Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך תכניס מניוטרל לראשון אם אתה חייב לילחוץ ברקס לצורך החלפת הילוכים?, אתה שוב תיהיה במצב עמידה.

 

תלטף את הדוושה להפעיל את החיישן, לא כזה סרט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מבין אותך אחי, אז בגלל זה אני החלטתי להיפרד מואג ,ולהתחיל קשר חדש עם שברולט מאליבו 2015 מנוע טורבו נקווה לא לבקר במוסכים הרבה רק לצורך טיפול חחחח

פורסם (נערך)

באותה התחנה, סופרב תקולה וQ5 תקולה, שתיהן עם נורת מחסור בנוזל קירור.

 

יש לאירוע עדים שגם גולשים כאן.

 

סיפור דומה קרה לחבר, Q5 שנת 2014 עם פחות מ-20k על השעון, בעיית התחממות.

חודש וחצי רכב במוסך עד שהבינו את מהות התקלה...

 

באופן אישי כשאני שומע על מכר שרוצה לרכוש רכב של vag ההמלצה הגורפת שלי זה להתרחק כמו מאש.

 

בזמנים בהם היצרנים הקוראנים מצמצמים מאוד את פערי האיכות בהשוואה לפולקסוואגן-סקודה-סיאט אני לא רואה סיבה אמיתית להתפשר על רכישת רכב ממותגי vag שציינתי, הבדלי האיכות אינם תהומיים, הבדלי האמינות בהחלט תהומיים.

אני מתחבר לחיבה שיש לרכבי vag מבחינת איכות החומרים ותחושת המוצקות, יחד עם זה קצת קשה להנות מזה על הליפט.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)
מעניין שתמיד רוב המקרים קורים לפולקסווגן ,סקודה וסיאט ומשום מה באודי ,שגם חולקת את רוב המנועים והגירים עם השאר, יש משמעותית פחות מקרים אם בכלל . האם זה פס ייצור שונה או שפשוט מתייחסים ללקוחות באודי אחרת?

 

אל תתפוס אותי במילה, אבל זכור לי שקראתי שלאודי, בשונה משאר המותגים (סקודה, סיאט ופולקסווגן), יש יותר מרחב תמרון או say בכל הנוגע לטכנולוגיות שהם מאמצים (או לא מאמצים) מהקונצרן. בנוסף, הם מתבססים על פיתוחים/התאמות שהם מבצעים בעצמם בניגוד לשאר שמקבלים ״הוראות מלמעלה״.

 

אני אחפש את המקור (לא בטוח שאמצא).

 

אגב - לפני שמתלהבים מיעילותו של הרגולטור הסיני, כדאי להשוות את שווי השוק הסיני לישראלי. משהו אומר לי שלרגולטור שלנו יש קצת פחות כוח מול VW

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

זה מאמר אחר, אבל הדבר הכי קרוב שמצאתי:

A high degree of independence has always been part of the brand's self-image. One story is legendary: How the first Audi 100 was developed in secret and subsequently assured the survival of the brand.

Off-the-books projects cropped up again and again even in more recent history, from the fully galvanized body to the 12-cylinder diesel. They enabled Audi to differentiate itself from VW. The independence has apparently gone too far recently for the Wolfsburg headquarters.

 

http://europe.autonews.com/article/20120904/BLOG15/309049902?template=mobile

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
...

באופן אישי כשאני שומע על מכר שרוצה לרכוש רכב של vag ההמלצה הגורפת שלי זה להתרחק כמו מאש.

 

בזמנים בהם היצרנים הקוראנים מצמצמים מאוד את פערי האיכות בהשוואה לפולקסוואגן-סקודה-סיאט אני לא רואה סיבה אמיתית להתפשר על רכישת רכב ממותגי vag שציינתי, הבדלי האיכות אינם תהומיים, הבדלי האמינות בהחלט תהומיים.

אני מתחבר לחיבה שיש לרכבי vag מבחינת איכות החומרים ותחושת המוצקות, יחד עם זה קצת קשה להנות מזה על הליפט.

+1

ואני אוסיף את היחס הרגיל מבית צ'מפיון שמבחינתי, סותם את הגולל על קנייה של VAGית כלשהיא, למרות החיבה העזה שיש לי לחלק מהמוצרים שלהם.

 

כתבתי פה כמה פעמים- אחותי מחזיקה בגולף MK7 1.4 TSI, שתענוג לנהוג בו- מה לנהוג? רק לשבת במושבים המעולים שלו זה כיף. אני לא יודע איך הם מצליחים לשפר את הגולף בכל דור חדש שיוצא, אבל הם מצליחים. וכשה-TSI עובד, הוא נפלא, באמת שאין משהו טוב יותר.

 

אלא מה? לא הייתי רוצה להיות בעלים שלו, עם הצפי הידוע לתקלות, שלא לדבר על מחירי טיפולים הזויים. כמו שעידן כתב, יש חלופות ראויות בשוק, במקרה שלי אסטרה 1.4T עם תיבה פלנארית מקוללת, אבל לפחות בעלת צפי לאמינות טובה יותר מה-TSI. הרכב עצמו, אגב, לא עד כדי כך נחות מהגולף בנוחות, אבזור, ארגונומיה וכל שאר הדברים שעושים לך את זה כשאתה נכנס לתא הנוסעים, וזה מתייחס למה שעידן כתב על ההבדלים בין האיכויות. גם מחירי הטיפולים נמוכים יותר (הכל מופיע בשרשור הסקירה שלי בפורום).

