Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

^ אני מכיר 2.0 עם 60,000 ק"מ ובוכנה שהלכה בשבועות האחרונים. Q5.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בר, אני משוכנע שבq3 היה dsg7. אני לא מכונאי אז אולי מישהו עם רקע טכני יוכל לקבוע בוודאות

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

ה 1.6 של VAG היה אמין מאוד. אחר כך הם החליטו לעשות ניסויים על לקוחות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא קשור לניסויים על לקוחות, תקני זיהום האוויר הבלתי אפשריים הביאו לפיתוח המנועים הקטנים המוגדשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ה 1.6 של VAG היה אמין מאוד. אחר כך הם החליטו לעשות ניסויים על לקוחות...

 

:mm_yeah: זה היה מנוע אהוב עלי, אמינות שלו לא מתקרבת למה שמיצרים עכשיו, מותג VAG איבד חזק מהאמינות שלו ולפי דעתי הוא יהיה עוד מעט כמו האופל של שנות 80-90.

פורסם (נערך)

חן, תחשוב על זה ככה - היצרנים הגדולים גורמים לרגולטור להבין שניתן לעמוד בתקנות.

זה אפילו משרת אותם, כי הם חושבים שבזכות המו"פ האדיר שיש להם הם יהרגו את המתחרים הקטנים שיתקשו לעמוד בתקנות.

אילו הלקוח היה בסדר העדיפויות שלהם, והמוניטין שלהם לטווח ארוך ולא הרווח למניה ברבעון הבא, אז הם היו נלחמים יותר נגד התקנות האלה שגורמות בסופו של דבר לנזק ולא לתועלת.

 

שורה תחתונה - הם גידלו מפלצת שבסוף תטרוף אותם.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כיוון שכל היצרנים משתמשים בטכנולוגיות דומות שמטרתן הקטנת זיהום אויר, הרי שכולם סובלים מבעיות אמינות שיפתרו לבסוף.

לא רואה איך קונצרן פולקסווגן יפגע כלל. בינתיים הם עושים חייל במכירות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

מבי ללבך, ממש מבאס !אך מצד שני יש לנו במשפחה סקודה אוקטביה החדשה 1.4 עלתה לכביש בסוף 13 וללא תקלות (טפו טפו) ! ממש מרוצים...

פורסם (נערך)

^^תבדיל בין יצרנים עממיים ליצרני יוקרה.

יצרן עממי מוגבל בעלויות המוצר שלו. לכן במידה ופתרון מסויים הוא יקר ליצור והוא יבחר בקיצור דרך, זה עניין של זמן עד שבעיות יצופו.

VAG לדעתי בולטים מבין היצרנים העממים מבחינת כמות המכלולים המהותיים החדשנים שציידו בהן את הסחורה שלהם בעשור האחרון.

עריכה אחרונה על ידי shayy
הבהרה

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בתור אחד שהיה לו POLO GTI 2012 טופלה עם זכוכית מגדלת רק עם שמנים איכותיים , מחכה דקה כל התנעה , 2 דקות כל סיום נסיעה.

 

ב62 אלף קילומטר נשברה לי בוכנה גם הוחלף מנוע בE&A

 

החברה הזו מאכזבת בטירוף,אני ממש בסף התלבטות לעשות טרייד אין על הולוסטר ולהזמין את הפולו החדשה וחושש לקבל סטירת לחי.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
אני לא מבין דבר אחד, למה כל התלונות מופנות רק כלפי היבואן?

הרי זה הקונצרן VW שתחתיו נמצאות גם סקודה וסיאט שמלכתחילה הרשו לעצמם להוציא לשוק רכבים עם פוטנציאל אמינות כ"כ ירוד.

ברור שהיבואן אשם בזה שכל דבר צריך להוציא ממנו ב"כוח" ובצעקות, אבל שוב מה עם VW?

היבואן הוא נציג היצרן, רק אליו צריך לפנות והוא אמור לשבור את הראש מול היצרן.

העובדה שכל כך הרבה לקוחות נאלצים לפנות ליצרן מעל ראשו של היבואן היא תעודת עניות בוהקת עבורו

 

מקריאת השרשור הזה אפשר להסיק ש-VW במצב אנוש וכתוצאה מכול הכשלים שלהם (והיו להם לא מעט בשנים האחרונות), הם איבדו נתח שוק משמעותי בעקבות לקוחות מאוכזבים, והמצב שלהם על עברי פי פחת.

 

חיפשתי דוחות פיננסיים כדי לראות אם ניתן לראות עדות להנ"ל.

 

מהסתכלות על הדוחות שלהם, הדברים נראים קצת אחרת:

1) VW הם היצרן השני בגודלו בעולם זה 3 שנים (11.1% נתח שוק) צמודים מאד לטויוטה (11.6% נתח שוק)

2) משנת 2006, VW יותר מהכפילו את כמות המכירות שלהם

3) מ-2011 עד 2014 המכירות שלהם עלו ב-25%, והרווחים שלהם ב- 7.5%

4) גידול רציף ב-cash flow (כמות הכסף שהחברה ייצרה מפעילותה השוטפת)

 

נתונים חזקים בסך הכל.

 

אני נוהג ברכב השלישי ברציפות של הקונצרן, ברכב הקודם (מודל 2010) חוויתי את כשל השרשרת במנוע 1.2 TSI לאחר תום האחריות והחליפו לי שרשרת + מותחן על חשבון היצרן ללא ויכוח. עם הרכב הנוכחי עברתי יותר מ-20K ק"מ ללא בעיות כה. אני עוקב באדיקות אחר דיווחו של שלומי על האוקטביה 1.4 שלו, אשר ב-8 חודשים עברה 24K ק"מ לא קלים בכלל, והיא עומדת בכך בגבורה (אך צמיגיה פחות...)

 

:roll:

 

טירוף או לא, אנחנו לא המדינה היחידה שמוכרת פולקסווגן.

 

יש מדינות עם תודעת קצת יותר גבוהה מאיתנו, ששמה לא שותקים על בעיות חוזרות והתחמקות מאחריות ובכל זאת כמו שנכתב - vw רק פורחת

רוב המכוניות הנמכרות באירופה מצוידות במנוע דיזל ובגיר ידני, שם באמת אין בעיות.

 

אז אם יש למשהו פולו עם המנוע 1.6 משנת 2008 אפשר לנשום לרווחה?

יש לי כזה, ברומסטר, 1.6 עם גיר פלנטרי. רכב מעולה שאני מת להחליף בחדש אבל לא מעיז לגעת בקומבו tsi DSG7 שרק בו הוא נמכר לצערי.

הרומסטר, ככל הנראה, תוחלף בקרוב ב500X 1.4tct שמציג אמינות מצוינת כבר כמה שנים.

פורסם
מה אני אגיד לכם, במקביל צ'מפיון הורידו 5000 ש"ח ממחירי הרכבים והפורום מתמלא בהודעות בנוגע לרכישת גולפים ופולואים.

 

אז....

 

ברור לך שעם כמות הרכבים שהם מוכרים, ברובם המכריע המנועים לא שובקים חיים... אחרת הם לא היו מוכרים רכבים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...