Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,(וסליחה על הבורות)

רציתי לשאול, במה הכי מומלץ להשתמש? אני יודע שזה שאלה די מטופשת, ושהרוב אם לא כולם יגידו שנוזל קירור, אבל אולי גם מים זה לא מזיק כל כך.

 

עכשיו, נעבור לנושא. מיכל המים ברכב שלי נמצא בקו המינימום. אני רוצה להתחיל להשתמש בנוזל קירור איכותי. הבעיה היא שעדיין יש מים רגילים(מהברז) במיכל. במידה ואני אערבב מי קירור עם המים שנשארו במיכל יקרה נזק כלשהו? זה יהיה אפקטיבי בכלל? במידה ולא, איך אפשר לרוקן את המים במיכל כדי לשים מי קירור?

 

 

ועוד שאלה קטנה, אילו מי קירור מומלצים לרנו מגאן 96?

 

 

תודה רבה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי SG159
פורסם

בנוזל קירור,היום יש ראשי מנוע מאלומניום,מים גורמים להרס שלהם.

 

אל תערבב,אם אינך יודע גש למוסך שיפרק צינור של הרדיאטור וימלא נוזל חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

היי,

מומלץ לשים מי קירור איכותיים, אל תשים מים ריגלים.

לגבי ההוצאה, אם אני זוכר נכון אמור להיות צינור בחלקו התחתחון של הרדיאטור פשוט תנתק אותו

ויצאו כל המים.

אם תצטרך עזרה הכנופיה תשמח לעזור לך.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

פורסם

אוקיי, ואילו נוזלי קירור הכי מומלצים לרכב הנ"ל?

 

הבנתי שיש ירוק או אדום, מה ההבדל ביניהם ומה עדיף?

פורסם

כאמור חבל לערבב,

נתק צינור תחתון מהרדיאטור ותן לג'יפה לזרום החוצה.

רנו ממליצה נוזל קירור type d לרכב הזה.

הנוזל הזה נהדר בשבילך.

 

שים לב שבעת מילוי מערכת ריקה יש לפתוח בורג ניקוז אויר בחלק העליון של הטרמוסטט.

בחלק מהדגמים יש גם בורג ניקוז אויר בחלק העליון של הרדיאטור.

אם אתה באיזור השפלה אשמח לעזור.

יום טוב גם לך

פורסם
כאמור חבל לערבב,

נתק צינור תחתון מהרדיאטור ותן לג'יפה לזרום החוצה.

רנו ממליצה נוזל קירור type d לרכב הזה.

הנוזל הזה נהדר בשבילך.

 

שים לב שבעת מילוי מערכת ריקה יש לפתוח בורג ניקוז אויר בחלק העליון של הטרמוסטט.

בחלק מהדגמים יש גם בורג ניקוז אויר בחלק העליון של הרדיאטור.

אם אתה באיזור השפלה אשמח לעזור.

אם הבנתי נכון, צריך לנתק את הצינור התחתון, אחר כך להחזיר אותו, לפתוח את הורג ניקוז האוויר, לסגור, ורק אז למלא מים?

פורסם

לא. מנתק צינור תחתון לצורך הריקון, מחזיר אותו חזרה לאחר שהכל היתרוקן, פותח את בורג הניקוז ומתחיל למלא את הנוזל החדש, בשלב כל שהוא בעת המילוי תראה שדרך הבורג מתחיל לצאת נוזל עם בועות אויר, ממשיך למלאות עד שהבועות ניגמרות והנוזל יוצא רציף וסוגר את הבורג. מניע, מחכה לוונטה שתעבוד ונוסע לשלום.

פורסם

ואם מותר לי לשאול, איך אני יודע אם נוזל הקירור הינו TYPE D(כמו שרנו ממליצים) או סוג אחר? זה הולך לפי צבעים?

פורסם
ואם מותר לי לשאול, איך אני יודע אם נוזל הקירור הינו TYPE D(כמו שרנו ממליצים) או סוג אחר? זה הולך לפי צבעים?

כתוב עליו..

אני אומר בזהירות שהוא בצבע צהוב אבל זה ממש לא כלל ברזל

יום טוב גם לך

פורסם
ברכבים ישנים לא תמיד מומלץ לשים נוזל קירור, כי החומר שלו חזק ויכול להזיק למערכת הישנה.

 

דעה מעניינת.. על מה אתה ממליץ?

יום טוב גם לך

פורסם
ברכבים ישנים לא תמיד מומלץ לשים נוזל קירור, כי החומר שלו חזק ויכול להזיק למערכת הישנה.

ומערכת עם מכלולים חדשים?(סתם שאלה)

פורסם

חייב תמיד לשים נוזל קירור יעודיי ויש מכוניות שאפשר גם תחליפי, מה שכן תיקח בחשבון שברגע שתחליף לנוזל קירור יש מצב שיתחילו בעיות, כי השאלה ממתי יש לך מים ולא נוזל קירור , ומתי החליפו פעם אחרונה, במיוחד רנו שמאוד חשוב לשים נוזל קירור בהצלחה.

פורסם
ברכבים ישנים לא תמיד מומלץ לשים נוזל קירור, כי החומר שלו חזק ויכול להזיק למערכת הישנה.

:roll: זו תיאוריה מעניינת. באיזה שלב הרכב הופך להיות "ישן" ואז צריך להחליף את נוזל הקירור "החזק" במים?

לרכיבים והתוספים בנוזל הקירור יש גם תפקיד במניעת קורוזיה ובהעלאת נקודת הרתיחה של הנוזל.הצבע בנוזל הקירור מקל על איתור נזילות ודליפות.

מי שמוותר על שימוש בנוזל קירור ייעודי (מטעמי "חיסכון" או עצלות) גורם לאורך זמן נזק למנוע.

×
×
  • תוכן חדש...