Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין להשתדרג מהפיקנטו שלי לרכב קצת יותר רציני.

קודם כל, מעוניין ברכב חדש בלבד, ואוטומטי.

ביצועים ואבזור בראש סדר העדיפויות.

תקציב - נניח עד 120K (תלוי ביבואן, האם נותן אפשרות מימון מלא).

שכירות - פחות קריטי, עם בחירה נכונה אשאר עם הרכב גם 5-6 שנים.

 

התחלתי לחשוב על העניין בעקבות המבצע על האיביזה, אבל מסתבר שזה די חארטה של מבצע (הAM5).

אז חיפשתי פה ושם, נשארתי עם האופציות:

איביזה fr

קליאו 1.2 טורבו

אולי גם פז'ו 208

יש גם את הפאביה החדשה שאמורה להגיע עוד החודש, אבל לא ממש מצאתי פרטים עליה.

 

הבנתי שהאיביזה נורא רועשת (רוח+מנוע). אעשה נסיעת מבחן על אוטו של חבר לבדוק את העניין.

לגבי כל השאר, לא ממש יש לי מידע מהימן.

 

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא, וכמובן המלצות על דגמים נוספים, אם פספסתי משהו.

 

תודה מראש :)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תבדוק את כל מכוניות הסופר מיני האוטומטיות. פורד פיאסטה, קיה ריאו, i20, פולספאגן פולו.

120k זה מעל ומעבר למחיר של סופר מיני אוטומטית רגילה. רובן לא עוברות את ה 100k.

אם אתה מחכה עד שתגיע הפאביה החדשה, אז גם בהמשך השנה צריכה להגיע 208 מחודשת.

אני לא שמתי לב לרעש יוצא דופן באיביזה.

פורסם

אני יכול לתת לך חוות דעתי על הקליאו -

 

בסה״כ הרכב אחלה.

די זריז, הגיר עובד טוב - מתבלבל לפעמים במהירות נמוכה.

 

הפלסטיקה ברמה בינונית, אבל זה משהו שאפשר להחליק.

 

מאובזרת ויפה.

 

הרכב מאחורה די צפוף.

 

סה״כ לדעתי אחלה רכב. מהטובות בקבוצה

פורסם

לקליאו יש רעשי רוח מעצבנים, חוץ מזה בסך הכול התרשמתי לטובה יחסית.

ה208 - צריך להגיע דגם אחרי מתיחת פנים, עם מנוע 1.2T וגיר אוטומטי 6 הילוכים יפני, אני הייתי מחכה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תבדוק את כל מכוניות הסופר מיני האוטומטיות. פורד פיאסטה, קיה ריאו, i20, פולספאגן פולו.

120k זה מעל ומעבר למחיר של סופר מיני אוטומטית רגילה. רובן לא עוברות את ה 100k.

אם אתה מחכה עד שתגיע הפאביה החדשה, אז גם בהמשך השנה צריכה להגיע 208 מחודשת.

אני לא שמתי לב לרעש יוצא דופן באיביזה.

 

הפולו האוטומטית רק מתחילה ב108 ועדיין לא דיברנו על כ"ס ואבזור, אז ההערכה שלך קצת גסה :-o

 

אוודא לגבי האיביזה באופן אישי, בכל מקרה הנושא עלה גם פה בפורום וגם בגילול בנושא.

 

יש טעם לחכות לפאביה החדשה? למישהו יש מידע בנושא?

פורסם

כתבתי שרובן​​​​ לא עוברות את ה 100k.

אם יש לך כמו שכתבת עד 120k, אז גם הפולו יכולה להיות בתקציב. אם אתה חושב שיש הגיון בלשלם עוד כמה עשרות אלפי שקלים על איביזה ופאביה עם סמל שונה, זה כבר שיקול אישי שלך.

פורסם
לקליאו יש רעשי רוח מעצבנים, חוץ מזה בסך הכול התרשמתי לטובה יחסית.

ה208 - צריך להגיע דגם אחרי מתיחת פנים, עם מנוע 1.2T וגיר אוטומטי 6 הילוכים יפני, אני הייתי מחכה.

 

לקליאו גם נוחות נסיעה קופצנית. אני מצטרף להמלצה ל-208.

פורסם

השיווק של הפאביה מתחיל בחודש הבא ,ככה שלא תצטרך לחכות הרבה. מנועים ותיבות הילוכים זהים לאלה של הפולו והאיביזה ורק שנתיים אחריות. מבחינת שלדה תהיה כמו הפולו המתוחה וחדשה יותר מהאיביזה, שכבר נמצאת איתנו 7 שנים.

מעבר לזה 208 עדיף כבר לחכות לורסיה עם הגיר 6 הילוכים המודרני.

מעבר לאלו, המאזדה 2 המחודשת מגיעה במאי, והאופל קורסה בערך באחד משלושת החודשים הקרובים.

פורסם

אז הורדנו את הקליאו מהרשימה.

 

השיווק של הפאביה מתחיל בחודש הבא ,ככה שלא תצטרך לחכות הרבה. מנועים ותיבות הילוכים זהים לאלה של הפולו והאיביזה ורק שנתיים אחריות. מבחינת שלדה תהיה כמו הפולו המתוחה וחדשה יותר מהאיביזה, שכבר נמצאת איתנו 7 שנים.

מעבר לזה 208 עדיף כבר לחכות לורסיה עם הגיר 6 הילוכים המודרני.

מעבר לאלו, המאזדה 2 המחודשת מגיעה במאי, והאופל קורסה בערך באחד משלושת החודשים הקרובים.

 

שנתיים אחריות זה כמו בסיאט, אז אם כך, אין הבדל.

לסיכום, לראות מה יהיה לפאביה החדשה להציע, ואז להמתין ל208 , זו המסקנה כרגע?

פורסם
כתבתי שרובן​​​​ לא עוברות את ה 100k.

אם יש לך כמו שכתבת עד 120k, אז גם הפולו יכולה להיות בתקציב. אם אתה חושב שיש הגיון בלשלם עוד כמה עשרות אלפי שקלים על איביזה ופאביה עם סמל שונה, זה כבר שיקול אישי שלך.

 

לכאורה אין הגיון, כמו שאמרת, אבל אם נכנסים לעניין האבזור והביצועים למשל,

אז הפולו עם 110 כ"ס באבזור מירבי תעלה 120K , ואיביזה FR תעלה 114K

נראה שהפער כבר לא כזה גדול, אלא אם פספסתי משהו.

פורסם

אני חושב שאתם יותר מדי בונים מגדלים באוויר על ה208.

 

גיר ומנוע מעולים יש לקליאו כבר היום גם לואגיות (שהוא עובד)

 

ה208 כרכב לא מציגה נוק אאוט לאף רכב אחר - ולא רק בגלל המנוע והגיר. גם בשאר הדברים היא לא יוצאת דופן

פורסם

מאמין שה208 1.2t תהיה מוצלחת ואולי שווה לחכות לה, לא יודע עד כמה תהיה מוצלחת יותר מהקליאו 1.2t אלא אם כן תגיע עם תיבה ידנית ואז בעיני לוקחת בגדול.

מהאיביזה הייתי יורד. לא מתקרבת בביצועים ל208 ולקליאו בכל מה שקשור להתנהגות כביש.

פורסם

לא הבנתי על מה פסלת כבר את הקליאו?

אישית לא נפלתי מה 208,מרגישה בפנים די פשוטה לעומת הקליאו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...