Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בקורולה שנת 2007 יוצרה בטורקיה דגם מנוע 3ZZ

 

טופלה בעבר במוסך מורשה שם מלאו 10W40 ועם המעבר למוסך שאינו מורשה בוצע פלאשינג ומעבר ל 5W30 וזה כדי להימנע מבוצה במנוע.

 

לאחרונה עלו בי ספקות בקשר לפלשינג והמעבר ל 5W30 בקורולה וזאת בעקבות טיפול דומה(פלאשינג+ 5W30) באקסנט 2006 ששם ככל הנראה נגרם נזק כתוצאה מכך. ( המנוע התחיל לגמוע שמן בכמויות )

 

קראתי מספר קישורים כאן על תופעת הבוצה בקורולה וסכנות הפלשינג במנועים ישנים כשמסקנתי נכון לרגע זה שעם פלאשינג גמרתי

 

- השאלה שנותרה האם להשאר עם 5W30 או לחזור ל 10W40

 

אגב הקורולה מתפקדת יפה עם ה 5W30 ולא אוכלת שמן.

 

 

- השאלה השניה בהנחה שנשארים עם 5W30 מה מומלץ ?

 

- ודבר אחרון מה דעת המומחים על שמן lubrimax 5W30 api sl/cf

פורסם

מקרה נקודתי לא משליך על כל תעשיית הרכב.

5W30 היא צמיגות השמן המומלצת על ידי טויוטה. כל שמן מחברה מוכרת, בצמיגות הנ"ל ובתקן API SL ומעלה יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. את החברה הספציפית הזו איני מכיר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

5W30 זה שמן בדרגת הצמיגות המומלצת.

חברת lubrimax לא מוכרת, הייתי הולך על חברות יותר מוכרות כגון castrol, valvoline, agip. אם יש לך כיסים עמוקים royal purple.

פורסם

הרשה לי לתקן: שמן מנוע מומלץ לדגם הזה בשנתון הזה הינו 10W40, ואפשר לשים גם 5W30 אם התקציב שלך מאפשר זאת.

ההמלצה הגורפת במוסכי היבואן הינה לשים חצי סינטטי קרי 10W40 כסטנדרט, לעיתים אפילו לא יציעו לך את ה 5W30, כנ"ל לגבי האונסיס בשנתונים מאוחרים יותר, כך שהסר דאגה מליבך בנושא השמן, בעניין הבוצה לגבי השנתון הזה הינו לא רלוונטי, בעניין הפלאשינג אני אישית ממליץ מכיוון שזה שומר על מערכת נקיה, ואל תשווה אקסנט לקורולה, עם כל מה שמשתמע מכך.

 

 

מקרה נקודתי לא משליך על כל תעשיית הרכב.

5W30 היא צמיגות השמן המומלצת על ידי טויוטה. כל שמן מחברה מוכרת, בצמיגות הנ"ל ובתקן API SL ומעלה יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. את החברה הספציפית הזו איני מכיר.

 

איתמר

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

תיקנת לא נכון. לא יודע מאיפה הבאת את הדברים האלה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

10W30 הייתה המלצה גורפת של טויוטה החל מתחילת שנות ה 90, אולי אפילו לפני.

בשנת 2008 כמדומני יצאה ההנחייה לעבור לשימוש בשמני 5W30 בכל המנועים שדרשו 10W30 לפני כן.

טויוטה אף אישרה והמליצה על שימוש בשמני 20 ברוב דגמי הבנזין שלה שיוצרו החל מ 2006.

לשמני 5 יש רק יתרונות על פני שמני 10.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן. לא מכיר את ROWE ואין לי דבר נגדה, אני בכל זאת הייתי מתעקש על שמן מחברה יותר מוכרת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה שמצאתי זה שמן מנוע של חברת rowe (גרמני) 5W30

תקן API SM/CF

עונה על הדרישות?

שמן תוצרת חברה מוכרת ככה שאין שום בעיה למלא את השמן במנוע שלך.

איזה כייף לי :)

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מתעלק על השירשור.

האם זה בעיה לשים 10/40 במנוע הנ"ל.

אני בטיפול האחרון שמתי את השמן 10/40

עכשיו אני קורא שממליצים על 10/30

האם לעבור עכשיו, או להשאר עם הישן.

מה המשמעויות?

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...