Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתעלם לרגע מהנסיון להבין מה השווי האמיתי של ג'אנטים או של בקרם אקלים מול מזגן "רגיל".

 

הam5 מרגישה ערומה לגמרי. ממש מרגיש שאתה מקבל 4 גלגלים והגה, בלי שום דבר נוסף.

נכון, בסופו של דבר, אבזור פנימי לא משפיע על התנהגות כביש או צריכת דלק.

אבל עדיין, אתה נכנס לרכב ואתה מצפה לקבל קצת מעבר.

זו דעתי לפחות. בסופו של דבר, אתה גם יושב ברכב, זה לא רק כלי עבודה שנועד להביא אותך ממקום למקום.

אחרת, למה בכלל להחליף רכבים אי פעם? ניסע עליהם עד שישבקו חיים לגמרי.

 

מסכים איתך שאולי לעומת הפולו ב40 אלף הבדל, זה נשמע קצת הרבה.

אבל לקחת רכב ערום לגמרי, לא נשמע לי. זאת דעתי האישית.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדגם שציינת הוא לא מקור להשוואה נכונה כי יש שם מנוע של 90 כ"ס לעומת 105 .

אבל אני מסכים איתך שהיא לא נותנת כלום, מלבד לקחת עוד הרבה כסף מהכיס.

פורסם

אם היה לך את הפיקנטו והיית מרוצה ממנו, הייתי ממשיך עם הקיה ומחליף לדגם הקיה סיד.. אתה נשאר עם האמינות והנוחות נסיעה של קיה ומבחינת הדרישות שלך הדגם עולה עליהן..

וחוץ מזה שיש עליה 7 שנים אחריות, שזה אלמנט מאוד חשוב לדעתי..

פורסם
קח לאון ידנית מנוע 1.2 אם התקציב הוא 120 אלף, תיתן לך את התמורה הטובה ביותר לכסף.

מחפש אוטומטית, לא ידנית.

תנאי סף :)

פורסם
עוד רכב למשוואה: שברולט סוניק RS (אגב, כרגע במבצע במועדון הוט, 108K)

 

שווה משהו? יש המלצות בעד / נגד ?

 

מישהו?


×
×
  • תוכן חדש...