Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שיש לי בעיה של ציוצים/חיכוך מתכתי בחלק הקדמי ברכב

שגובר ככול שהנסיעה גוברת

והרעש משגע אותי

אז ככה:

זה התחיל בציוצים קטנים ועכשיו זה הולך ומחמיר

הרעש מגיע בנסיעה מעל 70 קמש

בסיבוב ימינה הרעש בימין ובשמאלה בשמאל

לפעמים גם כשההגה ישר ,אבל בעיקר שההגה בזווית ממש קטנה ,ימינה או שמאלה זה הכי מרעיש

הלכתי למוסך הוא הדביק לי משהוא בפחית ברקס וזה לא עזר רק הרס לי תמזגן (יוצא ריח של הסיליקון ללא הפסקה)

אשמח אם משהו יכול לעזור לי בנושא

תודה מראש

 

יונדאי גטס 2008 ידני

פורסם

מצטרף לשאלה, יונדאי I800 אוטומטית 2011.

הרעשים מופיעים בהסטת ההגה טיפה ימינה או שמאלה במהירות מעל 50 קמ''ש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מצטרף לשאלה, יונדאי I800 אוטומטית 2011.

הרעשים מופיעים בהסטת ההגה טיפה ימינה או שמאלה במהירות מעל 50 קמ''ש.

אם זכור לי נכון זה קרה לי אחרי החלפת ברקסים אולי גם לך?

אם כן היכן קנית תברקסים?

פורסם (נערך)
אם זכור לי נכון זה קרה לי אחרי החלפת ברקסים אולי גם לך?

אם כן היכן קנית תברקסים?

 

החלפתי ברקסים לפני 10 אלף קילומטר. החלפתי אותם במורשה יבואן מיצ'גן טבריה.

אבל זה לא קורה בהכרח בזמן בלימה.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

עדכון:

הלכתי למוסך אחר והוא אמר שהרעש בא מהקליפס של הפחית וכשאני אחליף ברקסים אני אחליף גם את זה על הדרך

דבר שני ,לגבי הריח הרע מהמזגן. אני כבר לא בטוח שהריח מהסיליקון. עברו כמה ימים והריח נשאר אותו הדבר

קראתי קצת בפה בפורום על ריח רע מהמזגן , הבנתי מה צריך לעשות

השאלה שלי האם יכול להיות שפתאום ביום בהיר מופיע הריח?

כשנסעתי למוסך הראשון הדלקתי מזגן והכל היה בסדר שחזרתי ממנו באותו היום התחיל הריח

×
×
  • תוכן חדש...