Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו 306 הקשישה הושבתה- האם 308 מחליפה ראויה? אופציות אחרות בתקציב 40K?


search
שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חפשתי לפני כשנה בערך פוקוס 5 דלתות 2000 סמ"ק.

 

הלכתי לראות אחת ונהגתי עליה. הרגישה לי ממש ממש כבדה ועצלה, אז ירדתי מהסיפור. מציע לך ללכת לנהוג על אחת לפני שאתה מבזבז זמן בהמתנה.

 

אגב, אני עדיין עם ה306 שלי שנת 2000 ולא יודע על איזה רכב ללכת :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Epicz - אני מקנא בך על היכולת להמשיך ולשמור על ה- 306, אכן אקזמפלר למופת (נוחות נסיעה ואבזור שבזמנו היה בחזקת חלום:-)

לגבי הפוקוס- אני מחפש אחת כזו לנהוג בה (עברתי את גיל ה"פתיחות ברמזור" כך שאני מחפש עוד דברים מהרכב..)

 

ליודעי דבר- ראיתי היום שישנה אחת כזו למכירה - שנת 2010 , המחיר 50K ש"ח (התקציב עלה בלית ברירה:( - האם היה איזה שהוא שינוי בין דגמי 2008/9 לדגם 2010 (מבחינת אבזור, גיר ,מנוע ...) -האם שנת 2010 עדין מומלצת? (והאם בתקציב של 45-50 יש עוד אופציות מומלצות?- בפרמטרים של איכות , אמינות,תצרוכת דלק וכד')?

 

המון תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתך לעבור לאיטלקיה? פיאט בראבו מ2011 יכולה להכנס לתקציב, מדובר ברכב לא מיינסטרימי ונדיר, בעל מנוע טורבו וגיר רובוטי עם פוטנציאל שיפורים גבוה ולא יקר. לרכב אין תקלות מיוחדות ורוב מי שמחזיק אותו נכנס רק לטיפולים שוטפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Epicz - לא מעט אנשים התלוננו על איכות הנסיעה במאזדה (לעומת הפוקוס) - אני מדבר על דגמי 2000 סמ"ק

אינני מכיר (למרבה הצער) אתר נוסף פרט ליד 2 - אם יש לך מקורות נוספים ,אשמח אם תשתף

Ishay - הפיאט האחרונה שהיתה ברשותי היתה 127 (סה"כ לא רעה..) - מאז לא ממש הסתכלתי על פיאט אבל שילוב של טורבו איטלקי עם גיר רובוטי מריח לי כמו מתכון להרפתקאות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיך בחיפושי מאזדה 2000 (ספיריט) - אין למצוא אחת מיד נמוכה , פוקוס עם בעיות שונות ומשונות , נתקלתי במונדאו 2009 יד ראשונה עם 58,000 ק"מ -האם היא אופציה אפשרית ביחס לפוקוס 2000? - מה לגבי אמינות?גיר? מנוע? עלות אחזקה (דלק/טיפולים.ביטוחים?) - האם כדאי לבחון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סירצ' אם בא לך להתמקד בנסיון של אנשים ולא בסטיגמות, ייתכן שתגלה שהבראבו זו אופציה מאוד מוצלחת.

טרם שמעתי על בעלים של בראבו שנכווה קשות מהשילוב ממנו אתה פוחד, ובכלליות היא מפגינה אמינות טובה.

רכב מוגדש, מאובזר, יפה, משנתון גבוה יחסית לתקציב. קרא עליה קצת בפורום, תמצא מספיק דעות בעד/נגד.

 

אני לא אומר שזה ה-רכב בשבילך, אולי תשנא את הגיר הרובוטי ואולי משהו אחר יפריע לך. אני כן אומר שלפסול על בסיס סטיגמות זו דרך לא חכמה לפעול, במיוחד אם הדיווחים מהשטח מציגים תמונה שונה.

 

אני חרשתי את הלוחות מלמעלה עד למטה כשהחלפתי את ה306 שלי, לא הצלחתי למצוא אלטרנטיבה ראוייה יותר עבור הדרישות שלי (משפחתית, קצת פלפל, אבזור טוב, 2009+, 50K).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שאתה צריך את הגודל, האחזקה יקרה יותר מרכב משפחתי/קומפקטי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיך בחיפושי מאזדה 2000 (ספיריט) - אין למצוא אחת מיד נמוכה , פוקוס עם בעיות שונות ומשונות , נתקלתי במונדאו 2009 יד ראשונה עם 58,000 ק"מ -האם היא אופציה אפשרית ביחס לפוקוס 2000? - מה לגבי אמינות?גיר? מנוע? עלות אחזקה (דלק/טיפולים.ביטוחים?) - האם כדאי לבחון?

 

איזה בעיות שונות ומשונות? דווקא הבנתי שהרכב דיי אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמישהו פה בכלל ענה לך. כל אחד ממליץ על איזה רכב שהוא אישית אוהב ו/או מדקלם מה שקרא שאחרים כתבו על המנוע או הגיר של ה- C4. לי היה גיר כזה שהחזיק 350 אלף ק"מ וזכה להחלפת שסתומים אחת. להבנתי, זה הממוצע. לעומת זאת יש לי חבר שהלך לו הגיר במיצובישי ב- 120 אלף וחבר אחר שעכשיו הפוקוס שלו באישפוז בגלל הגיר.

היו לי כבר כמה צרפתיות, ואני טוען שבכולן דווקא הכי בטוח למצוא רכב שעשה איזה 100 אלף אצל מישהו שטיפל היטב בלי לחסוך. אז כל בעיה שהיתה בייצור כבר נפתרה (אחרת לא היה סוגר 100 אלף), ועכשיו נשאר לך רק ליהנות ממחיר קניה סופר נמוך. אצלי למשל היו כמה צרות ב- C4 בגלל תכנון לקוי במקור ויבואן גרוע, אבל כבר שנתיים ו- 40 אלף ק"מ שיש לי שקט תעשייתי (טפו טפו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להוסיף על מה שאמר קודמי... בתקציב שלך נכנסת הצרפתייה משפחתית (308 או c4) עם שנתיים אחריות מלאות בלובינסקי טרייד. די זמן לעשות יישור קו מלא לרכב על חשבון הברון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עברתי מהצרפתיותגם עם מנוע ה110 כס וגם ה"חדש" 120 כ"ס לבראבו, מאוד מרוצה, רכב שנותן לך להנות מכל העולמות מנוע 1.4, חסכוני בשיוט 1\15, לא מתאמץ בעליות, מרביץ ומפרפר כשבא לך להשתולל, זול ומואובזר ביחס לתקציב, אין בעיות אמינות, אני לא אחפור וכבר המליצו אני רק אזכיר לך את האופציה, תבדוק, אין לך מה להפסיד, אולי אפילו תופתע

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

מחר אני לוקח לבדיקה פוקוס 2008 - 4 דלתות 2000 סמ"ק- נראית שמורה ביותר - יד ראשונה - 65,000 ק"מ.

אעדכן , מקווה לטוב

ה-מ-ו-ן- תודה לכל החברים היקרים שעזרו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...