Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

קניתי פוקוס 2007 וצריך לעשות טיימינג K120 ק"מ, הטיימינג לא הוחלף בזמן לפי ה5 שנים.

השאלה אם כדאי להחליף גם משאבת מים, גם אם תקינה, באותו טיפול בק"מ הזה?

 

תודה

פורסם

קיבלתי 2 הצעות:

מוסך מורשה בראשון לציון - 1600 טיימינג ואם צריך משאבה עוד 500 שקל - חלקים מקוריים כמובן. אפשר לעשות הנחה קטנה לפי מה שהבנתי.

"מוסך הברושים" ראשון לציון שהרכב הנ"ל היה מטופל בו לפני כן:

1050 שקל טיימינג של SKF

1450 שקל כולל משאבת מים של חברת doolls

והסבירו לי שגם יש איזה מחזירי שמן או פולים שכל אחד אם צריך לעשות 150 שקל.

הסבירו גם שהחלקים הם באותה רמה של המקורי ונראה מוסך אמין וישר

 

השאלה אם כדאי בכל מקרה מוסך מורשה, כי זה הבדל די גדול מבחינתי עכשיו.

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

השאלה אם כדאי בכל מקרה מוסך מורשה, כי זה הבדל די גדול מבחינתי עכשיו.

תודה

אני חושב שבמקרה הזה אתה יכול בשקט ללכת על מוסך כללי טוב ואתה לא חייב מוסך מורשה. אני לא מכיר את מוסך הברושים אבל אם אתה מכיר אותו והוא מקצועי אז אין חשש.

×
×
  • תוכן חדש...