Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

יש לנו יחידת נופש 15 שנה במלון בארץ, כל שנה שילמנו בזמן והכל היה בסדר.

השנה התפספס התוקף תשלום ב4-5 חודשים.

 

הנופש ליולי הקרוב, ועוד לא שולם ה'דמי ניהול' על סך 3000 ומשהו שקל.

 

 

דיברתי איתם על התשלום והכל, והם אמרו שפספסתי את היחידה שלי ושאני חייב לשלם ו"אולי" הם יתנו לי תאריכים אחרים (כלומר- תאריכים חלשים, חורף, או דברים כאלה). אבל קודם לשלם.

 

וכל מילה שניה שלהם זה קודם תשלם אחר כך נחליט. ואנחנו לא רוצים לשלם ו"אחר כך להחליט". אנחנו רוצים בדיוק הפוך כדי לדעת איך לנהל את הצעדים הבאים שלנו, אם בכלל.

 

הם רודפים אחרי בטרוף ולא מפסיקים להתקשר, כשאני מתקשר פעם אחת הם מציקים לי יום אחרי זה 5 שיחות בחצי שעה כדי שאשלם.

 

יש לכם הצעה מה לעשות? מצד אחד בעיה שלי שפספסתי מצד שני, ההתנהלות מולם היא כמו מול קיר.

דיברתי עם מישהו שפספס רק בחודשיים ובתביעה בבית משפט לתביעות קטנות הוא ניצח ועוד קיבל פיצוי.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

נגיד שאתה לא משלם. מה הפסדת?

 

אגב, לא מבין מה הקטע של היח' האלו. אני במחיר של 3000 ש"ח לזוג הייתי 5 ימים בקפריסין - מלון, טיסות ואוטו.

פורסם

אם הוא לא משלם יכולים להגיש נגדו תביעה . הוא מחוייב חוזית לשלם.

ההורים שלי הצליחו לא מזמן להיפטר מהיחידה בקלאב הוטל אחרי התביעה הייצוגית.

פורסם

לא חושב לגבי זה שהם יתבעו אותי.

 

פשוט שנה הבאה כשארצה לממש את הנופש יהיה לי חוב של 3000 שקל

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

יחידות האלה הן עד המוות, מניסיון.

אני לא מבין איך הם עדיין מצליחים לשכנע אנשים לקנות אותן.

לפי החוזה חייבים לשלם כל שנה כל החיים.

לא תשלם השנה אז תשלם יותר מאוחר.

מדובר על חדר שמתאים לכמה אנשים לשבוע.

יש מיטה זוגית ושלוש מתקפלות, זה יוצא זול אם אתה רוצה לצאת לאותה חופשה כל החיים

אייל

פורסם
יחידות האלה הן עד המוות, מניסיון.

 

הנסיון, משמעו שאתה מת...:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז מה שקורה בעצם, זה שאתה מחויב לשלם את הכסף לא משנה מה קורה והם יכולים לבחור עכשיו מתי התאריכים שלך?

 

זה קצת מוזר.

פורסם

אתה לא רק בחוזה מחייב כל החיים לשלם אלא גם הם כל שנה יכולים להעלות את הסכום הזה.. די הזייה כל היחידות נופש הללו

פורסם
לא חושב לגבי זה שהם יתבעו אותי.

 

פשוט שנה הבאה כשארצה לממש את הנופש יהיה לי חוב של 3000 שקל

 

זאת בדיוק המלכודת של יחידות הנופש. זה חוזה לכל החיים, בו אתה מתחייב לשלם בין אם השתמשת ובין אם לא.

אתה לא יכול פשוט "לוותר על הזכות שלך".

http://www.themarker.com/law/1.2049769

 

בשביל זה קמה התביעה הייצוגית כאשר בסופו של דבר כפשרה הוסכם שבעלי יחידות שמעוניינים להפטר מהיחידה יוכלו "להחזיר את היחידה" ולצאת מהחוזה בתוך תקופה מסויימת.

פורסם

זה שהמציא את השיטה הוא גאון פיננסי.

למכור יחידה לכ 50 איש (מספר השבועות בשנה)+גביית כספים שנתית נוספת=גאון פיננסי.

לגבי הקונים-חבל לדרוך על יבלות.

נראה לי שהיום רובם לא היו עושים את הקנייה(הטעות) הזאת.

לו אני בעל יחידה,הייתי מנסה להפטר ממנה כמעט בכל מחיר.

סלע

פורסם (נערך)

זה מה שאני מסביר. אי אפשר פשוט לטמון את הראש בחול ולקוות לטוב. לפני שהושגה הפשרה בייצוגית גם בחינם היה כמעט בלתי אפשרי להפטר מהיחידה, אף אחד לא רצה את קופת השרצים הזו.

לפיכך פותח השרשור יכול או להפטר מהיחידה באמצעים החוקיים שהושגו בפשרה בתביעה הייצוגית, או לשלם.

אם יבחר לטמון את הראש בחול ולא לשלם במשך מספר שנים, עלול להיות נתבע.

 

יש דרך לצאת מהיח׳ נופש האלה?

 

חוץ מלמצוא פראייר אחר?

 

כן, ב-2014 היתה סוג של פשרה בתביעה הייצוגית, כך שהוגדר פרק זמן מסויים בו כל מי שרוצה "להחזיר" את היחידה יכול לעשות כן.

http://www.themarker.com/consumer/tourism/1.2139148

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם
הייתה להורים שלי יחידה שרצו שנמשיך לשלם גם אחרי שהם מתו

מצטער לשמוע על הוריך, שלא תדע עוד צער.

 

ואני כבר חשבתי שעלית על איזה פטנט של הקמה לתחיה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

עבדתי במלון שמוכר יחידות נופש וקצת מוזר לי מה שאתם כותבים, אמנם לא התעסקתי בזה ישירות אז אולי הזיכרון שלי מעומעם.

 

עד כמה שאני זוכר חוזה של יח' נופש זה 25-50 שנה, המחיר של היחידה (דמי תחזוקה/ניהול לדבריהם) לשנה קבוע, ומה שיכול לעלות זה רק מחירי הארוחות.

מה שבאמת מקומם זה שאם אתה לא יכול להגיע בשבוע שלך, המלון יכול לא לאשר להזיז את השבוע שלך ואז אתה גם משלם וגם לא נהנה מהזכות שלך לחדר.

 

פות"ש, אני לא יודע מה כתוב לך בחוזה, אבל אני מכיר מקרים של אנשים שרשום להם בחוזה לשלם דמי ניהול ב1/1 כל שנה ובפועל שילמו במקום כשהם הגיעו לממש את הזכויות נופש שלהם ללא שינוי בתאריכים להם הם זכאים. דווקא אלה שרוצים להזיז תאריכים ומאשרים להם בדרך כלל משלמים כמה עשרות שקלים תמורת השרות.

לדעתי תנסה להתעקש לשלם במזומן כשתגיע לממש את הזכויות שלך, כמובן בתאריכים שהם חייבים לך. אם לא יעזור, אז לא יזיק.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
×
×
  • תוכן חדש...