 

פחות טוב מגולף מקביל? בפירוש כן. באופן משמעותי? חד וחלק לא. ו-וואלה, הוא אפילו גרמני.

 

 

(טוב, לא באמת- חלקי מדף של GM, נהגה ע"י גרמנים ומיוצר ע"י פולנים. זה מזכיר לי מיזם אחר שבוצע באותה צורה, לפני כשבעים שנה)

פורסם

די נו, להשוות אופל לפולקסווגן זה אפילו לא מצחיק. הפלסטיקה שם מבישה מכוניות משנות ה80, יש כל כך הרבה מרווחים בפאנלים שאפשר להכניס שם מכונית נוספת וזה מבלי לציין את הכפתורים שמפתחים נטייה לוותר על התפקיד שלהם מוקדם מהצפוי והבלמים העלובים. אפיל באלטו אפשר למצוא יותר איכות מהבדיחה המוטורית הזו.

 

ומחירי הטיפולים בvw לא יקרים בהשוואה לתחרות, די עם השטות הזו כבר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

קייסר,

 

שכרתי אופל אסטרא למשך שבוע, האיכות חומרים ממש לא נוראית כפי שאתה מתאר אותה ובכל אופן לא רעה מספיק כדי להצדיק רכישה של רכב שבסיכום כל שנה תגלה שהיה כשיר לנסיעה בערך 10-11 חודשים כי ביתר הזמן החליפו לו מכטרוניק, ואז רפידות, ואז את החלק שצריך לחכות שיגיע מגרמניה ואז רוצים לחייב אותך ואז אתה שולח מייל ליצרן ואז חוזרים אלייך עם “חלקים עלינו עבודה עליך“ וכו’.

 

ברצינות, יש מספיק אלטרנטיבות ראויות טובות יותר או פחות שבסך הכללי כחבילה יהיו עדיפות לנהג הממוצע.

 

כשאחי היה צריך לבחור רכב מהליסינג הציעו לו ג’טה או פורטה.

באופן טבעי הגטה קרצה לו, אני באופן טבעי הורדתי אותו מהעניין, הוא הודה לי לא מעט על הבחירה בפורטה, במיוחד כשהג’טות, כנהוג ב-vag, התחילו לפתח רגשי חיבור חזקים לליפט, וזה קורה מאוד מהר...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הי, אני לא אומר שזה או vw או כלום. וודאי שיש אופציות טובות אחרות, אבל כמו שאמרתי פעם: אופל זה אוסף של חלקים שנזרקו משאר המפעלים של gm.

 

אגב - הפורטה רכב נהדר. רק צריך להיזהר עם השלט, הטווח שלו הזוי (אפשר לפתוח את הרכב כשהוא בחניון ואתה בקומה שלישית).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
ומחירי הטיפולים בvw לא יקרים בהשוואה לתחרות, די עם השטות הזו כבר.

נכון, כשמטפלים במורשה יבואן, המחירים פחות או יותר באותו סדר גודל. הנה דוגמאות:

גולף 2001 (טיפולים עד 2007)

פאסאט 2002 (טיפולים עד 2009)

גולף tsi שנת 2008 גרסת 140 כ"ס (טיפולים עד 2010)

גולף tsi שנת 2010 גרסת 160 כ"ס (טיפולים עד 2015)

פורסם
די נו, להשוות אופל לפולקסווגן זה אפילו לא מצחיק. הפלסטיקה שם מבישה מכוניות משנות ה80, יש כל כך הרבה מרווחים בפאנלים שאפשר להכניס שם מכונית נוספת וזה מבלי לציין את הכפתורים שמפתחים נטייה לוותר על התפקיד שלהם מוקדם מהצפוי והבלמים העלובים. אפיל באלטו אפשר למצוא יותר איכות מהבדיחה המוטורית הזו.

 

ומחירי הטיפולים בvw לא יקרים בהשוואה לתחרות, די עם השטות הזו כבר.

כל פעם שאתה מגיב את אוסף השטויות הרגיל כנגד אופל, אני מתפתה להגיב לגופם של הפוסטים האלה שלך- ואז אני קורא אותם שוב ומבחין שאתה לא טורח לבסס שום טענה שכתובה שם. אז ברשותך, אני מותר.

 

אם אתה רוצה לשתף אותנו איזה אופל בדיוק גורם לך להגיב ככה ולפרט יותר, אשמח לשמוע. עד אז, זה סתם גיבוב של דעות קדומות, כמו המגיבים הרגילים בטמקא שבכל כתבה על סיטרואן, למשל, כותבים: "זבל עופות" וכדומה. לא רציני.

פורסם
אל תתפוס אותי במילה, אבל זכור לי שקראתי שלאודי, בשונה משאר המותגים (סקודה, סיאט ופולקסווגן), יש יותר מרחב תמרון או say בכל הנוגע לטכנולוגיות שהם מאמצים (או לא מאמצים) מהקונצרן. בנוסף, הם מתבססים על פיתוחים/התאמות שהם מבצעים בעצמם בניגוד לשאר שמקבלים ״הוראות מלמעלה״.

 

לא יודע בקשר לזה, אבל המכלולים הבעייתיים שנידונים בשרשור הזה (תיבת DSG7 ומנועי TSI על גרסאותיהם השונות) זהים גם ברכבי Audi.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...