Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי בבית הייתה גולף (חדשה) מ2010 עד לפני שבוע.

לא היו יותר מדי בעיות מעבר להחלפת מצמדים (אחריות) וקצת עדכוני תוכנה.

 

 

אמא שלי כבר המון שנים עם פולסווגן, מאוד מרוצה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש גם אנשים שהיו מאוד מרוצים מהסיטרואן XM שלהם. זה לא הפך את הדגם בכלל לאמין יותר.

יש גם אנשים אחרים שיחשבו שהחלפת מצמדים ועדכוני תוכנה זה משהו שלא אמור להיות ברכב חדש שרק אמור לעבור טיפולים שוטפים ולתת לך שקט ומנוחה.

פורסם

זו האסטרטגיה השיווקית של צ'מפיון, לתת רק למי שצועק, וכמה שפחות.

זה שירות בסגנון שוק.

 

ומהי המדיניות של סמל"ת בנוגע לדשבורדים המתנפחים והנסדקים בפונטו וב- 500?

פורסם

ומה המדיניות של טויוטה על הדשבורדים בלאנד קרוזר?

מסכים בעייתית מאוד בשני המקרים.

 

להפיל על לקוח הוצאה של עשרות אלפי שקלים שהוא חייב לעשות, כי רכב לא נוסע בלי מנוע, עקב תכנון לקוי זו חוצפה ממדרגה ראשונה.

 

גם עניין הדשבורד הוא חוצפה, אבל כואבת הרבה פחות בכיס, וגם הרבה פחות קריטית לתפקוד הרכב. בנוסף כשזה הגיע לבעיית מנוע עקב תכנון לקוי בקורולות לא שמעת על זה, והבעיה טופלה.

 

לא מבין איך לקוחות צ'מפיון לא מקימים צעקה. על הדשבורדים בקרוזרים קמה צעקה והעניין טופל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

לגבי הדשבורדים בפיאט, לדעתי כל בעלי הVAG ישמחו להיתחלף בתקלות ולהמשיך ליסוע עם דשבורד סדוק ולא להפריע לשגרת היום תוך ניהול מלחמת התשה במיילים מול היצרן/ היבואן להחלפה ללא תשלום מאשר ליהיות חודשים בכל שנה ללא רכב, הפרעה לשיגרת יומם + מלחמת התשה במיילים מול הבואן/יצרן להחלפה ללא תשלום.

 

בנוסף הייתי שמח לישמוע מאדם שמבין בפולימרים להגיד מה לדעתו תרם להיווצרות הסדק, האם זה רק השארת הרכב בשמש הישראלית ללא כיוסי לשמשה או שימוש בכל מיני כימיקלים מבריקים + שמש ישראלית לא סלחנית תרמו לבעיה או הכל זה ביגלל פגם בייצור.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
ומהי המדיניות של סמל"ת בנוגע לדשבורדים המתנפחים והנסדקים בפונטו וב- 500?

 

על הזין שלהם.

אבל יש הבדלים קטנים ואולי זניחים שצריך לציין: 1. סדק בדשבורד לא משבית רכב לשבועיים 2. סדק בדשבורד עולה קצת פחות לתיקון (ועדיין, מחיר מופרך) ו-3. רכב של פיאט עולה קצת פחות, וסובל ממיתוג של 'קופסא שבירה' בציבור הארצישראלי, בעוד VAGיות אמורות להיות פאר היצירה הגרמנית.

 

התכנון שלי היה בעתיד לעבור לVAGית ספורטיבית (GTI/VRS), עם הזמן זה הפך ל"ואגית ספורטיבית אבל רק ידנית ואם אין אז לא", ועם המגמה הנוכחית זה כנראה יסתיים בג'ולייטה תלתן או משהו בסגנון... :\

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני לא מבין מה קרה לקונצרן הזה לאחרונה. הסיאט קורדובה שלי כבר בת 10 ונוסעת נהדר, כנל הסיאט טולדו שהייתה להורים שלי ונמכרה השנה. לאף אחד מהרכבים לא היו בעיות מיוחדות. לאחרונה אני שומע המון על בעיות בדגמים החדשים של הקונצרן וזה גורם לי לא לחשוב אפילו על להתקרב לרכבים שלהם.

פורסם
ומהי המדיניות של סמל"ת בנוגע לדשבורדים המתנפחים והנסדקים בפונטו וב- 500?

מה עניין מחט לתחת?

 

מה הקשר בין תקלה אחת לסדרה של תקלות חוזרות במגוון דגמים ומותגים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כמו שאני אומר לכל מי ששואל אותי על האוקטביה. רכב נהדר, אבל רק בליסינג. לצד הליסינג אנחנו מחזיקים פאביה 2012 ידנית 1.4 שנראית כמו השריד האחרון למורשת האמינות.

פורסם
שאלת תם:

GTI לא נחשב פרימיום ?

 

כמה כבר עולה פולו GTI?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כמה כבר עולה פולו GTI?

 

אין לי שמץ אבל GTI זה המודל הספורטיבי של הדגמים אז זה לא נחשב פרימיום תחת המותג ? שוב אני לא יודע אני משער בחיים לא רכשתי רכב חדש

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

160K וגם זה בקושי. ממש לא נחשב לפרימיום.

בכלל כל מה שנושא את השם VW לא נחשב פרימיום חוץ מהבלחה אחת שהייתה כישלון.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יצרן, בדגש על יצרן , חייב לקחת אחריות על מוצריו, גם אם תמה האחריות הרשמית שלו.

מוצר כושל הוא לא בעייה של הלקוח אלא של היצרן, ואם ישנו כשל סדרתי, ואף אחד לא יודע זאת טוב מהיצרן, עליו לקחת אחריות לכל חיי המכונית, בהתחשבות בבלאי סביר והגיוני.

למעט בלאי מצמדים טבעי, לדעתי האחריות על מוחות תיבות ה DSG צריכה להיות לעוד הרבה שנים, וכך גם לגבי מנועי ה 1.4 המוגדשים שבהם התגלו שברים בבוכנות.

עבור VAG מדובר "בכסף קטן" סך הכל.

התופעות קורות לרוב כשיצרנים גרמניים מנסים להיות הרפתקנים; בשנת 67' הציגה N.S.U הגרמנית את ה RO80 המדהימה, שעשתה שימוש במנוע וואנקל שפיתוחו לא הושלם כראוי; לאחר אלפי קילומטרים בודדים שבקו המנועים, ו N.S.U לקחה אחריות והחליפה על חשבונה, וללא אומר ומילה, מנועים בזה אחר זה, עד שקרסה.

לאחר הקריסה נמכרה ב 69' לאודי, תוך מתן הבטחה להמשך אחריות לרוכשים.

אולם אלו לא ממש נזקקו למחווה האדיבה; רובם היתייאשו קודם והתקינו במכונית מנוע V4 של פורד..

כך צריך וראוי לנהוג.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

+1,

מה גם שהלקוחות שלהם מפסידים פעמיים, גם בעת התקלות ותיקונם וגם בעת מכירה כיד שניה שידוע שמדובר במוצר בעייתי שיעלה הון לתיקון מחוץ לאחריות.

 

בחיי אם אני מבין אנשים שקונים את הרכב, חדש עוד סביר אבל כיד שנייה??

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...