' וקרייזלר אני כבר בכלל לא מדבר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראם 1500 היה עולה בסביבות 300k, כי אין לו את ההקלות של רכבים מעל 3.5 טון.

אם כבר אז ראם 2500 היה יותר הגיוני.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...