Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלנו בעבודה יש מספר אסטרות מהשנים 2012-2014 שאחת מהן הגיעה כבר ל-80,000 ק"מ והן נוסעות טוב מאוד.

יכול להיות שפשוט "נפלת" על רכב שיצא לא טוב מהמפעל?

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
דוגמאות ספציפיות? כל תא הכפפות, למשל וההתאמה שלו לדשבורד? כפתור נעילה מרכזית שהחליט שיותר לא מתחשק לו לקפוץ החוצה? הגומי המטופש על ידית ההילוכים שמתקלף? התאורה האדומה הזוועתית של לוח המחוונים? הבלמים שפשוט לא עובדים בכל המהלך שלהם עד לרגע האחרון? המנוע הבזבזני מאוד? השמשה הקדמית שמותקנת בזווית כזו שהיא מסתירה את המולטימדיה? המראות הצדדיות שהחלק ה״שבור״ (זה שמופרד בקו שחור) מעוות את כל התמונה ולמעשה סתם מהווה סכנה בטיחותית?

 

להמשיך?

או, סוף סוף התקדמנו- אפשר להתייחס לדברים ספציפיים ולא להשמצות כלליות.

 

חלק ממה שאתה מתאר הוא בפירוש לא תקין וצריך לבדוק את זה. הבלמים כדוגמא. אני לא יודע כמה קילומטרז' הרכב עשה ובאילו תנאים (זה אתה יודע), אבל אם מדובר בחיי ליסינג טיפוסיים זה יכול לקרות בכל רכב (ולאחר ההתמרמרות שלך על אופל כאן ובשרשורים אחרים, אני משער שמדובר בליסומט ולא משהו שבחרת בעצמך). בכל אופן תקלות צריך לתקן, ואם מדובר ברכב 2014 חלקן בכלל קשורות להפעלת אחריות (כפתור נעילת דלת, ידית הלוכים). למען הסר ספק, הרכב שלי כבר עבר את גיל 3 ואין לי שום בעיות כאלה.

 

חלק נוסף בתיאור שלך לא ברור לי בכלל. מה זאת אומרת השמשה הקדמית מסתירה את המולטימדיה? אני שואל ברצינות כי לי אין מולטימדיה. כנ"ל לגבי תא הכפפות- אתה "קצת" מגזים לגבי ההתאמה שלו לדאשבורד. אצלי לא רק שמתאים, אלא נפתח כמו שאנשים אוהבים- בצניחה רכה ולא בנפילה. זה בטח לא כמו טוקטוק בתאילנד או אפילו אלטו- יודע מה? לא הייתי בתאילנד אז אני מושך את דברי בחזרה. לגבי האלטו דווקא יש לי נסיון, והוא לא מתקרב לאסטרה (שזה בסדר, הוא לא מתיימר לעשות את זה).

יודע מה? תא הכפפות יכול להיות טוב יותר, מסכים. זה הופך את כל ה"סאלון" לרע? עד כדי כך נופל מVAG?

 

השאר אלו סתם העדפות שלך. אורות אדומים? זה מה יש ברכב, לא קשור ל-אם הוא טוב או לא. כנ"ל המראות, שבפירוש לא מעוותות "את כל התמונה" אלא רק את החלק שמעבר לקו השבור, וכמובן שזה בכוונה כדי לאפשר לך שדה ראייה רחב יותר. קיים בעוד הרבה יצרנים.

 

עריכה: שכחתי את המנוע הבזבזן. בעניין הזה אתה צודק, אלא שלא מדובר רק בבעיה של האסטרה, אלא של כל מנועי הטורבו המודרניים שברגע שאתה לוחץ אותם, הרכב מתחיל לזלול. יש לי חבר בעל קליאו 0.9T שנוסע כמו זקנה בת 80 רק כדי לחסוך דלק. בעיה, מה לעשות. אם אין לך start\stop, נדפקת.

 

 

בקיצור, הדיון היה על כמה המתחרות של VAGיות נחותות יותר מהן. אני מסכים (וכתבתי את זה) שהגולף טוב יותר מהאסטרה, אבל היא לא עד כדי כך רחוקה ממנו. או כמו שעידן כתב: "

הבדלי האיכות אינם תהומיים, הבדלי האמינות בהחלט תהומיים."

