Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק, בעקרון, מה גם שמבחינתי זו לא עוד הוצאה משום שהרכב (אם יירכש) יהיה באחריות. עד מצוקת הגב האחרונה שלי (שעדיין נוכחת לצערי) האלפא שירתה אותי נהדר [למעט צפיפות מאחור במקרה של אורח]. כעת, כשאני שוקל מחליפה, ונמשך שוב כמו פרפר אל עבר האש, לא מטרידה אותי הוצאה נוספת, אלא התקעות. אולי באמת הפתרון הוא רכב יפני לנסיעות ארוכות :-)

 

אני חושב שבמקרה שלך, שאתה סובל ברמה האישית מיחס כמו שמקבלים מצ'מפיון, עדיף להמנע מכאב הלב וללכת על משהו אחר.

את מצוקת הגב שלך אפשר בטח לפתור במגוון פתרונות ישיבה אורתופדיים שיתאימו לאלפא שלך.

אני חושב שהאלפא היא רכב מעולה בשביל הצרכים שלך, ההעדפות, החברותא שבאה איתה, היחס מהיבואן... הכל.

אתה מחפש בקטנות כדי להצדיק החלפה... ואני לא מבין למה.

 

ממש לא מבין למה.

יש לאלפא עיצוב, ביצועים טובים, שימושיות טובה. היא שונה מהנורמה מספיק להרחיב לך את הלב והגיונית מספיק ליומיום.

בשביל מה להחליף?

 

לכאבים מהגב, יש לי אוסתיופאט מעולה בשבילך (וגם כירופרקט מומלץ, שמודה שלא ניסיתי בעצמי) וגם קורס שחייה ב-TI יכול לעשות פלאים. לא יעזור, יש לי אובר-מדריכת פילאטיס והתעמלות שיקומית, שתעשה לך ניסים (הקימה את אבא שלי מהמיטה כשנתפס לו הגב, תוך חצי שעה ומדובר בגבר לא צעיר...).

כאמור, גם שיפורי מושב בטח יש, שזולים יותר מהחלפת רכב.

בשביל זה לא צריך להכנס למיטה עם צ'מפיון שוב. יש כאלו שביצ'יות זה בשבילם, אבל אני לא חושב שזה בשבילך. חבל על העצבים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 238
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
באירופה פולקסווגן מקום ראשון- מה, שם הם נוסעים על מסלולי המראה וכאן נוסעים בדרכי עפר? איך זה שהם רק עולים באירופה אם אלה רכבים כאלה כושלים? עכשיו יגידו פה על זה שמזג האוויר חם פה יותר...

 

 

אל תנסה להוציא אותנו מטומטמים.

אנשים פה כבר דשו בבעיות הללו מכל הכיוונים ומבינים מצוין כבר מה הכשלים הטכניים הקיימים, באילו מנועים וגירים ומה גורם להם (ומדובר בכמה).

יש תיעוד מכל העולם, כולל התערבות רגולטורית בסין ובאוסטרליה.

 

אלו לא סיפורי עורבא פרח, יש בעיות והן אמיתיות ו... כן. VAG לא לוקחת אחריות, אלא אם כלו כל הקיצין (=הממשל הסיני התערב).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הודעות מאוד מעניינות יש כאן.

לי יש פולקסווגן שנייה כבר ואני מאוד מרוצה.

באירופה פולקסווגן מקום ראשון- מה, שם הם נוסעים על מסלולי המראה וכאן נוסעים בדרכי עפר? איך זה שהם רק עולים באירופה אם אלה רכבים כאלה כושלים? עכשיו יגידו פה על זה שמזג האוויר חם פה יותר...

גם הטענות כאן מתפצלות- טענה אחת מוכרת זה על הגיר והמנוע והשילוב של השניים, טענה שנייה שעוד יותר נדושה זה על היבואן. זה נראה כאילו פשוט לא אוהבים פה את צ'מפיון ולא משנה מה- אז משתלחים בכל מה שאפשר.

 

אני חושב שהבעיה בירידת המכירות של פולקסווגן בשנים האחרונות זה המחיר הגבוה והתחזוקה המעט יקרה, אצל האדם הפשוט המותג הזה עדיין משדר משהו איכותי יותר מכל קוריאנית או יפנית.

 

אגב, בטויוטה לא התגלו בעיות אמינות בשנים האחרונות? לא התגלו בעיות בטיחות?

מעניין שעל טויוטה לא כותבים פה כמעט...

