Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,זהו בעצם הרכב הראשון שלי שקניתי הרכב שנת 2009 טופל במוסך מורשה

רציתי לשאול,כל כמה קילומטראז יש לקחת את הרכב לטיפול במוסך המורשה ? ומה סדר גודל המחירים של הטיפולים?

כרגע הרכב עשה 82,350

תודה ויום קסום:)

פורסם
כחבר הפורום הינך זכאי להנחה במוסך מורשה:

http://www.carsforum.co.il/cars/site/colmobile#i20car

 

אוקיי,תודה רבה אחי,אם אני רוצה לקצר את הטיפול של95000 ל90000 עדיין אקבל את ההנחה???

והאם יש מוסך שנותן את ההנחה באזור רחובות???

 

נ.ב

רכשתי את הרב מכלמוביל פתח תקווה.

פורסם

זה כבר לא אוכל לענות לך...

אבל כדאי שתשאיר את פרטיך או שתיצור איתם קשר.

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם (נערך)

גם לי I20 2009.

בספר הרכב יש לך בפרק 7 את כל הפירוט בנוגע לטיפולים וגם כאן:

http://www.hyundaimotors.co.il/service/maintenance/

 

בנוסף, תמיד תוכל לקחת הצעות ממספר מוסכים מורשים ולהתמקח על המחיר קצת (זה מה שאני עשיתי בעבר ברכבי VAG והונדה).

 

ההנחה נראית ממש טובה, בסוף השבוע אני אגש בע"ה לטיפול במוסך בפ"ת שנותן את ההנחה ואני אעדכן לגבי השירות :).

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
גם לי I20 2009.

בספר הרכב יש לך בפרק 7 את כל הפירוט בנוגע לטיפולים וגם כאן:

http://www.hyundaimotors.co.il/service/maintenance/

 

בנוסף, תמיד תוכל לקחת הצעות ממספר מוסכים מורשים ולהתמקח על המחיר קצת (זה מה שאני עשיתי בעבר ברכבי VAG והונדה).

 

ההנחה נראית ממש טובה, בסוף השבוע אני אגש בע"ה לטיפול במוסך בפ"ת שנותן את ההנחה ואני אעדכן לגבי השירות :).

 

תענוג איתמר,תודה רבה

  • ספונסר פורום
פורסם
אוקיי,תודה רבה אחי,אם אני רוצה לקצר את הטיפול של95000 ל90000 עדיין אקבל את ההנחה???

והאם יש מוסך שנותן את ההנחה באזור רחובות???

 

נ.ב

רכשתי את הרב מכלמוביל פתח תקווה.

ההנחה הזאת תקפה בשני המוסכים המרכזיים של יונדאי, בפתח תקווה ובחיפה. אין להם מוסך מרכזי ברחובות, המוסך ברחובות הוא מורשה יבואן ולא מוסך מרכזי.

אפשר להקדים את הטיפול 95 אלף ל-90 אלף ולקבל את הטיפול במחיר הנקוב באתר, אין שום בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...