Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום ותודה מראש.

 

אני אודיופיל מתחיל בתחום הרכב למרות שיש לי הבנה גבוהה בסאונד בכללי.

יש לי סט אפ שנשמע טוב אך לא טוב מספיק, חסרה לי שליטה ויכולת לתיקוני eq מדויקים ובכללי הסאונד טוב אבל לא מרגש.

כרגע אני מפעיל קומפוננט של פוקל kf 165 מקדימה אם טיפול מלא של דיינמאט בדלתות מגבר פיוניר gm 2200 65 rms, וסאב של הרץ 12 אינט 400 rms מגבר קונקורד 300rms , ו HU סוני דגם כלשהו פשוט אבל עושה את העבודה.

הזמנתי ואני מחכה לaudison bit ten d ומקווה שהוא יפתור לי את עיניין השליטה ויתן לי אפשרות לחבר נגן דיגיטל לאיכות גבוהה יותר.

יש בפני כמה אפשרויות ואשמח אם תוכלו לייעץ לי על מה ללכת ואיך להשיג את הסאונד שאני מחפש.

חשוב לציין שאני לא מחפש עוד עוצמה, עוצמה יש מספיק אני מחפש איכות ודיוק.

 

אפשרויות:

 

1) רק להתקין את ה bit ten ולכוון טוב אם אנליזר תדריים

2) להחליף מגבר לארבעה ערוצים ולעבור לסט אפ אקטיבי

3) להחליף מגבר לארבעה ערוצים ולהוסיף עוד זוג קומפוננט פוקל vr 165 (שיש לי) מאחורה.

 

מה לדעתכם ייתן את התוצאה הכי טובה?

 

תודה רבה

יגאל

פורסם

התשובה פשוטה. פשוט תיגש לרונן נאור מסאונג נולג' הוא יכוון לך את המערכת שתקבל תוצאה הרבה הרבה יותר טובה. מבלי להשקיע ברכיבים

אני חושב שקודם כל תתייעץ איתו.

פורסם

תתחיל כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?553540-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%95%D7%A2%D7%93-%D7%9B%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C

 

ואם אחרי תקופה מסויימת עדיין תתקשה להגיע לתוצאות שמספקות אותך או שלא תצליח להבין איך להגיע לכוון מסויים - אתה יכול להגיע למפגשים, לפנות אליי בהודעה פרטית או באמת גם לפנות לבעל מקצוע מומחה כפי שאוזכר מעליי, רונן.

 

סאונד נולדג' הם ספונסר פורום לשעבר - רונן היום גם מוביל עסק משל עצמו שנקרא TTH

 

Tune To Hi-End

 

מי יודע - אולי בעתיד נראה אותו חוזר לכאן כספונסר, לבינתיים נאלץ לנעול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברים אני פותח מחדש את השרשור הזה כי הנושא כאן הוא בעצם דיון על סאונד לאחר שיחה עם פותח השרשור.

 

פותח השרשור הינו בעצמו אדם העוסק בעולם הסאונד אז במקרה הזה לא מדובר על חיפוש בעל מקצוע אלא על אדם אשר רוצה לשפר את הסאונד בעצמו.

 

לפותח השרשור - יגאל

 

האם אתה יכול לנסות להגדיר מה חסר לך בצליל של המערכת? מה יש יותר מידי?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עם הזמנה של ביט טן ללא אפשרות לעבודה אטקיבית לא יודע עד כמה הפותח שרשור יוכל להשות את TC ותזמונים. הרי מיקום של בידבאס וטויטר הם לא ממש קרובים אחד לשני ולכן אם עבודה עם הקרוס זה בעייתי.

ואם להמליץ על משהו ,אני ממליץ ללכת לכיוון אקטיבי.

כמובן בהינתן כך שיש ידע והבנה מה עושים. אחרת אפשר לגרום לנזק.

ראיתי כבר מה קורא כאשר לא מבינים מה זה חיתוך ולאיזה רמקול איזה חיתוך מתאים.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

מקור האות - ר״ד, הוא הוא ברמה בסיסית עד נמוכה אצלך.. וזהו שדרוג רציני ולא יקר במיוחד עבורך אם תשדרג לאחד מסדרות הפתיחה של פיוניר ויעלה את איכות של האות בצורה דרסטית.

ברגע שזה יקרה השיפור של הביט 10 גם כן יהיה יותר דרסטי, ויחד עם זאת באמת עם עבודה אקטיבית הפרוססור יהיה יותר יעיל ותוכל להגיע לתוצאות יותר טובות. במיוחד אם תלך לבעל מקצוע שיכוון את האלמנטים ברכב שלך לניצול מקסימלי.

.The different between men and boys, Its the price of thier toys

----------------------------

Eclipse | ARC Audio | Eton | DC Audio

פורסם
עם הזמנה של ביט טן ללא אפשרות לעבודה אטקיבית לא יודע עד כמה הפותח שרשור יוכל להשות את TC ותזמונים. הרי מיקום של בידבאס וטויטר הם לא ממש קרובים אחד לשני ולכן אם עבודה עם הקרוס זה בעייתי.

ואם להמליץ על משהו ,אני ממליץ ללכת לכיוון אקטיבי.

כמובן בהינתן כך שיש ידע והבנה מה עושים. אחרת אפשר לגרום לנזק.

ראיתי כבר מה קורא כאשר לא מבינים מה זה חיתוך ולאיזה רמקול איזה חיתוך מתאים.

 

סרגיי -

 

אל תשכח שהמוח שלנו רגיש להבדלי TC בעיקר בתחום בו רבע אורך הגל קטן או שווה מהמרחק בין שתי האזניים שלנו - אצל רוב בני האדם זה מסתכם בתדרים בין 2 ל2.3K הרץ כאשר אצל ילדים זה יכול להתחיל מאזור ה1.5K הרץ הודות לגודל הראש הקטן יותר.

 

מתדר זה והלאה האזניים שלנו הרבה יותר רגישות להבדלי עוצמות.

 

ברוב סטי שני החלקים נקודות החיתוך גם ככה תהיה לפחות באזור ה3K הרץ מה שאומר שמעבר לביצוע TC למידבאסים - כל השאר זה משחקי עוצמות

 

בשורה התחתונה לסט שני חלקים אתה יכול לעשות TC לצד שלם ועדיין לקבל פוקוס מצויין אם אתה תדאג להנחית קצת את התדרים הגבוהים בצד שמאל וגם זה לא ממש הכרחי.

 

אפשר לקבל תוצאות נהדרות גם על סט שני חלקים פסיבי על ערוץ DSP בודד לכל צד אם תשתמש נכון בTC ובEQ ובATT בשביל להשוות בין שני הצדדים - זה עובד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...