 

לצערי ולצערם של הרבה אנשים כאן, אתה הוא היוצא מן הכלל. אין ספק שכשהרכב תקין, ה-vagיות למיניהן איכותיות, נעימות וחסכוניות. בפועל, רוב הכותבים כאן נתקעים, מבלים במוסכים ונתקלים בשירות גרוע. מאוד מפתיעה העובדה שלמרות ההיסטוריה וריבוי התקלות, היבואן לא מחזיק מלאי חלפים סביר והרבה רכבים מבלים במוסך מעל שבוע.

פורסם

אני רק שאלה - האם הבעיות האלו קורות גם במנועי 2 ליטר TSI של היצרן? (אלו שיושבים ב-GTI/לאוןFR וכו').

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
למה לא תשווה עשיריה לעלות קניית דירה, אז זה ייראה סכום קטן...:roll:

 

עשיריה, אם היא הרבה או מעט, זו פונקציה של עלות הרכב הכוללת לאורך תקופת הרכישה.

זו הפרספקטיבה הכלכלית הנכונה, לא השכר הממוצע במשק...

בוא נמשיך טיפה עם העיקרון שלך - מהי עשיריה עבור רוכש טיפוסי של ראפיד/טולדו, 10 חודשים לאחר תום האחריות, כשהמחיר שלה ספג ירידת ערך של כמעט 3 שנים. זה, אגב, סצנריו מאד מציאותי, מה שנקרא game situation.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני רק שאלה - האם הבעיות האלו קורות גם במנועי 2 ליטר TSI של היצרן? (אלו שיושבים ב-GTI/לאוןFR וכו').

מנועי ה-2 ליטר אמינים יותר מהמנועים הקטנים, אבל גם הם לא חפים מתקלות:

1. למנוע 2 ליטר TFSI (שני דורות אחורה) היתה בעיה עם כוסית שיושבת על משאבת דלק לחץ גבוה, היא לפעמים היתה מתפרקת וחלקים ממנה היו נכנסים ופוגעים בגל הזיזים. למיטב ידיעתי הבעיה הזו אופינית לרכבים שעברו שיפור. המהדרין מחליפים את הכוסית כל 15,000 ק"מ וכך נמנעים מהבעיה.

2. במנוע 2 ליטר TSI (דור לפני האחרון) התגלתה לאחרונה בעיה במותחן שרשרת התזמון. בעיה זו עלולה במקרים מסוימים לגרום לקפיצת השרשרת ובעקבותיה למפגש לא מתוכנן של הבוכנות עם השסתומים על כל המשתמע מכך. ניתן להחליף את המותחן ואת השרשרת לגירסה ללא הבעיה אך המחיר אינו זול, כ-2500 ש"ח.

 

לא יודע להגיד עד כמה הבעיות האלה שכיחות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

רומן - לא הבנת.

צריך להניח מראש שהרכב עולה עשירייה יותר ממחיר הקנייה שלו.

 

אני קניתי DSG7 עם אחריות של 5 שנים, כשאני יודע שיכול להיות שמעבר לתקופה זו תהיה הוצאה נכבדת. סוג של הימור, אבל יש מוכנות.

בהתחשב במחיר הרכב כחדש, שווה לי.

 

דרך אגב, הנזק היותר גדול הוא בירידת הערך של הרכבים הללו, לא במחיר התיקון. תיקון הוא סיכון אפשרי. ירידת הערך היא כבר עניין יותר וודאי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הרכב לא יזוז רק אם קרסו זוג המכטרוניקסים ביחד.

הסכוי שזה יקרה שקול לסיכוי שאראלה תתקשר אלי מחר בבוקר..:-P

 

אז לך תקנה מנוי. זה קרה לי, זה קרה לחברים של פאסאט04, ואני מניח שלעוד אחרים גם כן. אגב, לא ידוע לי שיש שם שני מכטרוניק, משום שמחליפים (כשמחליפים) רק אחד. כאמור, הכל ב- DSG7. ב- DSG6 לא היו לי מעולם בעיות.

 

היו לך 2 או 3 גולפים (לא זוכר במדויק) כרכב יחיד לפני האלפא. הסתדרת יופי גם בלי גיבוי יפני, לא?

 

שנים מהם היו DSG6 = אין בעיות. הבעיה שלי היום זה למשל הגולף 150, שמזכיר כמעט בהכל את הגולף 160 שהיתה לי, שהיתה מצוינת חוץ מעניין ההשבתה הפתאומית, ע"ע DSG7, שגם בזה הן דומות. :-) לו היה לי תקציב ל- GTI + גב מתאים, לא היתה בעיה של DSG7.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני חושב שבמקרים כמו הנ״ל הבעיה לא רק תמיכת גב, אלא גם חשוב שיהיה רכב שיספק נוחות נסיעה גבוהה, מה שרכבים ספורטיבים שהם קשיחים יותר בד״כ פחות מציעים

פורסם

לפני כחודשיים הלך ברומסטר מחשב גיר,הרכב לא זז מילימטר ונגרר על ידי הליסינג.