עריכה אחרונה על ידי yohai71
פורסם (נערך)

אתם אולי צודקים ב 100 אחוז אך בגללכם נגררתי אחר פראנויות. האם הן בגללכם או כתוצאה מבעל אינטרס כלשהו?

סיפור קצר אודות נסיוני ב שלוש שנים האחרונות.

 

1) התחלתי עם איביזה 1.4 sc שנת 2012, חדשה ששירתה אותי 13k נהדרים. הרכב אמנם חלש ביותר ולא מפנק בעליל, לכן מתקדמים. 2) שידרגתי אותה לאיביזה Fr 1.4 2010. לאחר כל כך הרבה הסתה כנגד המנוע והגיר Dsg 7. לא החליפו ברכב קלאצים ולא החליפו מכטרוניק למרות שביקשתי. המנוע היה אמין ועבר 58k ומתוכם עברתי בעצמי 40k. מרוב כל הטיעונים הבעייתיים ומאחר שלא הייתי באחריות, ניסיתי למכור את הרכב כשבוע ולבסוף נשברתי והחלטתי להשאירו, מפני שהשקעתי בו המון. בסופו של דבר הרכב התרסק במהלך סופת השלגים לפני שנתיים בדרכי הביתה. 3) לאחר מכן רכשתי גולף Gti 11 שעברתי איתה 40k במהלך שנה וחצי, רכשתי את הרכב במצב מקורי ועד למכירה הושקעו בו מעל 100 אש"ח בשיפורים, ז"א הרכב ננהג חזק ואומץ יותר ממה שתכננו מהנדסי vw. מרוב כל ההשמצות כנגד שרשרת התזמון הכושלת ומשאבת המים התחלתי דיי לחשוש. 4) מסיבות כאלו ואחרות שדווקא לא תלויות בפחד שלי, מכרתי את הרכב וקניתי אודי A3 sharp/sline 13 יד 1.

 

התחלתי להיזכר לאחרונה בכל רכבי הVag שבבעלותי במהלך שלושת השנים האחרונות. בסופו של דבר כל התקופה מסתכמת בפחד רציני ומהותי מפני כשלים בסביבת המנוע והגיר. פחד רציני, הרגשה שאתה נוסע בפצצה מתקתקת. אך כנגד, נסועה של 100k במצטבר ב 3 שנים, ברכבים הכי מועדים לתקלות של vag ופשוט כלום. טיפולים שוטפים וזהו, לא ביקרתי במוסך חוץ מהתקנות שיפורים וטיפולים.

*יש לציין שמדי פעם אני מוסיף שמן ונוזל קירור מקורי. ממש מדי פעם, בכמות זניחה למדי.

 

יש לציין שאני דואג לרכבים שבבעלותי כבן בית. שטיפה ידנית שבועית בחומרים הטובים ביותר. מקצר את זמני הטיפולים בחצי או בשליש, רוכש בעצמי את כל החלפים בחנויות חלפים מקומיות ובנוסף שמן שלמדתי לסמוך עליו - Castrol Edge 5w40. לפני כל נסיעה אני פותח חצי סוויץ' ומחכה כ 5 שניות ואז מניע. מחכה למחוג סיבובי המנוע שיפול לסביבות ה700-800 סלד ומתחיל לנסוע. בגמר נסיעה אני תמיד מחכה כדקה ומכבה את הרכב.

 

אולי הרכבים האלה באמת אמינים? אולי אופן ההחזקה שלי וההתנהגות כלפי הרכב משנים משהו?

בסופו של דבר אני לא מנסה להוכיח משהו בקשר לאמינות/חוסר אמינות הרכב. אך לדעתי יש קבוצות/יבואנים אשר שוכרות לוביסטים מטעמן בשביל לזרוע פאניקה בעיני הציבור בישראל. עוד לא שמעתי כל כך הרבה לכלוכים על מוצר יקר-זול כפי שאני שומע בקשר למוצרי Vag.

