Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקס, מה לעשות שאני אוהב את הרכבים שלהם? הרי לא בשבילי יחליפו יבואן, ואכיפה במדינת ישראל לא באמת תהיה. אגב, אם ארכוש - זה רק עם התחייבות לרכב חלופי מהיום הראשון ;-)

בכל מקרה, בינתיים אני לא רץ לקנות כלום.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מתעלם מהעובדה שהבעיה העיקרית והראשונית היא שהיצרן לא מכיר בתקלות. גם יבואן אחר לא יחליף מנועים על חשבונו, ללא גיבוי מהיצרן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

השירשור הזה מתפתח ואתה שומע דעות ודעות של אנשים,

VAG לא היחידה כאן בנושא בעיות ומכל מה שקראתי למשל על בעית הגיר של פוקוס לא שמעתי כלל (אין הודעה אחת אפילו)

אמת VW יצאו עם טכנולוגיה לפני כולם - שילוב מנוע קטן עם טורבו ובחלק מהדגמים אכן היו בעיות שחלקן הגדול טופל,

כן זה בעייתי למי שיקנה רכב שלא טופל בעתיד ויכול לשלם הרבה, אבל רכב מטופל שביצע את ההחלפות והעדכונים אני מאמין שכן יהיה אמין.

תקנות זיהום האוויר שהביאו את המנועים הקטנים כעת גם מגיעות ליצרנים היפנים והם החלו לפתח (טויוטה כבר בפיתוח) מנועים קטנים עם מגדשים.

גם להם יהיו חבלי ילדות שיכול להיות שיסבלו ממחלות כאלה או אחרות בזמן, ולצערנו כך השוק מתנהל.

אם היו רגולטורים בארץ "שאיכפת" להם אכן האחריות היתה מורחבת הרבה יותר, למשל 10 שנים על הגיר כמו בסין אבל לצערנו אנחנו בישראל :(

לשמחתי לא חוויתי בעיות עם ה VAG שהיו לי ומקווה שכך ימשיך הענין.

 

וכן אם השוק שלנו ישתנה בלי יבואנים בלעדיים בטוח שניראה שיפור הן במחירים והן בשרות...

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

כן זה בעייתי למי שיקנה רכב שלא טופל בעתיד ויכול לשלם הרבה, אבל רכב מטופל שביצע את ההחלפות והעדכונים אני מאמין שכן יהיה אמין.

 

העדויות כבר מוכיחות, בבעיות המוכרות בחלק מהמנועים, אין תלות בטיפול.

אל תעסוק באמונות, היכן שיש עובדות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גם תא הנוסעים האיכותי לא שורד שנים רבות ונראה יפה לרוב רק בשנים הראשונות (באודי, אגב, המצב משמעותית יותר טוב, כנראה בתמורה לעלות היקרה עוד יותר של התקלות שבוא יבואו).

מה אתה אומר, טוב לדעת. אתה מוזמן לקפוץ כמה מטרים אלי ולראות איך נראה תא הנוסעים של סקודה לאחר 7 שנות שימוש. אגב, גם לא "לרוב".

פורסם

אל תשווה את תא הנוסעים של הפאביה. אין בו שום רכיב שאמור להרגיש " יוקרתי ". להיפך - הוא בנוי לפונקציונליות ולכן פלסטיק קשה יחזיק יותר מפלסטיק רך.

פורסם
גולף דור 6 בשילוב DSG7 ומנוע בשרני שווה כול שקל של הנאה גם אם בעוד 5 שנים בגמר האחריות תסבול מבעיות בתיבת ההילוכים.

 

גולף?!

 

אפשר להנות מכל היתרונות גם בסיאט, ולחסוך כסף.

 

והאחריות של הרכבים החדשים היא שנתיים ולא חמש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לשמחתי לא חוויתי בעיות עם ה VAG שהיו לי ומקווה שכך ימשיך הענין.

 

אבא עם פאסאט 1.8TSI מרוצה כבר 3 שנים,

אישתו עם גולף 2008 לא ראתה מוסך לעולם ונמכרה השבוע במחירון,

ואני.. עם גולף ישנה, מנוע 1.6 צנוע, בלאי של חלפים פה ושם,

אך על איכות לא מתפשרים, לעולם לא נתקעתי עם הרכב.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

שים לב שהוא מדבר על גולף 6. הלאון האחרונה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית.

 

אבל בלאון הקודמת היה הבדל משמעותי באיכות ובגימור של הרכב לעומת הגולף..

פורסם

אנשים לדעתי נסחפים כאן טוטאלית כי מהניסיון שלי ואני בטוח של עוד הרבה אנשים, התמונה לא כזאת שחורה כמו שמנסים לצייר אותה. הניסיון שלי הוא טוב ואני לקוח מאוד מרוצה מVAG וצ'מפיון. שני רכבים עד כה. קמפיין DSG שעברתי בלי שהרכב היה צריך ובכל זאת קיבלתי למעשה מערכת חדשה והרחבת אחריות אמרתי תודה והמשכתי לרכב הבא. מי שקורא את השירשור יכול לחשוב שלאורך כל שולי הדרכים עומדות מכוניות פולקסווגן עם מכסי מנוע מורמים, עשן עולה מהם ואנשים תולשים שערות. סתם זה הקונצרן הכי מתקדם בעולם הרכב? סתם כל טכנולוגיה שהוא מפתח מיד כולם רצים לחקות אותה? אני מאמין שיש תקלות, אני גם מאמין לאנשים שניכוו או שהרגישו שלא קיבלו את היחס שרצו קיוו או חשבו שמגיע להם אבל אני קורא פה תגובות שיותר מזכירות צעדה של כפריים עם לפידים בדרך לשרוף כופרת שגידלה חתול שחור. בכל מקרה כרגע אני עם הפולו 1.2 DSG החדשה שהחליפה את הקודמת ונהנה מכל רגע וכל לחיצה על הגז.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

תזכרו שעל כל סיפור שחור שאתם שומעים/מכירים יש לפחות 10 ורודים. אותם אתם לא שומעים ולא תשמעו.

