Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי הארד דיסק של seagate שככל הנראה החזיר את נשמתו לבורא, רוב החומר שיש לי שם קיים גם בגיבוי אבל לצערי ישנם מספר קבצים שאינם.

 

יש לכם המלצה על מעבדה שמבצעת שחזור?

 

תודה

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מודע למחירים של שחזור?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כן, הבעלים של ההארד דיסק מוכן לשלם את הסכום , אני שכן שלו (אדם מבוגר)

 

על ההארד דיסק יש הרבה חומר ותמונות של המשפחה שלו

 

ננצל את ההזדמנות כדי לפרט מעט. מדובר על כונן רשת של iomega שהפסיק לעבוד, פירקתי את הקייס עצמו ומצאתי שבפנים יש הארד דיסק של seagate .

חיברתי את הכונן למחשב ישירות והוא מציג את ההארד דיסק כraw , לא מצאתי דרך להמיר אותו לntfs לא מחיקה שלו.

אשמח לעזרכתם גם בנושא הזה

לשכן שלי יש ווינדוס 7 ולי יש בבית מקבוק אייר. חשבתי לנסות לחבר אותו למחשב שלי כניסיון אחרון.

תודה

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

כל פעולה שתעשה כעת תוריד את הסיכויים לשחזור ואת אחוז החומר המשוחזר, אם החלטת על האופציה של שחזור מקצועי, תשים את הדיסק בפצפצים ותדבר עם מעבדה.

פורסם

אם אתה מחפש משהו רציני אז

http://compyoter.co.il/

צוות מצויין שגם נותן הדרכות לימוד תוכנות באינטרנט ביוטיוב ובאתר,

מחזיקים מעבדה עם אנשים מקצועיים,אישית לא פניתי אליהם אבל ידוע

לי שהם טובים,ומקצועיים.

תנסה קודם לעבוד מול אנשים שמבינים,אולי ניתן לשחזר עם תוכנה מסויימת

לפחות חלק,פעם מיזמן נימחק לי בטעות תמונות מהברית של הבן והצלחתי לשחזר

בעזרת חבר טוב,לצערי אין לי קשר אתו.

פורסם

אם החומר חשוב באמת סורי , אבל מעבדה ממוצעת תעשה (כמו פותח השרשור) רוב הסיכויים יותר נזק לפני שהם יגיעו למצב שהם יתנו תועלת כלשהיא.

טיק טק מחשבים , מיטסי - אלו 2 מעבדות שמתעסקות בדיוק בזה ברמה בינלאומית.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי ניסיון עם טיקטק של מס דיסקים .

 

עכשיו יצא לי לשחזר ללקוח דיסק 2.5 ( הדיסק לא היה מזוהה ברמת הביוס וגם היה מתקתק )

עלה 2000 שח + 100 שח בדיקה ( לפני מעם המחירים )

שחזרו משהו כמו 80 אחוז .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אם הדיסק מוצג כ raw זה אומר שככל הנראה "תוכן העניינים" של הדיסק נהרס ולא המידע.

 

יש לי כונן חיצוני של סיגייט ולפני שנה בערך משהו דומה קרה, למזלי מצאתי דיסק שחזור לינוקסאי לשחזור מידע ובעזרתו שיחזרתי את "תוכן העניינים" העברתי את המידע לדיסק חדש ובא שלום על ישראל,

טוב לא באמת, התקלה חזרה אחרי כמה שבועות, פורמט פתר את זה סופית.

 

שווה לנסות לבד כשיש כלים מתאימים.

פורסם (נערך)

אתה כנראה מתכוון להיירן, עושה את העבודה לפעמים.

 

אבל, אם ההחלטה לפנות לשחזור מקצועי כבר התקבלה, שים את הדיסק בפצפצים ופנה למעבדת שחזור.

 

פעולות שיעשו עכשיו יכולות לעזור או לחבל בפעולת שחזור עתידית שתתבצע (כאמור, אם ההחלטה לפנות לשחזור מקצועי התקבלה).

 

זה לא מצב של "לא עבד השחזור שעשינו לבד בבית, לא נורא, נפנה למעבדה", יש לכם מה להפסיד, הסיכויים לשחזור מוצלח יורדים משמעותית אחרי משחקים כאלו.

 

אם אתה יודע שלא תפנה לשחזור מקצועי, תהנה, תנסה לשחזר עם היירן, שים אותו בפריזר, קלף עליו בננה וכו', אבל אם החומר מספיק חשוב לך בשביל לפנות לשחזור מקצועי, עזוב אותך ממשחקים.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

במקרה לפני כמה שבועות התפגר לי גם הארד דיסק של seagate בלפטופ.

שחזרתי בחנות מחשביפ/מעבדה בכרמיאל בעלות של 150 ש״ח.

פורסם

אם הדיסק מופיע כ RAW, דווקא אפשר לנסות לבד. תוכנה פשוטה בשם testdisk, ופשוט לעשות rebuild boot sector, שזה בעצם "תוכן העניינים" של ההארדיסק, שבו רשום איפה נמצא מה.

בניית הבוט סקטור בלבד לא תפגע או תשפיע על המידע עצמו, ולא תפגע במאומה בתהליכי השחזור.

עם זאת, אם זה לא עובד- לשים בצד, ולטיקטק. ממליץ בחום.


×
×
  • תוכן חדש...