Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Bar72,

ג'ולייטה תלתן מגיעה עם אפשרות לכוון את התמיכה לגב התחתון, לפחות בגרסה המאובזרת.

 

גם הכסא של הג'ולייטה שלי הוא בסדר גמור, אין לי בעיית תמיכה. אבל המתלים קצת קשים והרכב טיפה נמוך (תנוחת הישיבה שלי). בכל מקרה, אם הוא יוחלף זה מסיבות שלא קשורות אליו אלא למשפחה. כפי שכתב פאלו - הרכב יושב עלי (אישית) בול. גם התלתן ;-)

 

אני חושב שבמקרים כמו הנ״ל הבעיה לא רק תמיכת גב, אלא גם חשוב שיהיה רכב שיספק נוחות נסיעה גבוהה, מה שרכבים ספורטיבים שהם קשיחים יותר בד״כ פחות מציעים

 

נכון. גם ה- GTI לצורך העניין היתה לי קשה מידי ברגעים מסוימים בהם הבלט בגב הרים את ראשו, במיוחד במעבר על פסי האטה או שיבושים קשים.

 

האם אתה מתכוון להחליף את האלפא שרכשת רק לאחרונה ברכב אחר ולמה ?

 

ראשית, אתה מכיר אותי מספיק זמן כדי לדעת ששנה וחצי אצלי זה ממש לא "לאחרונה" :-) למעשה, את הגולפים גם החלפתי אחרי שנתיים (למעט ה- GTI, אותה החזקתי כמעט שלוש). שנית, זה פשוט, שכזה אני, consumer שאוהב to consume :-) [כל עוד הוא יכול] ומאחר ש(כנראה) נלך הפעם על שני רכבים - האפשרויות מאוד רחבות, רק ששנינו רוצים לנהוג ברכב ה"קטן", ואף אחד לא ממש רוצה לנהוג, נניח, בפורסטר/B4/וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הודעות מאוד מעניינות יש כאן.

לי יש פולקסווגן שנייה כבר ואני מאוד מרוצה.

באירופה פולקסווגן מקום ראשון- מה, שם הם נוסעים על מסלולי המראה וכאן נוסעים בדרכי עפר? איך זה שהם רק עולים באירופה אם אלה רכבים כאלה כושלים? עכשיו יגידו פה על זה שמזג האוויר חם פה יותר...

גם הטענות כאן מתפצלות- טענה אחת מוכרת זה על הגיר והמנוע והשילוב של השניים, טענה שנייה שעוד יותר נדושה זה על היבואן. זה נראה כאילו פשוט לא אוהבים פה את צ'מפיון ולא משנה מה- אז משתלחים בכל מה שאפשר.

 

אני חושב שהבעיה בירידת המכירות של פולקסווגן בשנים האחרונות זה המחיר הגבוה והתחזוקה המעט יקרה, אצל האדם הפשוט המותג הזה עדיין משדר משהו איכותי יותר מכל קוריאנית או יפנית.

 

אגב, בטויוטה לא התגלו בעיות אמינות בשנים האחרונות? לא התגלו בעיות בטיחות?

מעניין שעל טויוטה לא כותבים פה כמעט...

 

בעיות רק בגלל מזג האויר?

באירופה הבעיות כמו בארץ מוכרות בהחלט.

כי טויוטה אמינה ואיכותית ואנשים לא רושמים סתם, VW משדר איכות? מוזר.. שאני נכנס לVW כלשהי אני מרגיש בקבינה זולה ופשוטה למראה עם רדיו שנלקח מטרנטה עם עיצוב משנות ה90, גם המראה החיצוני קופסתי ומשעמם.

 

 

פורסם
הודעות מאוד מעניינות יש כאן.

לי יש פולקסווגן שנייה כבר ואני מאוד מרוצה.

באירופה פולקסווגן מקום ראשון- מה, שם הם נוסעים על מסלולי המראה וכאן נוסעים בדרכי עפר? איך זה שהם רק עולים באירופה אם אלה רכבים כאלה כושלים? עכשיו יגידו פה על זה שמזג האוויר חם פה יותר...

גם הטענות כאן מתפצלות- טענה אחת מוכרת זה על הגיר והמנוע והשילוב של השניים, טענה שנייה שעוד יותר נדושה זה על היבואן. זה נראה כאילו פשוט לא אוהבים פה את צ'מפיון ולא משנה מה- אז משתלחים בכל מה שאפשר.

 

אני חושב שהבעיה בירידת המכירות של פולקסווגן בשנים האחרונות זה המחיר הגבוה והתחזוקה המעט יקרה, אצל האדם הפשוט המותג הזה עדיין משדר משהו איכותי יותר מכל קוריאנית או יפנית.

 

אגב, בטויוטה לא התגלו בעיות אמינות בשנים האחרונות? לא התגלו בעיות בטיחות?

מעניין שעל טויוטה לא כותבים פה כמעט...

