Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצוב לשמוע. הבעיה נעוצה בכך שאין תחרות בישראל. כל עוד יבואן אחד מייבא פולקסווגן ושולט בשוק כמונופול, אין לו סיבה להתייחס ללקוחות בצורה נאותה ולתת מחירים טובים. יש כשל שוק עצום בעניין הזה. תארו לכם מצב בו שני יבואנים (בעדיפות ליותר) היו מייבאים את אותו הרכב והיו נלחמים ביניהם על הצרכן. מדינה פח עם רשות להגבלים עסקיים מושחתת.

 

 

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משתתף בצערך, אכן מצער לראות ולשמוע שוב ושוב אודות התנהלות היבואן.

אציין כי הסיאט לאון שלי (1.8 TSI ידנית) סבלה (כמו רכבים רבים מהקונצרן) מתופעת שרשרת התזמון והמותחן והן הוחלפו.

 

להבנתי יש מסמך של ELSA שמפרט בעיות יצרן בגיר הDSG, בשרשרת התזמון והמותחן.

 

תביעה משפטית היא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר שעומדת ללקוח, כאשר הוא ניצב בפני יבואן שלא לוקח אחריות על המוצרים שמהם הוא מתעשר ועד שיש אחריות שכזו גם היא נלקחת לסירוגין.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

לי אישית יש בעיה שונה - אני אוהב את המוצרים שלהם, בעיקר את המושב ואת המנוע, אבל בדיוק בגלל כל האמור לעיל לא מצליח להביא עצמי לרכוש מהם רכב, ואם לבסוף ארכוש - הוא יהיה "רכב שני". כלומר תמיד יהיה עוד רכב שאינו VAG... בכל מקרה, כשאני משווה את היחס שאני קיבלתי מסמל"ת כאשר נדלקה נורה אצלי באלפא (שלחו נהג לקחת את הרכב, הביאו רכב חלופי עד אלי) - ברי כי מדובר בעולמות שירות שונים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
עצוב לשמוע. הבעיה נעוצה בכך שאין תחרות בישראל. כל עוד יבואן אחד מייבא פולקסווגן ושולט בשוק כמונופול, אין לו סיבה להתייחס ללקוחות בצורה נאותה ולתת מחירים טובים. יש כשל שוק עצום בעניין הזה. תארו לכם מצב בו שני יבואנים (בעדיפות ליותר) היו מייבאים את אותו הרכב והיו נלחמים ביניהם על הצרכן. מדינה פח עם רשות להגבלים עסקיים מושחתת.

 

למה אין תחרות?

יש הרבה מאוד מוצרים שיש להם יבואן אחד בלעדי לישראל (הסיבה כרגע לא רלבנטית).

למשל, סכיני גילוח ג'ילט- היבואן שוחט במחירים (כ- 25 ש"ח ללהב עדכני) והוא בלעדי כך שהוא לא סופר אף אחד. אני מת על הסכינים שלהם והם הכי טובים שיש...אבל אני כבר לא מוכן לשלם את המחירים שלהם. מצאתי חלופה זולה יותר ב- 60% שנותנת לי מבחינתי 85% מאיכות המוצר שיש בג'ילט וסיימתי עם ג'ילט.

 

למה אי אפשר למצוא חלופה כזו ל- VW?

אין מתחרים לפאביה?

אין מתחרים לגולף?

ה- A6 היא מוצר ללא תחרות בשוק הפרימיום?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יצרן מהולל שמשחרר ללא הפסקה מכוניות עם תקלות קריטיות כל הזמן שקורות ביחד עם יבואן שעושה בעיות ועדיין קונים אותם כי שכחתי שלשבת ברכב יפני או קוריאני מתקדם כיום בשנת 2015 עם אמינות טובה מאוד+ זה עדיין מרגיש כמו בשנת 92 לאנשים.:roll:

פורסם

שלא תראה עוד מוסכים .

כמה חבל שזה הסיפורים צריך להיות יד אחת ולקבל את מה שמגיע לנו כלקוחות. ולא משנה היכן .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מעניין שתמיד רוב המקרים קורים לפולקסווגן ,סקודה וסיאט ומשום מה באודי ,שגם חולקת את רוב המנועים והגירים עם השאר, יש משמעותית פחות מקרים אם בכלל . האם זה פס ייצור שונה או שפשוט מתייחסים ללקוחות באודי אחרת?

פורסם

דווקא לפני שעה סיפר לי חבר על Q5 מנוע 2.0 ליטר שהחזיר את נשמתו לבורא אחרי 110,000 ק"מ.