אני סך הכל מבקש מכם להפסיק לשתף פעולה עם גופים שמעוניינים בזריעת זרעי חרדה אצל הציבור.

עריכה אחרונה על ידי CNX
פורסם
אולי הרכבים האלה באמת אמינים? אולי אופן ההחזקה שלי וההתנהגות כלפי הרכב משנים משהו?

בסופו של דבר אני לא מנסה להוכיח משהו בקשר לאמינות/חוסר אמינות הרכב. אך לדעתי יש קבוצות/יבואנים אשר שוכרות לוביסטים מטעמן בשביל לזרוע פאניקה בעיני הציבור בישראל. עוד לא שמעתי כל כך הרבה לכלוכים על מוצר יקר-זול כפי שאני שומע בקשר למוצרי Vag.

אני סך הכל מבקש מכם להפסיק לשתף פעולה עם גופים שמעוניינים בזריעת זרעי חרדה אצל הציבור.

אתה שם לב מה אתה אומר? אתה אפילו לא טוען "בבל"ת, הרכבים הם אמינים ללא ספק" אלא מטיל בעצמך ספק באמינות. לי לא נשמע סביר כי על רכב חדש יהיו כל כך הרבה סיפורים/דיונים/וויכוחים על האמינות שלו אלא אם יש דברים בגו. ויש, קראת את השירשור בטכני על מותחן הרצועה המקורי התקול בחלק מדגמי ה 1.2TSI, על האחריות והשירות של צ'מפיון?

הלוביסטים הם רעיון מעניין ואני מניח כי הם יכולים להתקיים בפורומים יותר "פתוחים" או כלליים (קראתי פעם על תוכנה שפותחה בארץ בדיוק לשם כך). אם מישהו שנרשם מעלה מיד ביקורת קטלנית אז ניחא, אולי הוא בעל עיניין. אבל להזכיר לך, חלק לא קטן מהאנשים שהעלו כאן את הבעיות הם שורצי פורום וותיקים עם הרבה תגובות כך שהרעיון הזה לא ממש מחזיק...

פורסם (נערך)

אני סך הכל הבעתי דעה. כתבתי הריי שאין לי מושג האם באמת המצב גרוע או לא מפני שאצלי הכל עובד, טפו טפו (-:

תוספת קטנה: 1) אני נתקל ללא הרף באנשים שמניעים את הרכב וישר נוסעים. אנשים מגיעים ליעדם וישר מכבים את הרכב.

2) נתקלתי בדיי הרבה רכבים של מכרים שמפלס השמן והמי קירור היה בשפל כמעט כמו ים המלח.

 

קיים סיכוי שהרכבים הללו דורשים תשומת לב מיוחדת או התנהלות שונה עמם? אני מניח שכן....

אף לא חבר אחד החזיר את מנועו או גירו לבורא. את כל הדברים הללו אני קורא בפורומים. אני לא אומר שזה לא קורה אך רוב חברי מתייחסים לרכביהם כמוני ואולי זה מה שמאפשר לנו לנסוע ברוגע (כמובן רוגע יחסי, מפני שיש את הפחד שילך חלק כלשהו בקרוב מאוד)

עריכה אחרונה על ידי CNX
פורסם

 

אולי הרכבים האלה באמת אמינים? אולי אופן ההחזקה שלי וההתנהגות כלפי הרכב משנים משהו?

בסופו של דבר אני לא מנסה להוכיח משהו בקשר לאמינות/חוסר אמינות הרכב. אך לדעתי יש קבוצות/יבואנים אשר שוכרות לוביסטים מטעמן בשביל לזרוע פאניקה בעיני הציבור בישראל. עוד לא שמעתי כל כך הרבה לכלוכים על מוצר יקר-זול כפי שאני שומע בקשר למוצרי Vag.

אני סך הכל מבקש מכם להפסיק לשתף פעולה עם גופים שמעוניינים בזריעת זרעי חרדה אצל הציבור.

עזוב לוביסטים, זה בקטנה, תמשיך עם הקו הזה ואולי גם תמצא שהם שכרו אנשים שמסתובבים בלילות בחניונים ומיצרים תקלות בגירים ובמנועים של לקוחות תמימים?

