Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לא מזמן קיניתי קיה פיקנתו כמו שכולם יודעים שהמארכת המקורית של הקיה לא משהו

אז החלטתי להתכין מארכת חדשה אז התקני PIONEER AVH X265BT המארכת עובדת מצויין

הבעיה היא שהיא לא תומכת 100% בשליטה של ההגה רק ב 3 לחצנים

עכשיו השאלה שלי זה אם צריך באמת מתאם (אם כן אז איזה )

או שהמארכת לא מחוברת כמו שצריך

פורסם

יתכן כי ההגדרות לא מלאות אתה יכול לבדוק את ההוראות בעמוד 39 כאן {מדובר במכשיר דומה}

http://www.pioneer-latin.com/downloads/avh-x5650bt%20%20%20%20%20avh-x4650dvd%20%20%20%20%20avh-x2650bt%20%20%20%20%20avh-x1650dvd%20%20%20operating%20manual%20(eng-por-esp).pdf

 

אם זה לא נותן מענה

יתכן כי תצתרך מתאם שליטה מההגה חיצוני עלות של אחד כזה היא באזור 300 שח

יש כאלו מבית AXXESS או מבית PAC כאלו אוניברסליים או יעודיים לפיוניר ,זה מאוד תלוי בהתאמה בין סוג

המתאם לבין סוג הרכב וסוג המערכת ,רצוי להתיעץ עם מתקין בעניין.

פורסם

כאשר מופעלת הפונקציה שבלם היד מופעל יפתחו לך תפריטים נוספים,בינהם הגדרת שליטה מההגה.

 

אם בסוף זה לא יסתדר לך לפי ההגדרות תאלץ לקנות מתאם,גם אני נתקלתי בקושי הזה וקניתי מתאם של PAC,עובד אחלה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...