Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקור במוזיאון למבורגיני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הזדמן לי להיות במוזיאון למבורגיני שממוקם בכניסה למפעל בבולוניה. המוזיאון לא גדול ואחרי פחות משעה אתה ממצא אותו. יש שם את כל מכוניות למבורגיני ועוד מספר אבות טיפוס אקזוטיים שלא יוצרו. מבחינתי גולת הכותרת לביקור היה המיורה משנות השישים שעדיין נראית מהממת. צריך לעמוד קרוב במרחק אפס מהמכוניות בכדי להבין את היופי והשלמות של הפיסול בסיבי פחם, של המנוע ושל היוקרה. הקטע המגניב הוא שכל שניה יוצא מהמפעל רכב אחר לנסיעת מבחן לתוך הכבישים הצרים שמקיפים את המפעל.

מחר אני בפרארי אעדכן רשמים ותמונות גם משם. בנתיים אנסה להעלות תמונות :)6c56b94686a3d4c372a8cc789463c608.jpg

557ba00ac6bc45558bb7a3fb7fb4a111.jpg

6b14ec74581230427b193b7fb92c99b9.jpg

2b9b686869bf9b07a0b96b7cdd0c3ab2.jpg

922d8ae0c862d54b3e80677b5ff95756.jpg

4e6d8054a0bd81d445032da42489b1ee.jpg6b4c0331dc1d03414839b44cc1516955.jpg

פורסם

יפה מאוד ותודה.

האם יש עלות לכניסה למוזאון?

המקום נראה שומם למדי...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מדהים לראות שגם 50 שנה לאחר שהוצג, נותר עיצובה של המיורה מדהים ביופיו.

מנוע ה V12 שלה היה מופת הנדסי, והגיע להספק מכובד מאד גם במונחי ימינו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ביקרתי שם לפני ארבע שנים, כנראה שרק הקומה העליונה השתנתה. איזה דגם תלוי על הקיר?

אגב באותו יום נסענו גם למוזיאון פרארי במרנלו. חצי שעה נסיעה ומוזיאון הרבה יותר גדול משל הלמבורגיני.

פורסם
יפה מאוד ותודה.

האם יש עלות לכניסה למוזאון?

המקום נראה שומם למדי...

13 יורו וצריך לשים לב לשעות פתיחה. שני עד שישי ! ויש הפסקת צהריים

פורסם
ביקרתי שם לפני ארבע שנים, כנראה שרק הקומה העליונה השתנתה. איזה דגם תלוי על הקיר?

אגב באותו יום נסענו גם למוזיאון פרארי במרנלו. חצי שעה נסיעה ומוזיאון הרבה יותר גדול משל הלמבורגיני.

ad29e2ccd2ba917e4073ad899abd90af.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

בערך 40 יורו יקנו לך גם כניסה מודרכת לפס ההרכבה (כולל הדרכה במוזיאון). חוויה שאסור לוותר עליה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מצטרף להמלצה על הסיור במפעל הצמוד.

לדעתי מגמד את מה שחווים במוזיאון, שלעצמו מרשים וממצה.

!AWDSOME

פורסם

לצערי הסיורים במפעל לא אפשריים. הם מושעים עד להודעה חדשה... צריך לעקוב באתר. בפרארי מאפשרים סיורים רק לבעלי פרארי (לא אני...) דרך תיאום של סוכן מקומי

×
×
  • תוכן חדש...