פורסם

לאחרונה VAG ירש את המקום של אלפא של פעם, הרבה מחובבי הרכב היו רוצים אולי אחד (בגרסאות חזקות לפחות) אבל לא היו ממליצים לקנות לאבא או לחבר קרוב:)

בניגוד אלפא כבר ממש לא מה שהיה פעם מבחינת אמינות בקטע טוב אך לעתי זה פוגם קצת בקסם שחלק ממנו פג.

אך במקרה זה ראוי לציין שיבואן עשה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנגע לשרות וליחס ללקוחות בסמלת.

פורסם

^ +1..

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אתם אולי צודקים ב 100 אחוז אך בגללכם נגררתי אחר פראנויות. האם הן בגללכם או כתוצאה מבעל אינטרס כלשהו?

סיפור קצר אודות נסיוני ב שלוש שנים האחרונות.

 

1) התחלתי עם איביזה 1.4 sc שנת 2012, חדשה ששירתה אותי 13k נהדרים. הרכב אמנם חלש ביותר ולא מפנק בעליל, לכן מתקדמים. 2) שידרגתי אותה לאיביזה Fr 1.4 2010. לאחר כל כך הרבה הסתה כנגד המנוע והגיר Dsg 7. לא החליפו ברכב קלאצים ולא החליפו מכטרוניק למרות שביקשתי. המנוע היה אמין ועבר 58k ומתוכם עברתי בעצמי 40k. מרוב כל הטיעונים הבעייתיים ומאחר שלא הייתי באחריות, ניסיתי למכור את הרכב כשבוע ולבסוף נשברתי והחלטתי להשאירו, מפני שהשקעתי בו המון. בסופו של דבר הרכב התרסק במהלך סופת השלגים לפני שנתיים בדרכי הביתה. 3) לאחר מכן רכשתי גולף Gti 11 שעברתי איתה 40k במהלך שנה וחצי, רכשתי את הרכב במצב מקורי ועד למכירה הושקעו בו מעל 100 אש"ח בשיפורים, ז"א הרכב ננהג חזק ואומץ יותר ממה שתכננו מהנדסי vw. מרוב כל ההשמצות כנגד שרשרת התזמון הכושלת ומשאבת המים התחלתי דיי לחשוש. 4) מסיבות כאלו ואחרות שדווקא לא תלויות בפחד שלי, מכרתי את הרכב וקניתי אודי A3 sharp/sline 13 יד 1.

 

התחלתי להיזכר לאחרונה בכל רכבי הVag שבבעלותי במהלך שלושת השנים האחרונות. בסופו של דבר כל התקופה מסתכמת בפחד רציני ומהותי מפני כשלים בסביבת המנוע והגיר. פחד רציני, הרגשה שאתה נוסע בפצצה מתקתקת. אך כנגד, נסועה של 100k במצטבר ב 3 שנים, ברכבים הכי מועדים לתקלות של vag ופשוט כלום. טיפולים שוטפים וזהו, לא ביקרתי במוסך חוץ מהתקנות שיפורים וטיפולים.

*יש לציין שמדי פעם אני מוסיף שמן ונוזל קירור מקורי. ממש מדי פעם, בכמות זניחה למדי.

 

יש לציין שאני דואג לרכבים שבבעלותי כבן בית. שטיפה ידנית שבועית בחומרים הטובים ביותר. מקצר את זמני הטיפולים בחצי או בשליש, רוכש בעצמי את כל החלפים בחנויות חלפים מקומיות ובנוסף שמן שלמדתי לסמוך עליו - Castrol Edge 5w40. לפני כל נסיעה אני פותח חצי סוויץ' ומחכה כ 5 שניות ואז מניע. מחכה למחוג סיבובי המנוע שיפול לסביבות ה700-800 סלד ומתחיל לנסוע. בגמר נסיעה אני תמיד מחכה כדקה ומכבה את הרכב.

 

אולי הרכבים האלה באמת אמינים? אולי אופן ההחזקה שלי וההתנהגות כלפי הרכב משנים משהו?

