Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ג'טה 160 מודל 2009, בבעלותי שלוש וחצי שנים, לא נתקלתי מעולם בתקלה והדשבורד כלל לא מתקלף

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני בעל 2 רכבים שלהם (גולף GTI 2011, אוקטביה 1.8TSI 2009) לקוח מרוצה מאוד.

 

צודק, אז הם עדיין עשו רכבים אמינים באמת. הבעיה התחילה במעבר למנועי הטורבו והגירים כפולי המצמדים.

 

הוא ציין במפורש שיש להם אוקטביה 1.8TSI...

פורסם

שהוא עדיין בסדר יחסית ל1.4 לפי מה שיוצא כאן לפחות.

בכלל, אחד המדדים היותר משמעותיים לטעמי הוא המכירה בארצות הברית.

כתבתי את זה קודם בשרשור בעקבות תהיה של אחד המשתתפים.

בארצות הברית מוכת התביעות והמודעות הצרכנית המפותחת הם לא מציעים את המנועים הבעיתיים וגם לא את הDSG7 הבעייתי.

מבחינת מנועי טורבו בנזין כן מציעים את ה2 ליטר טורבו בGTI וגרסה כלשהיא של ה1.8 טורבו. רוב הגירים פלנטריים ויש אופציה של DSG6 בלבד.

פורסם
גולף?!

 

אפשר להנות מכל היתרונות גם בסיאט, ולחסוך כסף.

 

והאחריות של הרכבים החדשים היא שנתיים ולא חמש...

התכוונתי שבזמנו רכבים בעלי DSG 7 קיבלו הארכת אחריות לתיבה ל-5 שנים.

איזה כייף לי :)

פורסם
ואנשים שיש להם את הרכב מנסים להצדיק את קנייתם.

אין לזה סוף. בנוסף, יש הרבה מרוצים מהרכב שכאשר נכנסים לפרטים, מסתבר שהיו תקלות כאלו ואחרות שטופלו.

 

ברור שלא כל רכבי VAG נעמדים בצד הכביש עם מכסה מנוע מורם, אולם אין עשן בלי אש. כמובן לא מדובר ברוב המכוניות, אולם אחוז התקלות נראה גבוה בהרבה מהמצופה. במגרש החנייה בחברה שלנו, מתוך 4 רכבי TSI/DSG מסביבות 2012 אחד לא שרד בלי תקלה מהותית בגיר/מנוע.

אני מעריך שרוב הרכבים החדשים האלו נמכרים לחברות הליסינג. אלו אנשים שמקבלים רכב חליפי מיידי, והרכב לא שלהם. זה לא פוגע להם בכיס, הם לא צריכים לרוץ למוסכים ולא צריכים להתברבר עם זה. סביר להניח שלא תשמע מהם כי זה לא מעניין אותם כל כך.

 

כרגע יש לנו 3 רכבי TSI/DSG מבציר 2014/2015. כרגע הם בסדר.

אבל מה הכוונה בסדר? הכוונה היא שלא היתה תקלה משביתה עד כה.

 

שלי למשל, מעבר לעובדה שהדשבורד מרעיש כמו 707 בערך (כנראה באדיבות ההתקנות המקומיות של הדלקן/קודנית/מהשלאיהיה), לפעמים בהתנעה קרה הוא מתחיל לרעוד כמו רכב דיזל ישן עם תושבות מנוע גמורות.

תקין? לא. אבל אני לא הולך להחזיר אותו לסיקסט עכשיו לשבוע, לסבול עם איזה רכב חליפי מסריח מסיגריות, שקרעו לו את הצורה ונראה כאילו עבר עליו מכבש בטון, רק כדי שיחזירו לי אותו אחר כך כאשר הם לא רואים את התקלה.

 

שמע, חלק מהבעיה היא גם בעובדה שציינת - הרכבים לא שלהם.

כמו שציינתי יש לי בבית 2 רכבי VAG, פרטי שלי GTI 2011, של אמא אוקטביה 1.8TSI. שתיהן פרטיות ושתיהן מעולות ללא בעיות כלל.

 

לאבא יש אוקטביה חדשה חדשה 1.2 TSI ליסינג ולפני כן הייתה לו פוקוס 1.6 הידועה לשימצה גם כן. הגיר של הפוקוס היה גמור. לא יודע אם זה באשמת תכנון או באשמתינו. יכול להתחייב לך שלנו היה חלק לא קטן בקצב שהתחילו הבעיות.

 

אני מבטיח לך שהרכב הזה (של אבא שלי) לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן כמו כל רכבי הליסינג. וזאת הסיבה, הוא לא שלנו.

