Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור לי לחלוטין, גם הטענה שרוב הרכבים שנמכרים באירופה הם דיזל ידני לא משכנעת אותי.

 

נתחיל בזה שישנו גם השוק האמריקאי ששמה לא הדיזל ובטח שלא הידני שולטים.

 

ובשוק האירופאי - למי שהיה באירופה לאחרונה והציץ קצת פנימה לתוך רכבים - האוטומטי נפוץ יותר ויותר - בעיקר ברכבים מקטגורית המשפחתיות הגדולות ומעלה, אבל לא רק...

 

אז מה? בעיית הdsg רק בישראל? מוחמרת עקב מזג האוויר? או שהסיפור יותר מנופח כאן ממה שהוא באמת?

 

למען הסר ספק, אחרי מה שקראתי כאן - לא הייתי קונה dsg7 גם לא בצחוק, ואני משנת 2000 רצוף על ואגיות.

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז מה? בעיית הdsg רק בישראל? מוחמרת עקב מזג האוויר? או שהסיפור יותר מנופח כאן ממה שהוא באמת?

 

למען הסר ספק, אחרי מה שקראתי כאן - לא הייתי קונה dsg7 גם לא בצחוק, ואני משנת 2000 רצוף על ואגיות.

 

1. בעיית ה-DSG היא גלובאלית וטופלה ככזו ע"י VAG, אחרי התערבות הרגולטור במדינות שונות. המקרה הראשון, אם אני לא טועה, היה סין.

 

2. בסופו של דבר גם בעיית ה-DSG היא משהו שניתן לכמת בכסף. אפשר לרכוש DSG, רק צריך לדעת כמה זה עלול לעלות, ולחשב זאת במחיר הקנייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ברור לי לחלוטין, גם הטענה שרוב הרכבים שנמכרים באירופה הם דיזל ידני לא משכנעת אותי.

 

נתחיל בזה שישנו גם השוק האמריקאי ששמה לא הדיזל ובטח שלא הידני שולטים.

 

ובשוק האירופאי - למי שהיה באירופה לאחרונה והציץ קצת פנימה לתוך רכבים - האוטומטי נפוץ יותר ויותר - בעיקר ברכבים מקטגורית המשפחתיות הגדולות ומעלה, אבל לא רק...

 

אז מה? בעיית הdsg רק בישראל? מוחמרת עקב מזג האוויר? או שהסיפור יותר מנופח כאן ממה שהוא באמת?

 

למען הסר ספק, אחרי מה שקראתי כאן - לא הייתי קונה dsg7 גם לא בצחוק, ואני משנת 2000 רצוף על ואגיות.

בארצות הברית המגוון שונה לחלוטין. אין מנועי 1.2 ו1.4, יש 1.8, 2 ליטר עתיק עם 115 כ"ס וV6. בנוסף יש דיזלים. אין DSG7 בכלל. יש אוטומט פלנטרי, ידני וDSG6 כאופציה בלבד ברוב הדגמים למעט בV6 בנזין. רק בגולף GTI יש מפרט מנוע גיר זהה לאירופי, גם שם זה DSG6.

אתה מוזמן להעמיק עוד כאן:

http://www.vw.com/models/

העובדה שהם לא משווקים את הדגמים ה"בעייתיים" בארצות הברית מוכת התביעות רק מדגישה את הבעיה.

עם זאת, כמו שנכתב כמה פעמים בשרשור הזה ובאחרים, ברור שרוב המכוניות בסדר, אחרת היתה קמה צעקה הרבה יותר גדולה.

פורסם
חן, תחשוב על זה ככה - היצרנים הגדולים גורמים לרגולטור להבין שניתן לעמוד בתקנות.

זה אפילו משרת אותם, כי הם חושבים שבזכות המו"פ האדיר שיש להם הם יהרגו את המתחרים הקטנים שיתקשו לעמוד בתקנות.

אילו הלקוח היה בסדר העדיפויות שלהם, והמוניטין שלהם לטווח ארוך ולא הרווח למניה ברבעון הבא, אז הם היו נלחמים יותר נגד התקנות האלה שגורמות בסופו של דבר לנזק ולא לתועלת.

 

שורה תחתונה - הם גידלו מפלצת שבסוף תטרוף אותם.

זה לא משרת רק אותם אלא גם ובעיקר אותנו.

לפי התאורייה שלך בפוקוס 1.6 היה אמור להיות מותקן מנוע 1.6 של קורטינה משנות ה 60' וברנו קליאו מנוע של רנו 5..

אמין בטוח זה היה, אבל גם רועש, איטי ובזבזן.

נסה להשוות ביצועים וצריכת דלק של אוקטביה 1.2 TSI לאלו של מאזדה 3, שניהן משנת 2012.

לא רק שהסקודה מהירבה בהרבה מהמאזדה, היא גם חסכונית ממנה ב 50%, וזה רק בשל היתרון הטכנולוגי.

בדרך זו או אחרת כל היצרנים יאלצו ליישר קו, ובשורה התחתונה כולנו נרוויח מכך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, יש גם אמצע, לא חייבים לחזור לשנות ה 60. תן לכל טכנולוגיה חדשה עוד שנה שנתיים במגרש הניסויים של היצרן. זה הכל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אף יצרן לא נהנה מתקלות ובעיות, ואף יצרן לא מתכנן מלכתחילה מוצר לקוי.

קבוצת VAG היתה חלוצת השמוש במנועים קטנים מוגדשים ששמו דגש על חיסכון ופליטת מזהמים נמוכה, כמו גם בשימוש בתיבות רובוטיות דו מצמדיות, שכיום אין בנמצא תיבה יעילה ממנה, בדגש על יעילה, והיא שילמה על כך מחיר.

