Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי גילאי הילדים שלך, לפחות שני מושבי בטיחות ולפחות כמה שנים של ארבעה נוסעים קבועים...צריך מוביל נוסעים אמיתי כגון הגלקסי וחבריו.

אפשרות נוספת (עדיין קצת צפופה)- יונדאי סנטה פה דיזל 2012 7 מושבים (בערך 140K)

כ"כ מחזקאת ההצעה לגבי הC4 דיזל החדשה. כבר לא גיר רובוטי..

 

הסניק גרנד דיזל זולה יותר ב15000 למזומן.. אחרי ברור וישיבה בכל סוכנות..

 

אם הצלחתם להוציא פיקסו דיזל במחיר טוב אשמח לשמוע. אעדיף אותה.

אין שוני רב באול אין אול בין הגרנד דיזל לפיקסו דיזל..

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עשית נסיעת מבחן בפריוס? מה אופי הנסועה שלך (עירוני/בינעירוני/משולב?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
עשית נסיעת מבחן בפריוס? מה אופי הנסועה שלך (עירוני/בינעירוני/משולב?

 

לא נהגתי בפריוס.

 

הרכב עושה הכל. בתוך מושבים, הקפצה לחוגים, נסיעות מהשרון לתא.

הכל מהכל. משולב. כיוון שיהפוך לרכב ראשון לגמרי עם 7 מושבים הוא יעשה 25-30 בשנה

והפגארו Q יפנה מקום לרכב ב.

 

עד עכשיו פגארו Q + אייגו

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

אם כך אז הפריוס רלוונטית.

גש לעשות נסיעת מבחן (אפשר גם על הרגילה, התחושות לא שונות דרסטית) ותחזור עם רשמים.

לא כל אחד מתחבר לסגנון נהיגה הזה ובגלל זה אני ממליץ עפלבצע נסיעת מבחן.

מצד שני אני יכול להגיד לך מניסיון ש-1:20 ברכב הזה זו לא מילה גסה.

עוד נושא שתצטרך לתת עליו את הדעת הוא נושא הקרינה, לאיזה מחנה אתה מתפקד?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אם כך אז הפריוס רלוונטית.

גש לעשות נסיעת מבחן (אפשר גם על הרגילה, התחושות לא שונות דרסטית) ותחזור עם רשמים.

לא כל אחד מתחבר לסגנון נהיגה הזה ובגלל זה אני ממליץ עפלבצע נסיעת מבחן.

מצד שני אני יכול להגיד לך מניסיון ש-1:20 ברכב הזה זו לא מילה גסה.

עוד נושא שתצטרך לתת עליו את הדעת הוא נושא הקרינה, לאיזה מחנה אתה מתפקד?

 

 

לא הבנתי לאיזה מחנה? ימיני שמאלי טבעוני?

 

הרנו גרנד דיזל לא רחוקה מהפריוס.. 1-17 1-18 פתוח ו1,14-15 במשולב..

 

מחר אראה את הפריוס+ וניקח החלטה.

 

עדיין 15000 שח הבדל בין הפריוס (במבצע) לבין המחיר שקיבלתי על הרנו גרנד דיזל.

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם
אם כך אז הפריוס רלוונטית.

גש לעשות נסיעת מבחן (אפשר גם על הרגילה, התחושות לא שונות דרסטית) ותחזור עם רשמים.

לא כל אחד מתחבר לסגנון נהיגה הזה ובגלל זה אני ממליץ עפלבצע נסיעת מבחן.

מצד שני אני יכול להגיד לך מניסיון ש-1:20 ברכב הזה זו לא מילה גסה.

עוד נושא שתצטרך לתת עליו את הדעת הוא נושא הקרינה, לאיזה מחנה אתה מתפקד?

 

לגבי המחנה עם הקרינה: אחד החברים מהפורום כתב ״

לגבי הפריוס פלוס, אני רכשתי אותו רק לאחר שוידאתי מול מומחה קרינה בלתי תלוי שהיה שותף בכתיבת הדוח על הפריוס דור II, שבפריוס פלוס לא תהיה בעיה כי טויוטה העבירו את הסוללה קדימה, בשעה שמוקד הקרינה אינו בסוללה אלא בקווי המתח שבינה ובין מנוע הבנזין. בזכות זרימת אויר חכמה, המזגן מקרר גם את עצם הזנב של היושבים בשורה השלישית בלי שיהיו להם פתחי אויר אישיים.



בנוסף בנסיעת מבחן בנהיגה לא חסכונית בכ-לל הוצאתי 1 ל-18.״

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם (נערך)

אחרי נסיעה קצרה מאד ובדיקה על מהמורות ובמפרים על האוטלנדר אז ככה:

 

תגובת גיר רציף מוזרה מאד. טורים גבוהים ולא זז בעת לחיצה חזקה, מאין קלאץ מחליק.