רכב שלא שלך לא איכפת לך לקרוע. להרביץ ביציאה מהרמזור, להתחיל לנסוע בבוקר לפני שהוא מתחמם, לא לחכות דקה שהטורבו יאט לפני כיבוי וכו'. אז כן הגיר והמנוע נהרסים.

 

ברור לי שהמון רכבים פרטיים סבלו מהבעיות ושלא בהכרח זה קשור לאופן שימוש. אבל עדיין... אנשים בעלי ליסינג מגזימים עם צורת הנהיגה ואיכפתיות מהרכב.

 

עריכה -

אגב אצלי בעבודה הליסינגים הם יונדאי אקסנט וקיה משהו (לא זוכר את השם, המשפחתית הפשוטה). המצב שלהן גרוע בהרבה מכל ליסינג של VAG שאני מכיר. מכנית וקוסמטית.

פורסם

תענוג לשמוע שגם בשנת 2015, כך אתה מתייחס לרכבים של "ליסינג". פשוט לגזור ולפרסם בכלי התקשורת. אני מקווה ששוקולד, לפחות, מוכרים לך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אנשים שוכחים שהרכב צריך לשרת את הלקוח - לא להיפך. אם הטכנולוגיה עוד לא בשלה כדי לעמוד בנהגי המירוצים חסרי הרחמים של הליסינג - אז שלא ישווקו אותה.

 

Stio , לגבי הדשבורד של הפאביה דור 2 - מצטער, אבל לא מצאתי שם פלסטיקים רכים ...

פורסם
תענוג לשמוע שגם בשנת 2015, כך אתה מתייחס לרכבים של "ליסינג". פשוט לגזור ולפרסם בכלי התקשורת. אני מקווה ששוקולד, לפחות, מוכרים לך.

 

1+

 

 

Stio , לגבי הדשבורד של הפאביה דור 2 - מצטער, אבל לא מצאתי שם פלסטיקים רכים ...

 

אני לא הוזה... אתה מוזמן לבוא ולבדוק בעצמך, בדקתי הבוקר. זה המצב אצלי בכל אופן.

פורסם

קצת לא הגיוני שבכל העולם סובלים באופן המוני מתקלות חוזרות ונשנות.

אולי הבעיה בקונפיגורציות שמזמינים בארץ? למשל 1.2TSI וDSG7? אולי בחו"ל מזמינים את הדגם הנ"ל עם תציבה ידנית ורק את הדגמים הבכירים יותר עם הDSG? משום מה נשמע שהשילוב הבעיתי ביותר הוא דווקא 1.2 עם התיבה הזאת, בעוד שנהגי מונית קונים 1.6TDI עם ידני ואפילו DSG7 ואין להם בעיות באופן המוני. גם משום מה פחות שומעים על הבעיות מבעלי 1.8TSI. אולי הגירים בכל זאת שונים? למשל אותו גיר אבל מצמדים מחומרים אחרים, יותר דיסקים במצמד או משהו בסגנון (כמו בגירים אוטומטיים שאותן תיבות באות עם כמות מצמדים שונה לפי הספקי מנוע, למשל במרצדס S430 לאומת S500)?

אפילו ל1.4 משום מה יש מעט תלונות על הDSG7 בפורום.

 

אני זוכר פעם היה דיון על רנו ומישהו הזכיר ששאלו מהנדס מרנו למה יש כל כך הרבה תקלות עם גיר אוטומטי. הוא הסביר שלא משקעים כי רק הישראלית קונים אותו. מישהו יכול לתת לינק לדיון?

 

אני חושב שהבעיה יכולה להיות בקונפיגורציה שלא קונים בשום מקום אחר.

 

מה אתם חושבים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עד כמה שאני יודע ל1.8 לפחות 2015 יש מנוע של אודי, אולי המכלולים הנוספים קצת שונים מהרכבים האחרים.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
תענוג לשמוע שגם בשנת 2015, כך אתה מתייחס לרכבים של "ליסינג". פשוט לגזור ולפרסם בכלי התקשורת. אני מקווה ששוקולד, לפחות, מוכרים לך.

 

אם עד עכשיו חשבת שהיחס של 90% מאנשי הליסינג שונה אז אתה חיי בבועה/חלום. הרכבים האלו אמורים להיבדק ולהחזיק בתנאים הרבה יותר מחמירים. לא סתם נוסעים איתם לקצוות העולם לבחינה.

 

שים לב, אני לא מצדיק לא את היחס ולא את התקלות אבל יש פה הגזמה בתיאור של אנשים.

פורסם
שמע, חלק מהבעיה היא גם בעובדה שציינת - הרכבים לא שלהם.

כמו שציינתי יש לי בבית 2 רכבי VAG, פרטי שלי GTI 2011, של אמא אוקטביה 1.8TSI. שתיהן פרטיות ושתיהן מעולות ללא בעיות כלל.

