Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני צריך המלצה לצמיג עבור יונדאי I35 אם אני זוכר נכון החתך הוא 255/55/16

 

תודה רבה לכולם!

פורסם (נערך)

יש לך יונדאי, לא "מכונית שרירים" אמריקאית...

 

בדוק ברשיון הרכב. לדעתי מדובר ב-205/55R16 91H.

 

כמו כן, אנא ציין תקציב ודרישות מהצמיג.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

חחח כן התפלק שם "5" נוסף.

 

בכל מקרה דרישות?

 

שיתאים למהירות גם גבוהות של 120/130 + שקט ככל שניתן

פורסם

נושא המהירות אינו מטריד במיוחד מאחר וכל רכב בישראל, ע"פ חוק מחוייב בדירוג מהירות שווה ערך ל-180 קמ"ש (S) או מהירות מקסימלית של הרכב, הגבוה מהשניים.

לרכב משנת 2006 יש הגדרה מחייבת ברשיון - ובמקרה שלך מחויב בדירוג מהירות שוות ערך או גבוהה מ-210 קמ"ש (H ומעלה).

 

יש מגוון די רחב של צמיגים שהינם בעלי דירוג EU לרעש חיצוני הנמוך מ-70dB. זה הכיוון שלך.

נסה לחפש צמיגים שהינם גם בעלי דירוגי אחיזה ברטוב, והתנגדות לגלגול (חסכון בדלק) גבוהים מ-C (כלומר A, B או C).

פורסם
נושא המהירות אינו מטריד במיוחד מאחר וכל רכב בישראל, ע"פ חוק מחוייב בדירוג מהירות שווה ערך ל-180 קמ"ש (S) או מהירות מקסימלית של הרכב, הגבוה מהשניים.

לרכב משנת 2006 יש הגדרה מחייבת ברשיון - ובמקרה שלך מחויב בדירוג מהירות שוות ערך או גבוהה מ-210 קמ"ש (H ומעלה).

 

יש מגוון די רחב של צמיגים שהינם בעלי דירוג EU לרעש חיצוני הנמוך מ-70dB. זה הכיוון שלך.

נסה לחפש צמיגים שהינם גם בעלי דירוגי אחיזה ברטוב, והתנגדות לגלגול (חסכון בדלק) גבוהים מ-C (כלומר A, B או C).

 

איזה צמיג מהסוג הזה?

פורסם
מה?!?

 

 

אחי בקטע של הצמיגים אני לא מבין

ולכן מה שאני מחפש זה המלצה על שם מדויק של הדגם\חברה

פורסם

גודייר אפישנט-גריפ פרפורמנס.

דנלופ בלו-ריספונס או פאסט-ריספונס.

פירלי P1 או תתי דגמים מסויימים של P7.

 

קצת פחות "חסכוניים":

קלבר דינקסר HP3.

טויו CF2.

 

יכול להיות שיכנסו לתקציב או בחריגה קלה גם:

יוקוהמה בלוארת' AE-01.

מישלין אנרג'י סייבר פלוס.

מישלין פרימסי 3.

 

בכל אופן, וודא תאריכי יצור והקפד על מה שאמרתי בהודעה #4, ויהיה בסדר.

פורסם
גודייר אפישנט-גריפ פרפורמנס.

דנלופ בלו-ריספונס או פאסט-ריספונס.

פירלי P1 או תתי דגמים מסויימים של P7.

 

קצת פחות "חסכוניים":

קלבר דינקסר HP3.

טויו CF2.

 

יכול להיות שיכנסו לתקציב או בחריגה קלה גם:

יוקוהמה בלוארת' AE-01.

מישלין אנרג'י סייבר פלוס.

מישלין פרימסי 3.

 

בכל אופן, וודא תאריכי יצור והקפד על מה שאמרתי בהודעה #4, ויהיה בסדר.

 

 

תודה רבה אחי!

מה לגבי החוקים של שנת ייצור? כמה מותר אחורה?

פורסם

מבחינת החוק היבש, מותר למכור צמיגים עד 6 שנים מיום ייצורם.

 

ההמלצה הגורפת למדי בקרב חובבי ההגה היא למצוא צמיג שמועד ייצורו הוא עד חצי שנה בלבד.

גם צמיג עד שנה ממועד הייצור יהיה בסדר בתנאי שאוחסן בתנאים נאותים (שבדר"כ אינם ידועים לקונה).

מעבר לזה, אולי רק אם מדובר בצמיג ממש נדיר, מה שרחוק מהמקרה שלך.

 

התאריך מופיע כהטבעה אליפטית עם 4 ספרות בתוכה, כמו בתמונה:

tire_date_mark.jpg

שתי הספרות הראשנות מייצגות שבוע ייצור (מתוך 52 בשנה) והשתיים הנוספות שנת ייצור.

פורסם
מבחינת החוק היבש, מותר למכור צמיגים עד 6 שנים מיום ייצורם.

 

ההמלצה הגורפת למדי בקרב חובבי ההגה היא למצוא צמיג שמועד ייצורו הוא עד חצי שנה בלבד.

גם צמיג עד שנה ממועד הייצור יהיה בסדר בתנאי שאוחסן בתנאים נאותים (שבדר"כ אינם ידועים לקונה).

מעבר לזה, אולי רק אם מדובר בצמיג ממש נדיר, מה שרחוק מהמקרה שלך.

 

התאריך מופיע כהטבעה אליפטית עם 4 ספרות בתוכה, כמו בתמונה:

[ATTACH=CONFIG]406341[/ATTACH]

שתי הספרות הראשנות מייצגות שבוע ייצור (מתוך 52 בשנה) והשתיים הנוספות שנת ייצור.

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...