Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני מחפש מקום שאפשר לקנות מדיח כלים, מייבש כביסה של הפירמות המוכרות סימנס ובוש במחירים טובים, גם בלי תצוגה אפשרי מעודפים.

 

תודה

how it's like to drive :twisted:

פורסם

אל תצפה לרכוש את מוצרי סימנס\בוש\קונסטרוקטה בזול. אלה מוצרים יקרים ביסודם.

עם זאת - בצע סקר שווקים מקיף. כאשר קניתי תנור אפיה לפני מספר שנים שילמתי תמורתו 4000 ש"ח במותג בוש. בחנות השכנה, תנור זהה במותג סימנס עלה 6000 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דווקא קונסטרוקטה מהרבה מקרים מתומחרת יותר זול מבוש/ סימנס, למרות שמדובר באותם המוצרים עם מיתוג שונה.

מייבש כביסה אפשר למצוא במחיר יותר טוב של חברה אלקטרולוקס, האיכות טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קונסטרוקטה יורדת מאותו פס יצור כמו סימנס ובוש - לכן ציינתי כי צריך להכניס אותה להשוואת המחירים מול שני מותגים אלה.

אישית התאכזבתי קשות מאלקרולוקס\AEG.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מנסיון שלי. סימנס לא משהו בכלל. לא מנקה טוב את הכלים למרות מיליון סוגי חומרים שונים וכיוונים של המליחות וכד.

פורסם

הניסיון שלי הפוך - יש לי מדיח בוש כבן 10-11, פרט לתיקון של משאבה קטנה פועל מצויין ובדרך כלל מנקה היטב. אם יש בעיה בניקוי היא נובעת בדרך כלל מהכנסת יותר מדי כלים (בשכבות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש הרבה תחרות, אבל המחיר הבסיסי יחסית גבוה.

מצד שני - אצלי בבית רוב המוצרים מתכנסים ל-BSH - לא זולים אבל נותנים תמורה טובה לכסף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה ירחמיאל.

מצאתי את הפוסט שלי באותו שרשור - #7 - ואעדכן לגבי מכונת הכביסה:

1. המכונה שנרכשה במקום האלקטרולוקס\AEG היתה קריסטל, שנבעטה מהבית אחרי פחות משנתיים ועדיין באחריות בגלל סדרת תקלות בלתי פוסקת ובעיקר ריקודים סוערים ברחבי חדר הכביסה שהעירו גם את השכנים.

2. המכונה הנוכחית היא בוש, והפלא ופלא - בניגוד לאלקטרולוקס היא מופעלת בד"כ ב-40 מעלות, ומכבסת היטב (בניגוד לאלקטרולוקס שהזדקקה ל-60 מעלות).

3. למרות שאני תושב חיפה בעלת המים הקשים לא זכור לי שאי פעם סבלתי מבעיות שנבעו משקיע אבנית במכונת כביסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אהלן אני מחפש מקום שאפשר לקנות מדיח כלים, מייבש כביסה של הפירמות המוכרות סימנס ובוש במחירים טובים, גם בלי תצוגה אפשרי מעודפים.

 

תודה

תשמע...

יש מדיחים בגרושים (1500-2000~ שח) ויש מדיחים טובים (made in germany) החל מאיזור ה 3000 שח וצפונה.

בוש, סימנס או קונסטרוקטה (made in germany) הם ההמלצה שלי במקרה הזה.

קונסטרוקטה היה לי בבית של הורים שנים על גבי שנים, והוא היה פצצה. מנקה מעולה ואפס תקלות (מעל 15 שנה). בהמלצתי, אחי רכש דגם זהה מיד-2 לפני כמה חודשים והוא מאוד מאוד מרוצה.

סימנס (יש לאימי עכשיו) אינטגרלי מלא גם לא פראייר. הנבלה לא משמיע ציוץ בעבודה ומנקה מצויין. 6 ליטר מים (בלבד) להדחה. דגם SN65N038IL בזאפ נע בין 3600 ל 5000 שח. עובד כשנתיים so far.

במדיח אל תתפשר כי זהו מכשיר חשמלי שעובדים איתו כמעט ברמה היומית (ויש משפחות שאכן ברמה היומית) ועדיף שיהיה מכשיר איכותי וש-ק-ט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גם לי יש מדיח אינטגרלי מלא של סימנס תוצרת גרמניה se64m350eu.

עובד 10 שנים, שקט. עד כדי כך שאין אפשרות לדעת האם הוא פועל, עד שמצמידים אוזן לדלת.

אבל מדיח אינטגרלי מלא, שהוא מדיח הכי שקט, דורש תוספת תשלום עבור דלת עץ או דלת נירוסטה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף להמלצה. להוריי כל המטבח מאובזר במוצרי בוש/סימנס, כבר 8 שנים והם ממש מרוצים. בעברם היו להם 2 מכונות כביסה פתח עליון של קונסטרוקטה שכל אחת מהן החזיקה 10 שנים וצפונה ועבדו ללא דופי.

פורסם (נערך)

כפיר - כבר נכתב: סימנס, בוש וקונסטרוקטה הם יצרן אחד, BSH, ומיובאים לארץ על ידי אותו יבואן. לכן הקריטריונים לבחירה מבין שלושה מותגים אלה הם תכונות ומחיר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...