 

אני בעל 2 רכבים שלהם (גולף GTI 2011, אוקטביה 1.8TSI 2009) לקוח מרוצה מאוד.

הרכבים שלהם מעולים ואני לא יודע אם יש מתחרה ראוי ברמת המחירים היום (במיוחד לאור ההוזלה האחרונה בVW).

 

אנשים נוטים להגזים. עוד יותר אנשים נוטים לקחת סיפורים שהם שמעו מחבר של איזה דוד ולשווק אותם כאילו זה סוף העולם בלי שהם מכירים פרטים לעומק.

 

נכון. צ'מפיון הם חבורה של אנשים שכנראה לא יודעים לתת שירות. את התלונות אבל צריך לזכור להפנות לVW וגם לרגולטור כאן בארץ.

אגב, אני לא רואה מניעה מהתארגנות רצינית ותביעה ייצוגית. זה אפשרי לחלוטין לדעתי רק צריך לבדוק אל מול מי.

פורסם
VW שולטים אמנם בשוק האירופאי, אך הם גם חזקים מאד ב-APAC (סין, הודו ואוסטרליה הם השווקים הגדולים שלהם) ושם הם כמעט לא מוכרים דיזל אלא TSI. בשנת 2014 הם מכרו ב-APAC כמעט 4 מיליון מכוניות!

אכן, גם שם הבעיות קשות, קשות עד כדי התערבות של הממשלה הסינית וגם האוסטרלית אם אני לא טועה שמחייבת את VW לקחת אחריות.

 

לא מסכים בכלל. הפלסטיקים באודי נוטים להתקלף, והרבה מהרכבים אחרי 3-4 שנים נראים כמו צרפתייה שנשרפה בחוף גורדון לפני שבוע וחצי.

הפלסטיקים בסקודה 2008 שלי נראים מצוין אחרי 7 שנים.

 

אבא עם פאסאט 1.8TSI מרוצה כבר 3 שנים,

אישתו עם גולף 2008 לא ראתה מוסך לעולם ונמכרה השבוע במחירון,

ואני.. עם גולף ישנה, מנוע 1.6 צנוע, בלאי של חלפים פה ושם,

אך על איכות לא מתפשרים, לעולם לא נתקעתי עם הרכב.

צודק, אז הם עדיין עשו רכבים אמינים באמת. הבעיה התחילה במעבר למנועי הטורבו והגירים כפולי המצמדים.

פורסם

ואנשים שיש להם את הרכב מנסים להצדיק את קנייתם.

אין לזה סוף. בנוסף, יש הרבה מרוצים מהרכב שכאשר נכנסים לפרטים, מסתבר שהיו תקלות כאלו ואחרות שטופלו.

 

ברור שלא כל רכבי VAG נעמדים בצד הכביש עם מכסה מנוע מורם, אולם אין עשן בלי אש. כמובן לא מדובר ברוב המכוניות, אולם אחוז התקלות נראה גבוה בהרבה מהמצופה. במגרש החנייה בחברה שלנו, מתוך 4 רכבי TSI/DSG מסביבות 2012 אחד לא שרד בלי תקלה מהותית בגיר/מנוע.

אני מעריך שרוב הרכבים החדשים האלו נמכרים לחברות הליסינג. אלו אנשים שמקבלים רכב חליפי מיידי, והרכב לא שלהם. זה לא פוגע להם בכיס, הם לא צריכים לרוץ למוסכים ולא צריכים להתברבר עם זה. סביר להניח שלא תשמע מהם כי זה לא מעניין אותם כל כך.

 

כרגע יש לנו 3 רכבי TSI/DSG מבציר 2014/2015. כרגע הם בסדר.

אבל מה הכוונה בסדר? הכוונה היא שלא היתה תקלה משביתה עד כה.

 

שלי למשל, מעבר לעובדה שהדשבורד מרעיש כמו 707 בערך (כנראה באדיבות ההתקנות המקומיות של הדלקן/קודנית/מהשלאיהיה), לפעמים בהתנעה קרה הוא מתחיל לרעוד כמו רכב דיזל ישן עם תושבות מנוע גמורות.

תקין? לא. אבל אני לא הולך להחזיר אותו לסיקסט עכשיו לשבוע, לסבול עם איזה רכב חליפי מסריח מסיגריות, שקרעו לו את הצורה ונראה כאילו עבר עליו מכבש בטון, רק כדי שיחזירו לי אותו אחר כך כאשר הם לא רואים את התקלה.

פורסם
אל תשווה את תא הנוסעים של הפאביה. אין בו שום רכיב שאמור להרגיש " יוקרתי ". להיפך - הוא בנוי לפונקציונליות ולכן פלסטיק קשה יחזיק יותר מפלסטיק רך.

 

אני משווה בדיוק את תא הנוסעים של הפאביה דור 2, מכיוון שהוא מיוצר מפלסטיק רך בחלקו הקדמי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...