בסופו של דבר אני לא מנסה להוכיח משהו בקשר לאמינות/חוסר אמינות הרכב. אך לדעתי יש קבוצות/יבואנים אשר שוכרות לוביסטים מטעמן בשביל לזרוע פאניקה בעיני הציבור בישראל. עוד לא שמעתי כל כך הרבה לכלוכים על מוצר יקר-זול כפי שאני שומע בקשר למוצרי Vag.

אני סך הכל מבקש מכם להפסיק לשתף פעולה עם גופים שמעוניינים בזריעת זרעי חרדה אצל הציבור.

סיפורים מסביב ונסיון אישי ארוך ועשיר שמלמד את ההיפך הגמור ועדיין סובל מפרנויות, גרוע מכך מתחיל לפתח תאוריות קונספירציה על לוביסטים שמתנחלים כחברים בפורומים וזורעים אימה ופחד. קצת מוגזם הענין הזה לטעמי, במיוחד כך כשאפשר באותה מידה של הגיון לראות את הכותב כמי שגויס כלוביסט עבור הצד השני. פה זה פורום, היכולת להתחקות אחרי מניעיו של מי שכותב את שהוא כותב כאן, מוגבלת למדי ותאוריות אפשר לפתח בהתאם לגבולות הדמיון הפרטי, אז כדאי אולי להניח לכך.

פורסם

סך הכל העלאתי סברה...

בסופו של דבר מישהו מרוויח מעניין הבעיות של קבוצת Vag. אני לא אומר שאין תקלות, אני לא אומר שכל ההשמצות ללא בסיס אך לדעתי מישהו מנווט את כל העניין.

כמובן תודה שיש קהילה כה תומכת שפותחת לנו את העיניים לגבי הרבה מאוד דברים.

הטענה היחידה שלי שיש להפסיק להתייחס לכל הרכבים הללו כפצצות מתקתקות כי כל העניין פשוט מתיש ומפחיד.

פורסם

בטח שמישהו מרוויח - קבוצת VAG 8)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לאחרונה VAG ירש את המקום של אלפא של פעם, הרבה מחובבי הרכב היו רוצים אולי אחד (בגרסאות חזקות לפחות) אבל לא היו ממליצים לקנות לאבא או לחבר קרוב:)

בניגוד אלפא כבר ממש לא מה שהיה פעם מבחינת אמינות בקטע טוב אך לעתי זה פוגם קצת בקסם שחלק ממנו פג.

אך במקרה זה ראוי לציין שיבואן עשה קפיצת מדרגה משמעותית בכל הנגע לשרות וליחס ללקוחות בסמלת.

הלאון 1.8 לחלוטין הולכת להחליף את האלפא סוד במשבצת 'מכונית צעירים חמה ונחשקת שנמכרה בכמויות והיום רובן נעות ממקום למקום בתוך שקית'.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
סיפורים מסביב ונסיון אישי ארוך ועשיר שמלמד את ההיפך הגמור ועדיין סובל מפרנויות, גרוע מכך מתחיל לפתח תאוריות קונספירציה על לוביסטים שמתנחלים כחברים בפורומים וזורעים אימה ופחד. קצת מוגזם הענין הזה לטעמי, במיוחד כך כשאפשר באותה מידה של הגיון לראות את הכותב כמי שגויס כלוביסט עבור הצד השני. פה זה פורום, היכולת להתחקות אחרי מניעיו של מי שכותב את שהוא כותב כאן, מוגבלת למדי ותאוריות אפשר לפתח בהתאם לגבולות הדמיון הפרטי, אז כדאי אולי להניח לכך.

 

תראה את זה:

 

ואז תגיד לי שVW לא מכופפת ידיים\משתמשת באמצעים לא כשרים לכסת"ח את עצמה

יום טוב גם לך

פורסם

עוד משהו בעניין תיבת הילוכים רובוטית:

ציפור קטנה לחשה לי שמרצדס אטגו שמצויידת בתיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית בת שש מהירויות ניתן להניע בדרדור.

IMG-20150520-WA0014.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...