Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה הגרוע ביותר אתה נשאר בלי אחד מקווי ההילוכים, אין מצב שהמכונית לא נוסעת כלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

רוב המכוניות הנמכרות באירופה מצוידות במנוע דיזל ובגיר ידני, שם באמת אין בעיות.

 

VW שולטים אמנם בשוק האירופאי, אך הם גם חזקים מאד ב-APAC (סין, הודו ואוסטרליה הם השווקים הגדולים שלהם) ושם הם כמעט לא מוכרים דיזל אלא TSI. בשנת 2014 הם מכרו ב-APAC כמעט 4 מיליון מכוניות!

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הבעייתיות היא רק אצל הצרכן - ליצרן זה רווח כפול ומכופל. גם עמידה בתקנים, גם מכירת חלקים. כל עוד המפרסמים (כולל עיתונאים) משתפכים מעפיצות החומרים וחלקות העברת ההילוכים, הרכישות ממשיכות והזרנוק הולך וגדל.

 

מסכים.

 

אבל יש צרכן ויש צרכן, צרכן שחי במדינה שבה צריכים - נניח - שש משכורות ממוצעות כדי לרכוש רכב, ירגיש די טוב עם עצמו אם אותו הרכב ילך למחזור אחרי כמה שנים בודדות.

 

צרכן שחי במדינה מוכת מיסים, מדינה שבה המשכורות הממוצעות נמוכות והמיסוי גבוה - צרכן שנדרש לשלם 25-30 משכורות ממוצעות על רכב, בוודאי שירגיש תחושת הפסד חזקה אם הרכב יסיים את חיו בטרם עת.

 

זו הסיבה שבישראל תעשיה ענפה למתן שירותים לרכב (ביטוח, מוסכים שמתמחים בהטלאת מכוניות עוד ועוד, גניבות, מערכות מיגון ועוד דרעק מהסוג הזה)וזו הסיבה מדוע - לדעתי - בעיית פולקסווגן חמורה בישראל בהרבה.

פורסם
במקרה הגרוע ביותר אתה נשאר בלי אחד מקווי ההילוכים, אין מצב שהמכונית לא נוסעת כלל.

 

כן,זה גם מה שקרה לי. נתקעתי בחניון בלי רוורס ביום שבת. רק הילוכים אי-זוגיים. זה אחרי שחודש לפני כן האוטו החליט לנתק את הטורבו במהלך נסיעה בכביש מהיר בגלל בעיה אחרת (המגדש לא היה מחובר כמו שצריך וזז).

ברוכה מפלצת הספגטי שדאגה שבדיוק באותו הרגע לא חנה לפני אף רכב ולכן יכולתי לצאת ולנסוע ישר לשומר במוסך המרכזי של צ'מפיון שבדיוק יצא להשתין שקר כלשהו והייתי צריך לחכות לו חצי שעה בחוץ. אין לנו חלפים, הזמנו מהיצרן.

אחרי שבוע אני מתקשר, נו מה קורה עם האוטו? אנחנו מחכים שיהיו לנו מספיק הזמנות כדי לשלוח מכולה... שבוע אחרי זה האוטו נמסר לי בחזרה. שלושה ימים אחרי זה כבר מסרו לי את המכונית החדשה שהזמנתי במקום.

פורסם
פאלו - לצערי לא מדובר רק בכימות כספי של עלויות - זה נכון לבעיית המצמדים והיא לא מטרידה אותי. הבעיה האמיתית היא שמח הגיר יכול ״ללכת״ בלי התראה, נניח כשאתה בטיול עם הילדים בצפון. מה אז?

 

בדיוק שזוגתך יולדת ולזקן במכונית ליד יש התקף לב...

 

מצטער, אני לא קונה רכב מתוך מחשבה על מקרה קצה שאולי עלול לקרות במהלך שש שנים.

אי אפשר להתכונן להכל.

אותי יותר מעניין לנהוג כל יום ברכב שאני מרוצה ממנו, גם אם במהלך חייו אצטרך להוציא עוד עשירייה כדי שימשיך לעבוד. זה בסה"כ משהו שלוקחים בחשבון בקנייה (חדש או משומש).

זה היה נכון כשקניתי מכוניות צרפתיות, וזה עדיין נכון.

ואני מודה, כשהיו לי סובארו הן לא התקלקלו אף פעם, שזה נחמד.

אבל זה רק עוד שיקול.

 

הבעיה עם צ'מפיון ו-VAG זה לא שרב המכוניות דפוקות, כי אם זה היה נכון הם לא היו מוכרים בכמויות שהם מוכרים. הבעיה היא שהם לא לוקחים אחריות כשכן יש בעיה סדרתית, אלא אם אין להם ברירה. זה נכון לא רק בתקלות יקרות, גם במקרה של החלונות הנופלים בגולף, למי שזוכר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עשיריה זה יותר מהשכר הממוצע במשק והרבה יותר מהחציוני. לא לכל אחד נוח להוציא עשיריה. עבור רוב רוכשי הרכב מדובר בסכום לא קטן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
במקרה הגרוע ביותר אתה נשאר בלי אחד מקווי ההילוכים, אין מצב שהמכונית לא נוסעת כלל.