 

1. הרוב הכמעט מוחלט באירופה הוא בעל שילוב של TDI וגיר רגיל, לא TSI ו-DSG כמו בארץ.

2. אם אתה רוצה לשחק בקקה ולחפש בעיות אצל טויוטה (אגב חפש מהו ריקול בגוגל), אז שיהיה לבריאות. צרת רבים חצי נחמה, כן?

פורסם

 

ב62 אלף קילומטר נשברה לי בוכנה גם הוחלף מנוע בE&A

 

החברה הזו מאכזבת בטירוף,אני ממש בסף התלבטות לעשות טרייד אין על הולוסטר ולהזמין את הפולו החדשה וחושש לקבל סטירת לחי.

למה שזה יעניין שם מישהו כשהעסק מתגלגל ? התגובה אומרת הכל לדעתי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

כל עוד הנפגעים עצמם אשכרה שוקלים לרכוש שוב, באמת אין לחברה שום תמריץ לשנות דרכיה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בדיוק, הרכב פשוט מתגלגל למקום אחר, אותי מעניין יותר לשמוע את אלו שרכשו את הרכב יד שניה, כשהרכב בשנה השלישית או הרביעית שלו על הכביש (אם הוא יגיע לשם), ולא אלו שרוכשים את הרכב, מספרים לנו שהוא היה אמין ב20,50,80 אלף ק"מ, והם מכרו אותו ועברו לרכב הבא, זה לא מעיד על אמינות.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
כל עוד הנפגעים עצמם אשכרה שוקלים לרכוש שוב, באמת אין לחברה שום תמריץ לשנות דרכיה.

אנשים לא קולטים שאין דבר כזה ''איכות גרמנית'' בVW SKODA.

החברה מפתה אותם בתא נוסעים עם איכות חומרים טובה וכל השאר זבל.

 

 

פורסם

גם תא הנוסעים האיכותי לא שורד שנים רבות ונראה יפה לרוב רק בשנים הראשונות (באודי, אגב, המצב משמעותית יותר טוב, כנראה בתמורה לעלות היקרה עוד יותר של התקלות שבוא יבואו).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא מסכים בכלל. הפלסטיקים באודי נוטים להתקלף, והרבה מהרכבים אחרי 3-4 שנים נראים כמו צרפתייה שנשרפה בחוף גורדון לפני שבוע וחצי.

פורסם
גולף דור 6 בשילוב DSG7 ומנוע בשרני שווה כול שקל של הנאה גם אם בעוד 5 שנים בגמר האחריות תסבול מבעיות בתיבת ההילוכים.

כל מילה בסלע. האחריות הסתיימה בפסח. אין על השילוב של ה-160 וגיר ה-dsg. בנתיים הוא עובד.

כמו ש-bar72 כתב, המחליף האולטימטיבי הוא הגולף 150. אין לי עדיין תאריך יעד.

פורסם
לא מסכים בכלל. הפלסטיקים באודי נוטים להתקלף, והרבה מהרכבים אחרי 3-4 שנים נראים כמו צרפתייה שנשרפה בחוף גורדון לפני שבוע וחצי.

 

הכל יחסי. אני משווה רכבים ותיקים - A4 וגולף מתחילת העשור הקודם. האודי מזדקנת טוב משמעותית. מכל מקום, שתיהן רחוקות מלקסוס (וגם מדייהטסו, האמת) שנות אור בקטע של להזדקן היטב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה באמת גורם לתהייה. אם הרי החומרים לא באמת כאלו טובים, והרכבים לא כאלו אמינים. מדוע הם כאלו יקרים?

הרי פעם להגיד מרצדס היה משול לרכב אלמותי. ואילו היום, אתה משלם את פרמיית היוקרה - בלי תוכן.

פורסם

כמעט אף רכב שאני מכיר לא מזדקן היטב כמו היפניות. במה שקשור לשרידות - הם ה-GOLD STANDART.

 

מצד שני - למרבית רוכשי הרכב החדש לא ממש אכפת איך ייראה הרכב שלהם עוד 10 או אפילו 5 שנים כי רוב הסיכויים שהוא לא יהיה אצלהם.

בייחוד במדינות אחרות בעולם שבהם לא צריך 20 או 30 משכורות לרכוש רכב, אלא 2-4.

פורסם

אגב, BAR72, אם אתה קונה רכב מצ'מפיון, אתה יוצא הסטיגמה הכי גדולה שיש על המותג הזה, אתה, שבכל הזמדנות עוקץ, מזלזל, ונגד צ'מפיון, פתאום חוזר אליהם, זה יהיה כל כך אירוני כשתפתח שרשור על איך נתקע לך הרכב ואתה שבוע שני כבר עם רכב חלופי.

 

** אני אשמור צילום מסך של ההודעה שלי עם התאריך, לכל מקרה :lol:

 

עריכה: לדעתי כל אלטרנטיבה שתבחר תהיה הרבה יותר טובה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...