נוח קדימה בכסא הנהג. מאד מוגמר ואחיד במכלולים. יפני סטייל.

מתלה אחורי עם 2 נוסעים בלבד קופצני בריבאונד בבמפרים אולי עם 4-6 נוסעים יהיה טוב יותר.

משעמם! בועתי. אבל רכב מפנק לנהיגה כמו שנראה ברגוע שהאקו לחוץ (לא מעלה טורים בדרסטיות)

 

המון נמכרו באלפים, לא יודע מה זה אומר על שוק עוד 3 שנים.

 

הגרנד סניק דיזל אין הרבה בשוק.

 

רכב עם 33k קמ גרנד 2012 נמכר ב103 ביד 2, אואטלנדר מבקשים די אותו דבר. אבל ההיצע שונה כמובן כמו שכתבתי.

 

ההאוטלנדר אפשר לנסוע שבילים מה שאנחנו עושים הרבה גם כחלק מהתוואי שאנו גרים לקיצור דרכים בשרון, הסניק נמוך מדי בשביל זה ופגיע מדי.

 

הגרנד סניק דיזל מנוע גיר עדיפים התנהגות כביש. אבל עדיין פרייווט וייהיה נוח למרחקים ארוכים לדעתי בהתנהגות און אין אול

 

צריכת דלק כמובן בשביל להזיז את האוטלנדר צריך ללחוץ..

 

בקיצור אין החלטה עדיין.

 

דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי Rון

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

לתחושתי היא שצריכת הדלק של הפריוס תהיה עדיפה משמעותית מהגרנד סניק, גם הביצועים עדיפים, גם עלות הטיפולים ובעיקר מחיר המכירה בתום השימוש בוודאות יכסה את הפער במחירים כרגע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לתחושתי היא שצריכת הדלק של הפריוס תהיה עדיפה משמעותית מהגרנד סניק, גם הביצועים עדיפים, גם עלות הטיפולים ובעיקר מחיר המכירה בתום השימוש בוודאות יכסה את הפער במחירים כרגע.

 

 

אין פריוס במלאי.. כרגע..

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

כל הנחה לגבי השוק בעוד 3 שנים תהיה בגדר ניחוש...

יתכן שהאאוטלנדר תציף את השוק ויהיה קשה למכור אותה, לעומת הסניק דיזל שתתברר כמוצלחת ותהפוך למציאה נדירה

לך על מה שמתאים לך היום ולא בעוד שלוש שנים

(ומכיוון שאתה מחפש רכב משפחתי- זאת הסניק)

פורסם (נערך)

אחרי הזמנה וביטול של פריוס v . התחרטתי אחרי נסיעה בה. העירוני בלבד אחלה. אבל הרכב הזכיר לי סובארו 1600 dl 89 ויפניות טיפוסית עם ספרטניות של שנות ה80. מזגן לא מפוצל אבל מכונה של קרור גם ב44 מעלות שהיו בחוץ.

המנוע מעולה עם החשמל במהירויות עירוניות. אבל אבל גדול כל האצה מלווה בשאגה ועליית טורים לחוסר נוחות לנהג . לא את זה אני מחפש. חזרתי לסניק בגלל המנוע טורר של טורים נמוכים וגיר טוב יותר וכייפי באון אין אול. הפריוס נראת ספרטנית אבל נוחה מאד הכסאות הקדמיים!! המתלים במיוחד האחוריים לא עובדים יפה בבמפרים. המחיר 20 אלף הבדל! עם המבצע שקיבלתי ברנו לעומת טויוטה!

 

לשם השוואה על שמירת ערך במחירונים של 2012 הם זהים. איציק לוי אוהב את הדיזל של רנו. הפכתי כמה וכמה נהגי מוניות עם 500 אלף על הפלואנס דיזל דיווחו 0 תקלות!! מנוע מדהים. אז כן התפעול לא הגיוני של המערכות שמע וכו אבל לא זה מה שאני מחפש. אוהב דיזל אוהב טורים נמוכים. לאטרף יש לי אופנוע אינדורו בבית... אדווח על הרכב במשך הזמן. נקווה לטוב ושנאהב.

 

תודה לכולם על התשובות

 

נב

 

חיפשתי סניק דיזל משומש היחיד שהיה 2012 33000 קמ נמכר תוך שיטת בודדות..

עריכה אחרונה על ידי Rון

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

הוזמן גרנד סניק דיזל.

 

תודה על היעוץ עדכונים בהמשך

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

תתחדש,

המנוע פנינה של ממש, יש לי אותו בשני רכבים שונים בבית: מגאן סטיישן ודאסטר.

בעבר היה לי אותו גם במגאן רגילה.

חזק, חסכוני ואמין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...