Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מסכים.

לא כל האנשים גולשים בפורום הזה, ולא כל האנשים נחשפו לשלל סיפוריי הזוועה.

בנוסף חלק מהאנשים שכן נחשפו, נחשפו גם לטענות היצרן לכך שהוא תיקן את התקלות, ולכן האמינו שמה שהיה בעבר נגמר.

 

האשמה היא לא של הלקוחות, האשמה היא של היבואן והיצרן. האמת שאני מאשים את היצרן הרבה יותר מאת היבואן שממנו אין לי שום ציפיות. כשאתה מודע לכל כך הרבה מקרים שבהם המוצר שלך נכשל פשוט תוציא הוראה גורפת וקח אחריות השם שלך על הכף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
דווקא לפני שעה סיפר לי חבר על Q5 מנוע 2.0 ליטר שהחזיר את נשמתו לבורא אחרי 110,000 ק"מ.

 

לפני כחודשיים, בדרום, בתחנת יילו, אנחנו אחרי יומיים בשטח, נכנסים לקנות משהו קר, נכנס בנאדם ליילו ושואל את העובד אם יש לו נוזל קירור לסקודה, כי נדלקה לו נורת מחסור בנוזל קירור בסופרב. המתדלק אומר שהוא כבר בודק, והאיש יוצא. אחרי שתי דקות נכנס אישה ושואלת אם יש נוזל קירור. המתדלק עונה לה "אני כבר בודק לבעלך", ואז היא עונה לו "איזה בעלי? בעלי בת"א" בקיצור, באותה התחנה, סופרב תקולה וQ5 תקולה, שתיהן עם נורת מחסור בנוזל קירור.

 

יש לאירוע עדים שגם גולשים כאן.

יש לציין לזכות את תוצרת VW אשר משפרת את הידע הטכני של האישה הממוצעת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

סלחו לי, אבל עם כל סיפורי הזוועות שכולנו עדים פה בפורום על "איכות", "אמינות", ו "שיא טכנולוגיית" המותג,

 

צריך להיות ממש אמיץ (או ממש טיפש) כדי לקנות דבר כזה.

 

כל הכבוד לך שחזרת לרכב אחלה, אמין, בלי בעיות שירוקנו לך את הכיס/עצבים.

 

מקווה שתהנה משקט.

שלומי

פורסם

אני נכוותי מהיבואן יותר מהיצרן

אצלי בג'טה 1.2 עשו רק טיפולים מונעים עד עכשיו וחוץ מחריקה קטנה שהופיעה בתחילת נסיעה לא היו תקלות בכלל

השרות המזעזע שקיבלתי מהיבואן גורם לי להזהיר כל אחד ואחד שרוצה לקנות רכב להתרחק מצ'מפיון

הרכב עצמו דרך אגב נוסע מעולה, מרגיש הרבה יותר אוטו מכל יונדאי וקאיה שנהגתי בה, הוא החליף מזדה 3 חדשה שנגנבה ולנהוג בו זה באמת עליית מדרגה לאומת היפנית

לקנות עוד רכב של היבואן/יצרן? בחיים לא יקרה...

פורסם

אני לא מבין דבר אחד, למה כל התלונות מופנות רק כלפי היבואן?

הרי זה הקונצרן VW שתחתיו נמצאות גם סקודה וסיאט שמלכתחילה הרשו לעצמם להוציא לשוק רכבים עם פוטנציאל אמינות כ"כ ירוד.

ברור שהיבואן אשם בזה שכל דבר צריך להוציא ממנו ב"כוח" ובצעקות, אבל שוב מה עם VW?

פורסם
למה אין תחרות?

יש הרבה מאוד מוצרים שיש להם יבואן אחד בלעדי לישראל (הסיבה כרגע לא רלבנטית).

למשל, סכיני גילוח ג'ילט- היבואן שוחט במחירים (כ- 25 ש"ח ללהב עדכני) והוא בלעדי כך שהוא לא סופר אף אחד. אני מת על הסכינים שלהם והם הכי טובים שיש...אבל אני כבר לא מוכן לשלם את המחירים שלהם. מצאתי חלופה זולה יותר ב- 60% שנותנת לי מבחינתי 85% מאיכות המוצר שיש בג'ילט וסיימתי עם ג'ילט.

 

למה אי אפשר למצוא חלופה כזו ל- VW?

אין מתחרים לפאביה?

אין מתחרים לגולף?