בנסיעה האחרונה לאילת היה כשל בסלילי הצתה והאוטו הוגבל ל40 קמ"ש ,עם כל המשפחה לחכות 3 שעות לגרר ורכב חליפי לא נעים בכלל.

ב 3 שנים שהרכב אצלי,שנת 2012 הוא שהה כ 4 חודשים +- במוסך,הרכב הבא מהליסינג לא יהיה סקודה למרות המחיר הזול שמקבלים עליו.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אתה צודק, בעקרון, מה גם שמבחינתי זו לא עוד הוצאה משום שהרכב (אם יירכש) יהיה באחריות. עד מצוקת הגב האחרונה שלי (שעדיין נוכחת לצערי) האלפא שירתה אותי נהדר [למעט צפיפות מאחור במקרה של אורח]. כעת, כשאני שוקל מחליפה, ונמשך שוב כמו פרפר אל עבר האש, לא מטרידה אותי הוצאה נוספת, אלא התקעות. אולי באמת הפתרון הוא רכב יפני לנסיעות ארוכות :-)

האם אתה מתכוון להחליף את האלפא שרכשת רק לאחרונה ברכב אחר ולמה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני קניתי DSG7 עם אחריות של 5 שנים, כשאני יודע שיכול להיות שמעבר לתקופה זו תהיה הוצאה נכבדת. סוג של הימור, אבל יש מוכנות.

בהתחשב במחיר הרכב כחדש, שווה לי.

 

דרך אגב, הנזק היותר גדול הוא בירידת הערך של הרכבים הללו, לא במחיר התיקון. תיקון הוא סיכון אפשרי. ירידת הערך היא כבר עניין יותר וודאי.

גולף דור 6 בשילוב DSG7 ומנוע בשרני שווה כול שקל של הנאה גם אם בעוד 5 שנים בגמר האחריות תסבול מבעיות בתיבת ההילוכים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בGTI דור 6 בגרסת פרימיום יש לך מושבים עם מנועים חשמליים שניתן לכוון לקבלת תמיכה במגוון איזורים שונים.

 

לגבי האמינות,

משנת 2002 אני עם VW

 

פולו 16V מודל 97 - 5 שנים

גולף 1.6 ידנית - שנה

גולף GTI ידנית - 3 שנים (דור 4)

גולף GTI ידנית -4+ שנים (דור 5)

גולף GTI DSG6 (דור 6) - כמעט שנה.

כל הרכבים הנ"ל נרכשו עם ק"מ דו ספרתי ונמכרו בגיזרת ה140-150 אלף ק"מ.

 

עם הפולו 16V נכנסתי לטיפול שגרתי במוסך פליקס עם רכב תקין ויצאתי עם רכב מקרטע והתנערות מאחריות -מאז אני לא מטפל ברשת צ'מפיון

בGTI מארק 4 הלך לי טרמוסטט + צינור נשם (כך הכרתי את מוסך רון)

ב GTI מארק 5 הלך PCV בעלות 600 ש"ח וכוסית הדלק בעלות דומה הוחלפה ליתר בטחון על בסיס שמועות. (נסעתי על הרכב הזה כ80 אלף ק"מ)

 

הפעם היחידה שנתקלתי בבעיה קריטית היתה עם הרכב הנוכחי ונושא הטיימינג.

בגלל שמועות בפורומים ובדיקת זווית קאם של רון, החלטתי לא לחכות שהיא תתפרץ ופניתי ליבואן.

היבואן התנער מהבעיה והיחס היה מזלזל , פתרתי את הסוגיה ב2500 ש"ח אצל רון. (ואני שוקל צעדיי מול צ'מפיון)

אני מעריך שאם היתה לי טויוטה זה לא היה קורה. מצד שני טויוטה לא היתה נותנת לי את הערך המוסף והמחירון שלה היה הרבה יותר גבוה, אז בשביל 2500 ש"ח חד פעמי במשך חיי האוטו - ניחא.

 

כנראה שהמתכון הנכון הוא לקנות רכבים שסיימו אחריות ויש להם הסטוריה נקיה לחלוטין ולטפל בהם במוסך מתמחה בחלקים מקוריים.

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...