 

לאבא יש אוקטביה חדשה חדשה 1.2 TSI ליסינג ולפני כן הייתה לו פוקוס 1.6 הידועה לשימצה גם כן. הגיר של הפוקוס היה גמור. לא יודע אם זה באשמת תכנון או באשמתינו. יכול להתחייב לך שלנו היה חלק לא קטן בקצב שהתחילו הבעיות.

 

אני מבטיח לך שהרכב הזה (של אבא שלי) לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן כמו כל רכבי הליסינג. וזאת הסיבה, הוא לא שלנו.

רכב שלא שלך לא איכפת לך לקרוע. להרביץ ביציאה מהרמזור, להתחיל לנסוע בבוקר לפני שהוא מתחמם, לא לחכות דקה שהטורבו יאט לפני כיבוי וכו'. אז כן הגיר והמנוע נהרסים.

 

ברור לי שהמון רכבים פרטיים סבלו מהבעיות ושלא בהכרח זה קשור לאופן שימוש. אבל עדיין... אנשים בעלי ליסינג מגזימים עם צורת הנהיגה ואיכפתיות מהרכב.

 

עריכה -

אגב אצלי בעבודה הליסינגים הם יונדאי אקסנט וקיה משהו (לא זוכר את השם, המשפחתית הפשוטה). המצב שלהן גרוע בהרבה מכל ליסינג של VAG שאני מכיר. מכנית וקוסמטית.

 

אני לא יכול להעיד על איך אחרים שומרים על הרכב שלהם, אני יכול להעיד שאני שומר על שלי בדיוק כמו שאני שומר על הרכב הפרטי השני שלנו.

הדבר היחיד שלא בשליטתי הוא הטיפול השנתי המבוצע לרכב.

בכל מקרה, יש לנו גם רכבים אחרים, כמו מזדה 3, יונדאי I30/35, אופל אסטרה ופוקוסים. קשה לי להאמין שדווקא הסקודות/פולקסווגנים ננהגות על ידי חוליגנים והאחרות לא. אני יודע למשל שדווקא בעל יטי שסיים חוזה ועבר לסובארו XV נאלץ לאנוס הרבה יותר את המנוע כדי שיזוז בקצב סביר. בכל מקרה, אחוז התקלות המשביתות ב-VAGים שהיו אצלינו גבוה משמעותית מאשר ברכבי הליסינג האחרים, למרות שגם הפוקוסים לא היו להיט.

 

עם החדשות (בציר 14/15), המצב לא ידוע, למרות שכאמור שלי רועד לפעמים בהתנעה - אבל זו לא תקלה משביתה.

 

עכשיו, מהניסיון האישי שלי הנ"ל יחד עם שרשורים של אחרים שמדווחים הרבה יותר על תקלות במכלולים האלה, תוסיף לזה עלויות תיקון מבהילות ממש של החלפת מנועים / מכטרוניקים מחוץ לאחריות, אני ממש מזיע מהמחשבה להחזיק אחת כזו באופן פרטי מחוץ לאחריות. אולי 1.2 TSI החלש יותר בשילוב עם גיר ידני. אבל אני לא מוכן להשקיע את כספי בשילוב הזה לאור מה שקורה.

 

אם יוכיחו הבצירים החדשים יותר אמינות סבירה לאורך זמן ועלויות תיקון הגיוניות, אהלן וסהלן.

פורסם
עד כמה שאני יודע ל1.8 לפחות 2015 יש מנוע של אודי, אולי המכלולים הנוספים קצת שונים מהרכבים האחרים.

 

מה זה מנוע של אודי? במה הוא שונה ממנוע של VW? ממנוע של סיאט? ממנוע של סקודה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני לא יודע, לא בדקתי את שאר החברות. מה שאני כן יכול להגיד זה ש1.8 מנוע משותף לאודי ובטח כנראה 1.8 לVW. לעומת מנועים אחרים שלא משותפים להם.

 

אבל כל זה השערה מה שאני כן יודע זה ש1.8 משותף אחד לאחד עם סקודה עם האודי, גם סוכני המכירות מתפארים בזה לעומת שאר המנועים החלשים יותר.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

וואוו.. איזה דיון ארוך. מתי זה הספיק לקרות? כולה לא הסתכלתי כאן בסופש :)

 

בכל אופן אין לי הרבה להוסיף כי כבר נאמר כאן המון, אבל בכל אופן לפותח הדיון - תתחדש על הספורטאג' החדשה שהזמנת.. אחלה רכב. ובהמשך לכל מה שנאמר כאן - רכב אמין. לא רואה יותר מדי מוסך.. מקווה שתמצא את הנחלה ;)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...