ה- A6 היא מוצר ללא תחרות בשוק הפרימיום?

 

1. זה שיש הרבה מוצרים כאלה, שהיבואן והזכיין הבלעדי שוחט במחירים (במעל 80% לעומת בשאר העולם כמו ג'ילט), לא מכשיר את העניין אלא רק מעיד על אוזלת היד של המדינה ביצירת תחרות עסקית.

 

2. שם לב - מצאת מוצר טוב מאוד בחצי מחיר.

 

3. בוא תראה לי איזה סופר מיני ברמה טובה כמו פאביה או פולו, תמצא במחיר שנמוך, בוא לא נגיד 60%, אלא 20%, אצל מותגים אחרים? יש פה מונופול מותגי וקרטל מחירים.

 

4. מכונית זה מוצר קצת יותר יקר ומורכב מיבוא של פחית שימורים, סכין גילוח או אפילו מוצר אלקטרוני אחיד כמו טלוויזיה שברוב המקרים אתה משתמש ונהנה מהמוצר וזהו. כשאתה קונה מכונית אתה צריך לקבל עליו שירות שוטף מאותו יבואן ובעצם לכוד ברשתו לשנים ארוכות.

 

5. עדין תנסה לחשוב איך השוק היה משתנה אם עוד חברה אחת הייתה מתחרה ביבוא של VW. אפילו אם המחיר בשתיהן היה פחות או יותר דומה (המיסוי של המדינה גבוה בלי קשר), הן היו נלחמות על הלקוח בדרכים אחרות, קרי שירות שהרבה מתלוננים פה שכיום זה כאילו הן בלית ברירה נותנות.

 

 

פורסם

ועוד חשבתי לקנות פאביה TSI, מטריד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

ועדיין, אני מבין מדוע.. אלו מכוניות טובות מאד מאד כשהן עובדות. תחשבו על VAG מ"למעלה", מראש הפירמידה: כפי שכתבתי בעבר, מאחר ושלוחה של פולקסווגן היא אחת מה-big three בשוק היוקרה העולמי (ב.מ.וו הכי גדולה, אאודי מזנבת בה ולאחריהן מרצדס) ומכיוון שיש שיתוף פלטפורמות בתוך הקונצרן, המכוניות העממיות שלו הן הכי פחות עממיות שיש.. אי אפשר שלא להתרשם מרמת הליטוש וההיקצוע של המוצרים הללו - לפחות *על פני השטח*.

 

וזה מפתה, כן. פעמיים רציתי לקנות VAG בשלוש השנים האחרונות וברגע האחרון מכונית אחרת "קילקלה" לי את התוכניות. זה לא מקרי שמצאתי את עצמי, כמעט, בזרועות פולקסווגן יותר מפעם אחת.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם (נערך)

מקריאת השרשור הזה אפשר להסיק ש-VW במצב אנוש וכתוצאה מכול הכשלים שלהם (והיו להם לא מעט בשנים האחרונות), הם איבדו נתח שוק משמעותי בעקבות לקוחות מאוכזבים, והמצב שלהם על עברי פי פחת.

 

חיפשתי דוחות פיננסיים כדי לראות אם ניתן לראות עדות להנ"ל.

 

מהסתכלות על הדוחות שלהם, הדברים נראים קצת אחרת:

1) VW הם היצרן השני בגודלו בעולם זה 3 שנים (11.1% נתח שוק) צמודים מאד לטויוטה (11.6% נתח שוק)

2) משנת 2006, VW יותר מהכפילו את כמות המכירות שלהם

3) מ-2011 עד 2014 המכירות שלהם עלו ב-25%, והרווחים שלהם ב- 7.5%

4) גידול רציף ב-cash flow (כמות הכסף שהחברה ייצרה מפעילותה השוטפת)

 

נתונים חזקים בסך הכל.

 

אני נוהג ברכב השלישי ברציפות של הקונצרן, ברכב הקודם (מודל 2010) חוויתי את כשל השרשרת במנוע 1.2 TSI לאחר תום האחריות והחליפו לי שרשרת + מותחן על חשבון היצרן ללא ויכוח. עם הרכב הנוכחי עברתי יותר מ-20K ק"מ ללא בעיות כה. אני עוקב באדיקות אחר דיווחו של שלומי על האוקטביה 1.4 שלו, אשר ב-8 חודשים עברה 24K ק"מ לא קלים בכלל, והיא עומדת בכך בגבורה (אך צמיגיה פחות...)