אם כל המנועים ותיבות ההילוכים היו קורסות, גם קבוצת VZG היתה קורסת עימם, אז כנראה שהמצב בפועל פחות גרוע ממה שמתואר כאן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

קבוצת פולקסווגן בעלת עיסוקים רבים בתחומים מגוונים, מכוניות פרטיות הן רק תחום אחד בתוך הקבוצה.

להזכירך, פולקסווגן היא גם בעלת השליטה ב-MAN, וזאת בנוסף על קו המשאיות הקלות מתוצרתה, כמו גם בעלות על יצרנים שאליהם לא זולגות כל הטכנולוגיות, וטוב שכך (בוגאטי, למשל).

חוץ מזה, למיטב ידיעתי הקבוצה עוסקת גם במתן שירותים פיננסיים.

אז נכון שיש תחום אחד שבו ישנה בעייתיות כלשהי באיזה חור במזרח התיכון, אבל אתה באמת חושב שזה מזיז שם למישהו?

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הבעייתיות היא רק אצל הצרכן - ליצרן זה רווח כפול ומכופל. גם עמידה בתקנים, גם מכירת חלקים. כל עוד המפרסמים (כולל עיתונאים) משתפכים מעפיצות החומרים וחלקות העברת ההילוכים, הרכישות ממשיכות והזרנוק הולך וגדל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אתמול החזירו לי את הרכב. אגב להחלפת הבוכנות התגלה גם חור ברדיאטור! גם הוא הוחלף. מעניין שלא היה לכך כל רמז.

עכשיו בבית אני מגלה שהחלונות לא מתרוממים כאשר לוחצים לחיצה ארוכה בשלט.

אז למרות כל האיחולים מצדכם - בראשון בבוקר בדרכי לעבודה שוב אכנס למוסך

פורסם

זה יכול לקרות אם המצבר נותק. היחידה שאחראית לחלונות החשמליים צריכה ללמוד מחדש את גבולות החלון, זה קשור למנגנון בטיחותי שמונע מאיברי גוף להתפס בחלון סגור.

 

הטכניקה הבאה אמורה ללמד את המודול על גבולות החלון ולפתור את הבעיה:

1. פתח את החלון עד הסוף והחזק את הכפתור לכיוון פתיחה במשך 5 שניות.

2. סגור את החלון עד הסוף והחזק את הכפתור לכיוון סגירה במשך 5 שניות.

3. חזור על הפעולה בכל חלון בנפרד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בעייתי נושא הפולקסוואגן בכללי ,אינני יודע מה פשר ההתנהגות של היצרן/יבואן בארץ.

אבל אנחנו האשמים שממשיכים לקנות.

במבי אתה צודק. כשקניתי S3 לקחתי בחשבון שהגיר או המכרוניק ישמידו את עצמם.

עצוב שכך. אבל DSG6 הוא לא DSG7 והחזיק מעמד שנתיים וחצי על רכב אם 450 כס בגלגל.

פורסם
ה 1.6 של VAG היה אמין מאוד. אחר כך הם החליטו לעשות ניסויים על לקוחות...

 

המנוע שהיה בפולו ובפאביה הוא מדגם BTS כמו אצלי, סוס עבודה. גם הגיר האוטומטי היה של 6 הילוכים וגם הוא לא עושה בעיות.

לא רואה טעם למכור את הרכב הזה למרות שמשגעים אותי.

 

מי שקונה DSG שלא יבוא בטענות אח"כ.

פורסם

אני לא חושב שהבעיה היא רק בישראל.

קבוצת VAG היתה חלוצת השמוש במנועים קטנים מוגדשים ששמו דגש על חיסכון ופליטת מזהמים נמוכה, כמו גם בשימוש בתיבות רובוטיות דו מצמדיות, שכיום אין בנמצא תיבה יעילה ממנה, בדגש על יעילה, והיא שילמה על כך מחיר.

מעבר לאגדות האמינות אבל קבוצת VAG גם מתהדרת בכל הפרסומים שלה באמינות ושמירת הערך של מוצריה. בוודאי ובוודאי מול רנו המתפוררות ופיאט המחלידות שבנתיים התיבות כפולות המצמדים שהלן לא פחות אמינות מה-DSG.

קבוצת VAG גם מאוד אוהבת לפרסם את החדשנות שלה ורומזים שזה המוטו המוביל שלהם. אבל זה פשוט לא נכון בחלק מהמקרים - קונצרן פיאט (חלוץ התיבות הרובוטיות) משווק כעת מכוניות עם תיבות פלנטריות 9 הילוכים יעילות לא פחות וחלקות עוד יותר ובלי כל מיני ססמאות מפוצצות וצבא עיתונאי רכב מהללים. גם TSI זה שם מפוצץ לטכנולוגיות שהיו קיימות עוד לפני כן ועברו עידון ושיפור אבולוציוני. אפילו הטורבו/סופר זה בכלל פיתוח של לאנצי'ה (ומשם גם כנראה העתיקו את האמינות של המנועים).

העניין הוא שלקוחות VAG ורבים מעיתונאי הרכב אוכלים את כל הלוקשים והססמאות השיווקיות הנבובות שלהם כאחרוני הפנבויז של אפל - Das Auto והקדמה משחררת או מה שזה לא יהיה ופשוט לא מוכנים לראות שמדובר בסתם עוד מכונית, די יקרה ולא תמיד אמינה.

פורסם

פאלו - לצערי לא מדובר רק בכימות כספי של עלויות - זה נכון לבעיית המצמדים והיא לא מטרידה אותי. הבעיה האמיתית היא שמח הגיר יכול ״ללכת״ בלי התראה, נניח כשאתה בטיול עם הילדים בצפון. מה אז?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...