Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת עבור הנורות נאון עגולים סביב סאב-וופר, היכן ניתן לרכוש אותם ומה עלות מחיר עליהם ?

מש"ק זרזור

פורסם
רציתי לדעת עבור הנורות נאון עגולים סביב סאב-וופר' date=' היכן ניתן לרכוש אותם ומה עלות מחיר עליהם ?[/b']
אני מתפלא על השאלה סטאס... באמת , לך לכל חנות באשקלון אתה תמצא את זה.. מרכז הרכב וכו'.
פורסם
אני מתפלא על השאלה סטאס... באמת , לך לכל חנות באשקלון אתה תמצא את זה.. מרכז הרכב וכו'.

צודק!

אבל המחיר המטורף שלהם לא מצדיק אותם!

פורסם

הוא יכול לעשות עם רגילים שעולים חצי שקל ולפעמים פחות

אם אני לא טועה מישהו פעם אמר לי שמחברים את זה לרימוט אבל אם זה חשוב לא בעיה לבדוק

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

כל אחד והשטויות שלו, תקף תבקשו שהניאון גם ירקוד בשפורפרת.

 

תקנה ניאון אגול רגיל שמאיר בית ושיש בכל רכב של ערסים.

 

יעלה לך בין 45-80 שקל.

פורסם
חבר שלי קנה בדיוק נאון כזה וזה ממש חרטא, זה בקושי מאיר...

אז גנבו את חבר שלך נאון כזה עולה 60 שקל!

 

הוא מאיר בתוך הרכב ובבגז' זה מספיק, מחוץ לרכב אין לו כלל השפעה הוא לא מאיר בכלל.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

מי שרוצה לקנות משהו טוב צריך לדעת לחפש

 

ומי שמבין יודע שהמנורות הכי טובות לשימוש הזה לא באות מתחום הרכב

 

ולמי שלא הבין עדיין, הפיתרון הוא קתודה קרה שעולה בערך 100 שקל ועושה הרבה יותר אור מאולטרה וקונים אותה בחנות מחשבים ומי שלא מוצא יש באינטרנט באתרים דוגמאת פנדז

×
×
  • תוכן חדש...