 

:roll:

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מניסיוני (הדי רב) עם אודי אני יכול להעיד שמעולם לא נתקלתי באף אחת מהבעיות או הכשלים שהוזכרו.

הייתה לנו A4 2010 עם מנוע 1.8 טורבו, הוא תפקד ללא רבב, אפילו לא הייתי צריך להוסיף שמן בין הטיפולים.

בQ3 שנמכרה אתמול - ביום סגירת עסקת הקניה חששתי מאוד מעניין הDSG7, לפני החתימה יצאתי מאולם המכירות וירדתי לאולם הטיפולים, התייעצתי עם 3 מכונאים, הם היו מוכנים להשבע באמא שלהם שהDSG לפחות בגרסה המותקנת ברכבי השטח שונה מהDSG המוכר ושהם לא נתקלו בבעיות רציניות איתו ברכבי אודי. בכל מקרה הDSG תפקד ללא דופי לכל אורך התקופה שהרכב היה אצלנו.

 

לגבי השירות - לפחות במוסך שאני מטפל יש אולם שירות נפרד רק ללקוחות אודי עם יועצי שירות שעובדים רק עם לקוחות אודי, לכל שאר רכבי הקונצרן יש חדר אחר עם יועצי שירות נפרדים. גם מי שקונה A1 בסיסית יקבל שירות רק מיועצי אודי, לעומת מי שקונה טוארג או פאסט CC או לאון קופרה R שיצטרך לקבל שירות מהיועצים של "פשוטי העם".

 

בכל מקרה, לכל אורך השנים קיבלנו שירות מעולה, הכולל איסוף והחזרה של הרכב כשרצינו ותיקון תקלות קטנות במסגרת האחריות ללא כל בעיות.

הייתה אפילו פעם שאמא שלי שברה בטעות את הפלסטיק שמחזיק את המגן שמש (זה כמובן לא נכלל באחריות), הזמינו לנו את החלק והרכיבו אותו ללא עלות.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
יש לאירוע עדים שגם גולשים כאן.

 

2015-01-10 18.26.40.jpg

 

בבקשה, עדות לאותו אירוע. 3 מעלות בחוץ, שתי ואגיות שהתחממו. רבאכ, הקור מקפיא עצמות (למרות שאכלנו גלידה באותו זמן) ושתי אלה התחממו כי ברח (?!) נוזל קירור. האודי הייתה משהו כמו 4 חודשים על הכביש לפי עדות הנהגת. שתי המכוניות הנן מכוניות יוקרה, בוודאי במונחים ישראליים. לא זולות, האודי אפילו יקרה למדי.

 

הסיפורים האלה הולכים ומתרבים וחוזרים על עצמם. המנועים האלה הם סדרת כשלים אחת גדולה ולמעט לקוחות עם מודעות שיודעים לעשות בלגן, אנשים משלמים כמו גדולים. טירוף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

טירוף או לא, אנחנו לא המדינה היחידה שמוכרת פולקסווגן.

 

יש מדינות עם תודעת קצת יותר גבוהה מאיתנו, ששמה לא שותקים על בעיות חוזרות והתחמקות מאחריות ובכל זאת כמו שנכתב - vw רק פורחת

פורסם

אנשים כאן רושמים על נסיון של 20k או 30k בלי תקלות. רבותי אנחנו לא בשנות ה60 . רכב מודרני אמור לעבור מרחקים גדולים בהרבה עם אפס תקלות. מנוע שכושל ב110000 קמ או בוכנות שנשברות הן משהו שלא אמור לקרות בשום מצב למעט במנוע שמתוכנן לא מספיק טוב. היתה בעיה גם במנועי ה2.5 של סובארו עם בוכנות שכשלו ואילו ב2.0 לא היו בעיות כלל. סתם בשביל לספר מנסיוני בחברה שבה אני עובד. יש לנו ראפיד שנת 2013 החודש בת שנתיים עם 105000 קמ נסיעה מאחוריה. ב90k הלך האלטרנטור והרכב נגרר למוסך. השבוע בתחנת דלק מול המוסך הרכב נתקע והסוכן דחף אותו למוסך הפלא ופלא הלך המכטרוניק אחרי שסוכני סקודה ידעו לספר ב2013 שבגיר המחורבן הזה כבר אין בעיות והכל נפתר כבר...

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...