 

לא מתאים לך לכתוב מבלי לדעת :-)

הרכב פשוט לא זז.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אותי יותר מעניין לנהוג כל יום ברכב שאני מרוצה ממנו, גם אם במהלך חייו אצטרך להוציא עוד עשירייה כדי שימשיך לעבוד. זה בסה"כ משהו שלוקחים בחשבון בקנייה (חדש או משומש).

 

אתה צודק, בעקרון, מה גם שמבחינתי זו לא עוד הוצאה משום שהרכב (אם יירכש) יהיה באחריות. עד מצוקת הגב האחרונה שלי (שעדיין נוכחת לצערי) האלפא שירתה אותי נהדר [למעט צפיפות מאחור במקרה של אורח]. כעת, כשאני שוקל מחליפה, ונמשך שוב כמו פרפר אל עבר האש, לא מטרידה אותי הוצאה נוספת, אלא התקעות. אולי באמת הפתרון הוא רכב יפני לנסיעות ארוכות :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא מתאים לך לכתוב מבלי לדעת :-)

הרכב פשוט לא זז.

הרכב לא יזוז רק אם קרסו זוג המכטרוניקסים ביחד.

הסכוי שזה יקרה שקול לסיכוי שאראלה תתקשר אלי מחר בבוקר..:-P

אם אחד המכטרוניקסים כשל, המכונית מאבדת קו הילוכים - זוגי או אי זוגי, באחד מהם יש את ההילוך האחורי.

אגב, גם מכונית ידנית או "סתם" רובוטית חד מצמדית לא תזוז אם המצמד מחליק, מה שתמיד יקרה בשלב כלשהוא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ידנית לרוב לא תגיע למצב של חוסר תזוזה מוחלט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אתה צודק, בעקרון, מה גם שמבחינתי זו לא עוד הוצאה משום שהרכב (אם יירכש) יהיה באחריות. עד מצוקת הגב האחרונה שלי (שעדיין נוכחת לצערי) האלפא שירתה אותי נהדר [למעט צפיפות מאחור במקרה של אורח]. כעת, כשאני שוקל מחליפה, ונמשך שוב כמו פרפר אל עבר האש, לא מטרידה אותי הוצאה נוספת, אלא התקעות. אולי באמת הפתרון הוא רכב יפני לנסיעות ארוכות :-)

 

היו לך 2 או 3 גולפים (לא זוכר במדויק) כרכב יחיד לפני האלפא. הסתדרת יופי גם בלי גיבוי יפני, לא?

פורסם (נערך)

הודעות מאוד מעניינות יש כאן.

לי יש פולקסווגן שנייה כבר ואני מאוד מרוצה.

באירופה פולקסווגן מקום ראשון- מה, שם הם נוסעים על מסלולי המראה וכאן נוסעים בדרכי עפר? איך זה שהם רק עולים באירופה אם אלה רכבים כאלה כושלים? עכשיו יגידו פה על זה שמזג האוויר חם פה יותר...

גם הטענות כאן מתפצלות- טענה אחת מוכרת זה על הגיר והמנוע והשילוב של השניים, טענה שנייה שעוד יותר נדושה זה על היבואן. זה נראה כאילו פשוט לא אוהבים פה את צ'מפיון ולא משנה מה- אז משתלחים בכל מה שאפשר.

 

אני חושב שהבעיה בירידת המכירות של פולקסווגן בשנים האחרונות זה המחיר הגבוה והתחזוקה המעט יקרה, אצל האדם הפשוט המותג הזה עדיין משדר משהו איכותי יותר מכל קוריאנית או יפנית.

 

אגב, בטויוטה לא התגלו בעיות אמינות בשנים האחרונות? לא התגלו בעיות בטיחות?

מעניין שעל טויוטה לא כותבים פה כמעט...

עריכה אחרונה על ידי roeyd102

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם
עשיריה זה יותר מהשכר הממוצע במשק והרבה יותר מהחציוני. לא לכל אחד נוח להוציא עשיריה. עבור רוב רוכשי הרכב מדובר בסכום לא קטן.

 

למה לא תשווה עשיריה לעלות קניית דירה, אז זה ייראה סכום קטן...:roll:

 

עשיריה, אם היא הרבה או מעט, זו פונקציה של עלות הרכב הכוללת לאורך תקופת הרכישה.

זו הפרספקטיבה הכלכלית הנכונה, לא השכר הממוצע במשק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...