Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכיבים והתוספים בנוזל הקירור יש גם תפקיד במניעת קורוזיה ובהעלאת נקודת הרתיחה של הנוזל.הצבע בנוזל הקירור מקל על איתור נזילות ודליפות.

+1

בנוסף מספק סיכוך ושומר על משאבת המים.

יום טוב גם לך

פורסם

כשהחלפתי את הנוזל הישן שהיה לי ברדיאטור עשיתי כמה פעמים שטיפה עם מים מזוקקים לאחר מכן נזלה המשאבה והתפתח סדק קטן בבלוק המנוע.

במידה ולא הייתי עושה יכול להיות שהמשאבה הייתה מתחילה לנזול במכה המנוע היה מושבת או הסדק היה מתפרץ בחור גדול יותר שאי אפשר היה לתקן.

למרות שהחלפת משאבה ורצועת תזמון ומילוי הסדק עלו ביחד משהו כמו 2700 ש"ח.

אני לא מצטער על כך שהחלפתי מים ככה יכולתי ךזהות את הנזילות כשהם היו קטנות ולא גדולות מידי לטיפול.

פורסם

צודק. לא מומלץ לוותר על נוזל הקירור. אבל במקרה שהיו רק מים רגילים ברדיאטור אז יש צורך לרוקן ולמלא מחדש וכיוון שלא היה נוזל קירור אז יתכנו דליפות או סדקים קלים בצינורות. (אז לפני ביצוע הפעולה יש לקחת זאת בחשבון) אבל, בהחלט יש להקפיד שיהיה נוזל קירור תמיד. לא רק עוזר לאיתור נזילות אלא גם שומר על חיי המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...