Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קצת לא הגיוני שבכל העולם סובלים באופן המוני מתקלות חוזרות ונשנות.

 

מה אתם חושבים?

 

שלפני שאתה קובע מה הגיוני ומה לא, תעשה חיפוש בגוגל.

 

http://www.autoevolution.com/news/vw-officials-apologize-for-faulty-dsg-gearbox-in-china-45400.html

 

http://www.carsguide.com.au/car-news/vw-recalls-26m-cars-over-44000-in-australia-23110#.VViZUPmqqko

 

http://www.revotechnik.com/support/technical/14tsi-twincharger-engine-issues

 

יש עוד...

לא אלמן ישראל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, אז למי כרגע מנועי טורבו קטנים ואמינים וגיר כפול מצמד אמין יחסית (לפחות זול לתיקון להבדיל מDSG)?

 

איך מנוע פיאט 1.4TJET מולטיאייר לעומת המנועים של VAG בגודל דומה? ראיתי גם שהוציאו רובוט כפול מצמד וגם הוא לא חף מבעיות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לגבי המנוע - נחשב לאמין מאד, יש גם שיפורים זמינים.

 

ראיתי גם שהוציאו רובוט כפול מצמד וגם הוא לא חף מבעיות.

 

איפה ראית את זה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני עם VAG מ 2001 עם 4 רכבים שונים ללא תקלות מיוחדות. כן סבלתי מהתנהלות לקויה של היבואן לאחר קניה של רכב חדש.

אני קורא את השרשור הזה ( ואת עשרות השרשורים האחרים בנושא) ויש לי רק שאלה אחת:

למה נציג של צ'מפיון לא מגיב כאן? האם יש מניעה לנציג רשמי להגיב גם אם הוא לא ספונסר פורום?

מדובר בפורום פעיל ביותר עם רייטינג מאוד גבוה, אני בטוח שרוכשים פוטנציאלים רבים ימנעו מרכישה בעקבות שרשור מסוג זה.

לא להגיב כאן זה פשוט פספוס ענק.

S60 Rdesign

פורסם

מה הם יכולים להגיב?

קונצרן פולקסוואגן היא החברה הכי מתקדמת בעולם, אמינות אחד מדגליה, מקום שני בעולם במכירות, הכי מתקדמים מבחינה טכנולוגית, מי שנפגע יפנה אלינו ויטופל, הלקוחות הנ"ל לא זכאים לאחריות, צ'מפיון מובילים בשביעות הרצון, ועוד שאר חרטא ברטא.

זה היה מרצה פה מישהו?

פורסם (נערך)
לגבי המנוע - נחשב לאמין מאד, יש גם שיפורים זמינים.

 

 

 

איפה ראית את זה?

 

גם להיונדאי יש כפול מצמדים אמין.

hwgeek, איפה שמעת על בעיות בtct?

http://www.fiat500usaforum.com/showthread.php?12810-500-L-euro-transmission-locked-up-after-trip

http://www.fiat500usaforum.com/showthread.php?14006-Complaints-with-NHTSA-on-500L-Transmission

http://www.iaroc.org.il/forum/topic/9335-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%98%D7%94-tct-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%95%D7%A2%D7%A9%D7%9F-%D7%9E%D7%AA%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2/

 

זה ממבט מהיר, בעקרון שמתי לב שהיה ריקול ולרוב אנשים סבלו מהתחממות קלאץ', כניראה עקב שימוש לא נכון (לא הוסבר להם כיצד באמת נכון לינוהג) כי במצב פקק הם חייבים לילחוץ ברקס אחרת הקלאץ' נישאר מחובר חלקית ומיתחמם.

 

עריכה: לפחות דבר חיובי אחד שראיתי ברובוט החדש: כעת המנוע החשמלי הוא חלק ניפרד מהמשאבה ההידראולית, ובמיקרה של בלאי פשוט מחליפים רק את המנוע בעלות נמוכה ולא נוגעים בראש המשאבה, מה שברובוט הישן כמו אצלי בגרנדה המנוע החשמלי מגיע יחד עם המשאבה ולכן עולה כ6000 שקל.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה ממבט מהיר, בעקרון שמתי לב שהיה ריקול ולרוב אנשים סבלו מהתחממות קלאץ', כניראה עקב שימוש לא נכון (לא הוסבר להם כיצד באמת נכון לינוהג) כי במצב פקק הם חייבים לילחוץ ברקס אחרת הקלאץ' נישאר מחובר חלקית ומיתחמם.

 

לדעתי זאת תמיד תהיה בעיה בגירים עם מצמדים יבשים, אנשים נוהגים בהם כמו בגיר אוט' פלאנטרי מה שבגיר רובוטי (לא משנה אם חד או דו-מצמדי) יגרום לבלאי של המצמדים. גירים עם מצמד רטוב (כמו זה של יונדאי/קיה, TCT, רנו, פורד מונדאו/גלאקסי/SMAX ו-DSG6) פחות רגישים לכך.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

כניראה עקב שימוש לא נכון (לא הוסבר להם כיצד באמת נכון לינוהג) כי במצב פקק הם חייבים לילחוץ ברקס אחרת הקלאץ' נישאר מחובר חלקית ומיתחמם.

 

אתה יכול לפרט בבקשה?

פורסם

באף רכב רובוטי ולא משנה כמה מצמדים יש לו אסור "לשבת" על המצמד. אתה מגיע לרמזור, לדוגמא בשיפוע קל, ובמקום ללחוץ על ברקס עוזב את הגז ונשאר בהילוך. בהנתן שיפוע מתאים הרכב יעמוד במקום ולא יתדרדר למטה אך גם לא יתקדם. פעולה זו מייצרת בלאי גבוה של המצמד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ברכבים בעלי גיר DSG ודומיו יש לנהוג כאילו הגיר ידני. אחרי הכל הוא באמת ידני שם בפנים... :roll: זה אומר לדוגמא לא לזחול בפקק בהילוך. תחשבו בגיר ידני מה קורה כשמנסים לזחול בהילוך.. עוד דוגמאות וטיפים בקישורים הבאים:

 

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=69511

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5989734-How-to-Play-The-DSG-Game-and-Win-DSG-Driving-Tips-and-Tricks

פורסם
באף רכב רובוטי ולא משנה כמה מצמדים יש לו אסור "לשבת" על המצמד. אתה מגיע לרמזור, לדוגמא בשיפוע קל, ובמקום ללחוץ על ברקס עוזב את הגז ונשאר בהילוך. בהנתן שיפוע מתאים הרכב יעמוד במקום ולא יתדרדר למטה אך גם לא יתקדם. פעולה זו מייצרת בלאי גבוה של המצמד.

 

משמע צריך תמיד ללחוץ על דוושה מסויימת - או גז או ברקס, לא באמצע.

הבנתי, תודה.

 

 

זה אומר לדוגמא לא לזחול בפקק בהילוך

 

אותך דווקא לא הבנתי. איך אפשר לזחול בפקק שלא בהילוך...? :roll:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...