Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בסוזוקי סוויפט 2008, בגלל שצריכת הדלק די גבוהה (1:10) במוסך עשו בדיקה ולפי התוצאות רואים שהמנוע לא שורף את הדלק בצורה אופטימלית.

הם המליצו להוסיף תוסף ולחזור על זה עוד כמה חודשים.

 

איזה תוסף מומלץ לניקוי פיח מהמנוע?

 

תודה.

פורסם

מה ראו? מה ואיך בדקו?

כצעד ראשוני ובהנחה ואכן יש תקלה הנגרמת בשל פיח, אני מציע טיפול משולב שכולל תוסף למיכל הדלק וניקוי באמצעות אינפוזיה, כמו הטיפול שיש ל smog doctor (חיפוש). לדעתי זה הטיפול הכי מקצועי שניתן לעשות לסעפת היניקה מבלי לפרק את העסק יותר מדי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפני שאתה מתחיל לשפוך למיכל דלק של הרכב כל מיני תוספים, מציע לך לבדוק בעוד לפחות מוסך אחד את בעיית הצריכת דלק.

הטענה שתוסף שמנקה פיח יפתור בעיות הצתה -תמוהה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
מה ראו? מה ואיך בדקו?

כצעד ראשוני ובהנחה ואכן יש תקלה הנגרמת בשל פיח, אני מציע טיפול משולב שכולל תוסף למיכל הדלק וניקוי באמצעות אינפוזיה, כמו הטיפול שיש ל smog doctor (חיפוש). לדעתי זה הטיפול הכי מקצועי שניתן לעשות לסעפת היניקה מבלי לפרק את העסק יותר מדי.

 

איתמר

 

הם חיברו לאגזוז מכשיר כמו שמחברים בטסט, לפי התוצאות רואים שיותר מידי חלקיקי דלק לא נשרפים.

במוסך אמרו לי להוסיף תוסף ואז עוד אחד אחרי חודש.

פורסם

אם כך אז אני חוזר וממליץ לעשות את הטיפול שהצעתי בהודעה הקודמת ובכלל להוציא את הרכב מדי פעם לנסיעות בין-עירוניות ארוכות.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

-אני מציעה לך קודם להחליף תחנת דלק.

-לעשות בדיקה של חיישן O2 קידמי.

 

-לי אישית זה נישמע כמו בעיה באינג'קטורים ששטיפה קטנה באולטרה סוניק אמורה לפתור את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...