Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 306 הקשישה הושבתה- האם 308 מחליפה ראויה? אופציות אחרות בתקציב 40K?


search
שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לו אני במקומך הייתי בוחר ב-C4 שנת 2010 מהדגם הישן עם מנוע 1.6 ותיק ואמין 110 כ"ס (TU).

 

מונדיאו הוא רכב מגודל שלא כ"כ נוח להסתובב איתו במיוחד למי שחניות הן לא הצד החזק שלו. מגאן - בתור אחד שהיו כמה, זה יכול להיות דבש ויכול להיות סיוט מתמשך - אני הייתי מוותר.

 

אם כבר רנו אז פלואנס מ-2010 (נכנסת בתקציב)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לדעתי הגיע הזמן לעזוב את הצרפתיות כי כיום אין בהן שום ערך מוסף ששווה את הבעיות,הטיפולים היקרים ואבדן הערך הפסיכי.

מילא ה306, הציגה נוחות והתנהגות כביש מעולות (היתה לי כזו).

 

אני לא אומר שתיפול לצד השני (יונדאי ושות') , אבל כן כדאי לבדוק את המיין סטרים בקטגוריה (מזדה 3 ושות'),

או אפילו גולף MK5 או MK6 עם השילוב האמין : מנוע 1.6 עם גיר טיפטרוניק .

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, בסכום שנקבת אתה יכול להיות יומרני יותר, ולמצוא 308 או C4 מ2011

במחיר הזה, גם אפשר לחפש פיאט בראבו.

ואם סופר מיני מעניין אותך, אז פיאט פונטו איבו 2010 - 2012.

אם אתה מחליט להיות שמרן, אז טידה יכולה לתת לך מענה כרכב אמין וזול לתחזוקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל- המיינסטרים הוא זה שקצת מרחיק אותי ;-). לגבי הגולף , נראה שמדובר בעלויות תחזוקה גבוהות יותר (ביטוח/חלפים/טיפולים) כך שאני מהסס

Ojetta - משם (308 /C4) התחלתי אולם הפידבק מכאן הוא להתרחק מהרכבים הללו (המושג מנועי BMW חוזר שוב ושוב... כמו גם AL4..

Zvit - רנו עלתה כחלופה צרפתית (מעולם לא הייתה לי)- הסתכלתי גם על הקליאו מאותן שמים אך לדעתי לא ממש המלצת עליה...

לגבי ה-C4 , האם יש מספר דגמים באותה שנה (ראיתי התייחסות למנועי PSA לעומת BMW..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההמלצה היא להתרחק מדגמי PSA (פיג'ו/סיטרואן) המצויידים במנוע 1.6 ה"חדש". אני מחזק את המלצתו החיובית של ZVIT לגבי C4 דור קודם בשנים 2008-2011 המצוידת במנוע 1.6 110 כ"ס, תמורה גבוהה ביחס למחיר הרכישה (מכונית מאובזרת ובטיחותית) עם אמינות טובה בסה"כ ( יש בבעלותי כזאת שנת 2008 )

 

בכל מקרה איכות הניהוג/נוחות/הנאה בנהיגה של יורשות ה-306/קסארה נמוכות משמעותית, אך כמכוניות הן טובות בסה"כ בעיקר בהתחשב בעלות הרכישה הנמוכה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הגיע הזמן לעזוב את הצרפתיות כי כיום אין בהן שום ערך מוסף ששווה את הבעיות,הטיפולים היקרים ואבדן הערך הפסיכי

 

C4 בת חמש כבר עברה את אבדן הערך הפסיכי, ונמכרת בכשליש מערכה כחדשה.

 

הדגם הספיציפי נחשב לאחד הזולים לאחזקה בקבוצתו.

 

מה שקשה לומר על הגולף...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הבנתי שזו נקודת המוצא שלך הייתה, לא הייתי שולל אותה עדיין לגמרי,

יתקנו אותי פה החבר'ה, אני הבנתי שהבעיה עם המנוע 1.6 120 כ"ס (של BMW) זה הטיימינג, שאם מחליפים אז הוא בסדר, או שאני טועה?