 

לפני כחודשיים, בדרום, בתחנת יילו, אנחנו אחרי יומיים בשטח, נכנסים לקנות משהו קר, נכנס בנאדם ליילו ושואל את העובד אם יש לו נוזל קירור לסקודה, כי נדלקה לו נורת מחסור בנוזל קירור בסופרב. המתדלק אומר שהוא כבר בודק, והאיש יוצא. אחרי שתי דקות נכנס אישה ושואלת אם יש נוזל קירור. המתדלק עונה לה "אני כבר בודק לבעלך", ואז היא עונה לו "איזה בעלי? בעלי בת"א" בקיצור, באותה התחנה, סופרב תקולה וQ5 תקולה, שתיהן עם נורת מחסור בנוזל קירור.

 

יש לאירוע עדים שגם גולשים כאן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

ה-1.2 עם בעיית המותחן שירת את ה-A1 אבל מעולם לא הגיע לארץ שתול בתוכה. ה-1.4 עם מגדש העל והטורבו, לא כיכב באאודי. לגבי ה-1.8 הבעייתי, אני לא יודע אם מצא דרכו לאאודי.. מישהו יודע?

 

ה-DSG לעומת זאת לא פסח על לקוחות אאודי.. אילו רק התיבה ידעה שהיא מושתלת ברכב פרימיום, אולי לא הייתה מעזה להתקלקל ;)

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם (נערך)

למען האמת השרשורים האלה עם VAGיות החדשות מעבירות צמרמורת.

 

פשוט תקלות אינסופיות. מה שמענין, הרכבים של הקונצרן עדיין מאוד פופולאריים בתור חדשים מבחינת כמות המסירות.

האם כולם סובלים מבעיות האלו או שיש פשוט הרבה רכבי לימון?

או אולי בכלל בעיות הDSG בגלל סגנון הנגיה? אנשים חושבים שזה כמו אוטומטי "שמים D ונוסעים"? אני למשל הגעתי למסכנה שנכון יותר יהיה לנהוג ברכב כזה כאילו היה לו גיר ידני ולא לאפשר לו לזחול על מצמד מחובר חלקית בפקקים ולנסוע על ברקס וכמובן תפעול ידני כי לגיר יש נטיה לבשל את המצמד על הילוך שני בכל מהירות החל מ5קמש אפילו בעליה תלולה.

 

VAGיות עדיין מאוד פופולאריות במגזר המוניות, לא רק DSG6, אלא קונים לא מעט עם DSG7 ומנוע 1.6: בורה ואוקטביה. באוקטקביה למשל אחוז מסירות 2.0TDI ו1.6TDI מתחלק כמעט חצי חצי.

 

מי שהזכיר לגבי תקנות זיהום אויר והתקנים במנועים - צודקים. כדי לעמוד בתקנים מודרניים של אירו 5 מתקינים במנועים מערכות שמקלקלות את המנוע - בדיזל לפחות.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אלה אותם המכלולים, אבל בכל זאת קיימים מספר הבדלים:

1. כמות מכירות קטנה משמעותית משאר מותגי הקונצרן - כלומר, מספר המקרים האבסולוטי של תקלות קטן הרבה יותר.

2. שירות משמעותית טוב יותר - בתור בעלים של Audi שמכיר לא מעט בעלים של רכבי Audi, אני יכול לומר שהם מחליפים כל מכלול תקול בתקופת האחריות במהירות הבזק בלי להתווכח. גם תקופת האחריות ארוכה יותר.

3. רוב המכלולים הבעיתיים שהתפרסמו נמצאים ברכבים חלשים יחסית (A4 ברמות גימור בינוניות ומטה). ברכבים היקרים יותר מדובר במכלולים אחרים.

4. נתקלתי בתופעה מעניינת אצל בעלים של רכבי יוקרה (לא רק Audi) שלא מפרסמים בעיות ברכב שלהם בגלל שהם לא מעוניינים לשמוע משפטים כמו "הרכב לא שווה את הכסף". לא יודע עד כמה התופעה הזאת רווחת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

האם כולם סובלים מבעיות האלו או שיש פשוט הרבה רכבי לימון?

התחושה שלי היא שפשוט יש כמות מגוכחת של רכבי לימון..

אני אומר את זה כי אני מכיר כמות לא מבוטלת של בעלי TSI שלא סובלים מהבעיות שעולות פה לפורום על בסיס יומי.

לשותף שלי יש גולף TSI 1.4 מהראשונות שהגיעו לארץ. נרכשה לפני כמה שנים מטריידאין, עברה את ה160K. מתוכם בערך 100K על ידי השותף.

חוץ מתרמוסטט ששבק חיים וצינור קטן שנקרע ושיגע את המחשב לא היה שום כלום. רק טיפולים שותפים. קלאצ'ים לא הוחלפו. החיבור לא נעים בהילוך ראשון אבל ככה זה מיום הקניה.

 

אגב צ'מפיון רצו מחיר מגוכך על התרמוסטט ולא היה אותו בכלל במלאי. הוא הביא להם תרמוסטט שהוא קנה בגרושים (יחסית) באיביי והתקינו לו בלי לשאול שאלות.

יום טוב גם לך

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...