Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניקו אתה צודק,

ואין ספק שהעצה של ישה היא הטובה ביותר עבורי,

אבל אני רוצה לנסות לבנות "תיק ראיות" מספיק מנופח עלמנת להוכיח בבית המשפט, שהוא ביצע את העבירה, והוא האשם הבלעדי בה.

עכשיו לשאלתי, המסמך שקיבלתי "אדם שביצע פרסה בתוך צומת.." מחוייב לתת זכות קדימה, האם זאת הודאה באשמה?

 

עברתי על השרשור מההתחלה ועד כה,

אכן קרדן ועוד לא מעט חברות ליסינג השכרה משתמשות בעניין הבזוי של כתב סילוק תוך הורדת סכומים מהתביעה ומהשמאי (אני יכול להעיד גם על חברות מסויימות שגם מורידות תשלום שמאי אם לא נראה להם סביר)

 

המכתב ששלחו לך הוא סוג של הודאה , (הרע במיעוטו) והסכום שהם משלמים שם הינו סכום שאינו שנוי במחלוקת, לכן אם אתה חותם חשוב לציין שזה נותן לך את הלגיטימציה לתבוע בתביעות קטנות את יתר הסכום ששנוי במחלוקת - להלן ההפרשים. אם פעלת כדרך חברת ביטוח לקבלת פיצוי גלובלי, בחון אפשרות לקבל סיוע בהכנת תיק תביעות קטנות מחברת הביטוח שלך (מרבית חברות הביטוח נותנות שירות זה) עימו אתה ניגש לבית המשפט לת.קטנות וההליך הינו נהג מול נהג.

 

הדוגמאות שנתת להם לפסקי דין רלוונטים למקרים בהן מעורבות חברות ביטוח , קרדן וחברותיה לתחום אינן חברות ביטוח ואינן כפופות לשום חוק של המפקח על חברות הביטוח. הגופים הללו מבטחים את עצמם ואת התוצאות אנחנו רואים בשטח.

 

סביר להניח שתשלח אליהם זימון למשפט בתביעות קטנות עוד לפני הגשתו לבית המשפט , הם יעשו את החושבים שלהם לפני הגעתך לשם.

 

לגבי עניין של תאונה בתוך צומת , בהחלט משתמשים בזה לא מעט כעניין של רשלנות תורמת שכאמור - בצומת האחריות לתאונות לרוב נתפסות כאחריות של שני הצדדים, ההבדל המכריע הוא בגודל האחריות.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה כיף לקרוא תגובה מפורטת כלכך,

אם הבנתי נכון את הסכום שאינו שנוי במחלוקת אני אקבל, ואם ארצה אתבע בעתיד,

האם אני יכול לדרוש אובדן ימי עבודה בשל כך שעלי להתייצב בבית המשפט?

כמו כן הוצאות בית המשפט(הגשת תביעה עולה כסף הלא כך?)

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם
איזה כיף לקרוא תגובה מפורטת כלכך,

אם הבנתי נכון את הסכום שאינו שנוי במחלוקת אני אקבל, ואם ארצה אתבע בעתיד,

האם אני יכול לדרוש אובדן ימי עבודה בשל כך שעלי להתייצב בבית המשפט?

כמו כן הוצאות בית המשפט(הגשת תביעה עולה כסף הלא כך?)

 

הסכום שהם מסכימים לשלם הינו סכום שאינו שנוי במחלוקת , אתה יכול לחתום להם ולהצהיר שמדובר רק על הסכום הכתוב, הרעיון שלהם כנראה שהאדם הסביר לא באמת יטריח את עצמו לבית משפט לתביעות קטנות (דהיינו שיטת מצליח) , לגבי אובדן ימי עבודה, טכנית אתה יכול להגיש , בפועל אם תקבל ? לא בטוח.

בדרך כלל בתביעות כאלו , גם אם זה מגיע לבית משפט , לא תובעים ואם כן , לא נוהגים לשלם (תלוי איך השופט קם באותו בוקר) כמו כן , אם השופט מספיק רוצה להעניש את הנתבעת למען יראו ויראו זה עשוי להצליח ,

 

לגבי הוצאות משפט , הן חלות על הצד המפסיד , לגבי הגשת תביעה, בתביעות קטנות זה סכום סביר , אחוז מגובה התביעה - או לפחות כחמישים שקלים שזה המינימום.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
איזה כיף לקרוא תגובה מפורטת כלכך,

אם הבנתי נכון את הסכום שאינו שנוי במחלוקת אני אקבל, ואם ארצה אתבע בעתיד,

האם אני יכול לדרוש אובדן ימי עבודה בשל כך שעלי להתייצב בבית המשפט?

כמו כן הוצאות בית המשפט(הגשת תביעה עולה כסף הלא כך?)

 

כן וכן, וכל דבר אחר שצריך - עלות שכ"ט שמאי, חנייה בבית המשפט, תביא תלוש משכורת כדי שיחשבו לך אובדן ימי עבודה.

 

כל דבר שמגובה בקבלה או חשבונית

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...