Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתקן את עצמי, הביטול בוצע לפי חוק חדש שיצא, ולא בהתאם להסכם פשרה שנדחה.

התביעה הייצוגית עדיין עומדת. http://www.haergon.co.il/

 

לגבי הפוסט מעלי, זה לא נכון לגבי החוזה של קלאב הוטל, אחרים אני לא מכיר.

החוזה הוא לכל החיים, והיו גם מספר ניסיונות לגבות גם מעזבונות.

דמי התחזוקה משתנים בהחלט, ומחושבים בכל שנה בעזרת איזושהי נוסחה ערטילאית המחושבת מעלות אחזקה המחולקת למספר בעלי היחידות בתוספת 10% דמי ניהול.

עלות האחזקה הזו ממש לא שקופה, והוא טסה כלפי מעלה בצורה אסטרונומית. אין קשר לארוחות.

פורסם

כמו שכתבתי, אני לא יודע מה קורה בכל מלון או רשת מלונות, אני מכיר את מה שקורה איפה שעבדתי וזה לא היה קלאב הוטל.

פורסם

קוסט + , השיטה הכי טובה לגביה של דמי ניהול, לוקחים את עלות הניהול ומוסיפים אחוזים (בדרך כלל בין 7 ל 12 אחוז ) וזה דמי הניהול או הרווח של החברה המנהלת

במצב הזה ממש אין להם שום אינטרס לחסוך בניהול, לוקחים הצעות יקרות וכד'

הכי ככל שיוציאו יותר , כך ירוויחו יותר

 

כמובן שמי שמשלם נדפק. אבל לפחות רמת התחזוקה במקומות הללו לרוב היא מעולה +

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...