Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ לך בחום על הפולו. במחיר שאתה מציין אתה מקבל אותה מלאה מכל טוב וכמובן שלא לדבר על האיכויות של המנוע והגיר ותא הנוסעים. אני הוצאתי אותה אפילו בפחות אחרי משא ומתן ענייני עם נציג המכירות. התנהל ברוח טובה, שקלתי, חזרתי, ביקשתי עוד כווץ' אמרו שאי אפשר אז ביקשתי אבזור, הציעו משהו אחר, חיכיתי חזרו כן יש את הצבע אין את הצבע בסוף הכל הסתדר. מציע לך לעשות עליו נסיעת מבחן כי כייף של אוטו

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה אבזור סטנדרטי?

אם אתה לוקח את ה90 כ"ס של הפולו אתה מקבל אותה ב5 פחות מהאיביזה עם אותו האבזור והרכב ברמה הרבה יותר גבוהה.

מערכת מולטימדיה מקורית, איכות הרכבה, בידוד רעשים ברמה גבוה בהרבה.

פורסם

בוא נשווה את האיביזה am5 שעולה 80 אלף לפולו 90 כ״ס שעולה 110.

 

מה ההבדל באבזור?

מבחינת מנוע ומחיר האיביזה מנצחת.

איכות הרכבה ובידוד הפולו.

פורסם (נערך)

ובפולו יש משהו מעבר?

 

מערכת מולטימדיה נעולה שלא שווה אגורה יותר מהרדיו המקורי של האיביזה ומראות בצבע הרכב.

 

יש שנת אחריות נוספת. מנוע חלש יותר.

 

כל זה שווה לך תוספת של 30 אלף?

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם

נתחיל בזה שאפילו היבואן לא ממליץ על הדגם כנראה, כי שם הקובץ של המפרט של הAM5 הוא:

314879-wtf-A4-digital

:)

 

ראשית, למה מנוע חלש יותר? אותו מנוע, הלוא כן? + עוד 5 כ"ס.

שנה אחריות + גיר DSG יכול להיות מועיל, למקרה ו.

 

בכל מקרה, השוויתי את הFR ולא את הAM5

פורסם

בנסיעת מבחן שעשיתי שבוע שעבר על הקליאו 0.9T, אוכל לומר לך שהרכב מאוד מאוד נוח, איכותי, לפחות בהרגשה הראשונית.

אבזור בטוב-טעם (אין דבר כזה מוגזם).

 

ה0.9T הרגיש לי קצת חלש, אומרים שה1.2 טורבו האוטומטי מרגיש הרבה הרבה יותר דינמי וזז יותר טוב- שווה לנסות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

שלילי, אין גרסא אוטומטית.

 

יאמר לזכותו בכל זאת שלא מרגישים שהרכב עם מנוע בגודל של כוס בירה.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
נתחיל בזה שאפילו היבואן לא ממליץ על הדגם כנראה, כי שם הקובץ של המפרט של הAM5 הוא:

314879-wtf-A4-digital

:)

 

ראשית, למה מנוע חלש יותר? אותו מנוע, הלוא כן? + עוד 5 כ"ס.

שנה אחריות + גיר DSG יכול להיות מועיל, למקרה ו.

 

בכל מקרה, השוויתי את הFR ולא את הAM5

 

נחנקתי!! WTF

כפיר הג'ינג'י

פורסם

[

QUOTE=brdaniel12;4691092]נתחיל בזה שאפילו היבואן לא ממליץ על הדגם כנראה, כי שם הקובץ של המפרט של הAM5 הוא:

314879-wtf-A4-digital

:)

 

ראשית, למה מנוע חלש יותר? אותו מנוע, הלוא כן? + עוד 5 כ"ס.

שנה אחריות + גיר DSG יכול להיות מועיל, למקרה ו.

 

בכל מקרה, השוויתי את הFR ולא את הAM5

 

בוא נעזוב רגע את האתנחתא הקומית ונתמקד בעיקר.

 

אני בהחלט שוקל אחד מהרכבים, לדעתי האיביזה עדיפה, אני אשמח שישכנעו אותי אחרת, אבל עדיין לא ראיתי שום הצדקה להפרשי המחיר.

 

האיביזה 105 כ״ס. הפולו 90.

אם אתה מדבר על הפולו 110 המחיר שלה מגיע ל120 שזה כבר כבר מחיר של משפחתית.

 

אז בהפרש של 30 אלף עדיין לטעמי עדיף לקחת אביזה am5 ולא פולו


×
×
  • תוכן חדש...