לגבי המנוע 110 כ"ס שמשודך לC4, מנסיונם של חברים, אני יודע שהוא אמין, ולא עושה בעיות.

אגב, מה לגבי C3?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Menir - תודה רבה על המידע הנוסף, נכנסתי לאתר של לובינסקי טרייד וחלק מהמכוניות מופיעות כגיר "רובוטי" האם היו באותן שנים שני סוגי גיר?

האם כל המכוניות בשנים הללו (2008-2011) הן זהות מבחינת המכללים?

ושאלה אחרונה? - איך מתמודדים החלקים העדינים (צד דיגיטלי וכד') עם הקיץ הישראלי?

 

C4 עולה ויורד כאופציה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Ojetta- תודה :-)

לגבי המנוע של ה- C4- אשאיר למומחים לענות.

לגבי ה-C3 , אני לא מכיר את הרכב (משער שהוא מקביל ל- 207,נכון?) מעיון קצר , הביקורות לא ממש מפרגנות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הבנתי שזו נקודת המוצא שלך הייתה, לא הייתי שולל אותה עדיין לגמרי,

יתקנו אותי פה החבר'ה, אני הבנתי שהבעיה עם המנוע 1.6 120 כ"ס (של BMW) זה הטיימינג, שאם מחליפים אז הוא בסדר, או שאני טועה?

 

אתה טועה - המנוע הזה פחות אמין ופחות חסכוני מקודמו באופן כללי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C4 בת חמש כבר עברה את אבדן הערך הפסיכי, ונמכרת בכשליש מערכה כחדשה.

 

הדגם הספיציפי נחשב לאחד הזולים לאחזקה בקבוצתו.

 

מה שקשה לומר על הגולף...

 

יש לי ב"צי" המשפחתי MK5 2008 (מאז 2010 בערך) מנוע 1.6 טיפטרוניק.

הרכב סוס עבודה ועלויות אחזקתו הזויות לחיוב. בעלים נוספים מדווחים אותו דבר.

 

שים לב שאתה מדבר על רכב צרפתי במונחים של עלויות אחזקה ושמירת ערך.. (ולא על ערך מוסף כלשהו)

היתרון היחיד בלרכוש C4 הוא השוק המזעזע שיש לרכב הזה, יש לי חבר שניסה למכור מעל שנה את הרכב,

בסוף מכר אותה בכמעט 20 מתחת למחירון (רכב במצב מושלם) רק להיפטר.

השאלה מה עושים כשרוצים למכור.

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Menir - תודה רבה על המידע הנוסף, נכנסתי לאתר של לובינסקי טרייד וחלק מהמכוניות מופיעות כגיר "רובוטי" האם היו באותן שנים שני סוגי גיר?

האם כל המכוניות בשנים הללו (2008-2011) הן זהות מבחינת המכללים?

ושאלה אחרונה? - איך מתמודדים החלקים העדינים (צד דיגיטלי וכד') עם הקיץ הישראלי?

 

בשנים 2006-2008 שווקה ה-C4 עם שני מנועי בנזין 1.6 עם 110 כ"ס, ו-2000 עם כ-140 כ"ס.

 

במהלך 2008 הוחלף המנוע הגדול במנוע 1.6 טורבו עם 140 כ"ס וגיר רובוטי. מנוע זה הוא נגזרת של המנוע החדש יותר והמומלץ פחות.

 

למזלנו עקב שיקולי תמחור המשיכו לשווק את הדגם הבסיסי עם המנוע הישן.

 

השאלה מה עושים כשרוצים למכור.

 

מה שקונים בזול מוכרים בזול.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כי הפוקוס עבר כרגע לכיוון פורד.

אשמח לשמוע חוו"ד לגבי הרכב בשנים 2008-2010 (אגב, האם יש הבדל בין סדאן להאצ'בק)

מהי עלות התחזוקה? אמינות? ביצועים? צריכת דלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות תחזוקה סבירה, ב-2008 שווקו שני דגמים האחד לפני מתיחת פנים, והשני ממש בסוף שנת הדגם לאחת מתיחת פנים.

 

ביצועים בינוניים מינוס, צריכת דלק לא משהו. (ביצועים טובים ב-2000 סמ"ק)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...