Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משטרת ישראל משקיעה בשנה בשוטר [כול ההוצאות למיניהם] כ- 200,000 שקל....

 

לעומת 500,000 :shock: [חצי מליון] שקל ששוטר ממוצע מכניס למשטרת ישראל!!!!!!!!!!!

 

מעניין מאיפה הכסף?

[וואי, בדיוק מניאקים הציבו עכשיו נידית סמויה עם ממל"ז ליד הבית שלי, איזה מגניב!]

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

פורסם

אז איך למשטרה שלנו בעצם אין כסף?

יש להם עוד הוצאות?

הכסף הולך לדברים אחרים?

ממתי משטרה אמורה להיות משהו רווחי?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
משטרת ישראל משקיעה בשנה בשוטר [כול ההוצאות למיניהם] כ- 200,000 שקל....

 

לעומת 500,000 :shock: [חצי מליון] שקל ששוטר ממוצע מכניס למשטרת ישראל!!!!!!!!!!!

 

מעניין מאיפה הכסף?

[וואי, בדיוק מניאקים הציבו עכשיו נידית סמויה עם ממל"ז ליד הבית שלי, איזה מגניב!]

"משקיעים" בשוטר 16 אלף שקל בחודש ?

נשמע לי מופרך.

 

חוץ מזה מה עם ניידות, ציוד, טקסים, כלי נשק ועוד... זה כלול ב200,000 ?

 

 

לאן נעלם הכסף ?

סע ליפו בצומת הרחובות שלמה ושד' ירושלים ישנו בניין חדש תראה אותו, תבין לאן.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
"משקיעים" בשוטר 16 אלף שקל בחודש ?

נשמע לי מופרך.

 

חוץ מזה מה עם ניידות, ציוד, טקסים, כלי נשק ועוד... זה כלול ב200,000 ?

 

 

לאן נעלם הכסף ?

סע ליפו בצומת הרחובות שלמה ושד' ירושלים ישנו בניין חדש תראה אותו, תבין לאן.

 

דניאל.

א. שוטר "רגיל" אומנם לא מרוויח 16K נטו בחודש אבל הברוטו שלו לא רחוק מזה. (10K ברוטו זה סה"כ כ-4.5K נטו).

 

ב. כל הכסף מדו"חות אינו נכנס לקופת משטרת ישראל אלא לתקציב המדינה.

פורסם
א. שוטר "רגיל" אומנם לא מרוויח 16K נטו בחודש אבל הברוטו שלו לא רחוק מזה. (10K ברוטו זה סה"כ כ-4.5K נטו).

ב. כל הכסף מדו"חות אינו נכנס לקופת משטרת ישראל אלא לתקציב המדינה.

10K ברוטו זה בערך 7.5 נטו.

פורסם

על מה בדיוק הדיון ?

על הרווחיות של המשטרה ?

המשטרה לא הוקמה למטרת רווח, אלא בין השאר גם לשרת ולהגן על הציבור.

הרווח שמפיק לחברה שוטר שעוצר אנס ילדות, או מכה נשים, או סוחר סמים, או מחבל מתאבד או סתם גנב לא נמדד בכסף.

אם השרשור הזה ימשיך לכיוון פחות ברור ממה שהוא עכשיו, הוא יינעל.

 

(ולא, אין טעם לפתוח שרשור חדש על הרווח שמפיק סוכן מוסד, או חייל, או רופא בבית חולים ציבורי).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...