Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפושית 2001


שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שנכתב קודם לא חושב שזה משנה אם למטרות רווח או לא, אלו שיקולים של הבעלים בלבד!

כמו כן למכירת רכב צריך 2 צדדים, מוכר וקונה שיגיעו לפשרות מצידם אחרת הרכב לא ימכר כמובן ואת זה כולם יודעים! שיהיה בהצלחה במכירה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שסדנא כמו E&A חייבת לך דין וחשבון ולאיזה מטרה ! וגם אם למטרת רווח.

נכון, צודק. אף אחד לא חייב לאף אחד דין וחשבון.

אבל לבוא ולפתוח שרשור ולהגיד"

איך שראיתי אותה ,התאהבתי בה ! " "הרבה שנים חלמתי על אחת כזאת"



אתה אומר לעצמך וואלה הבנאדם באמת השקיע ואוהב את הרכב הזה מכל הלב.

ולבסוף אתה בא ורואה את הרכב למכירה, הייתי אומר שזה ממש אבל ממש מאכזב.

 

ולמה נכנסתי לראות אם זה למכירה?

פשוט לא האמנתי שבנאדם ישקיע כל כך הרבה בשביל פרוייקט שלו עצמו, פשוט כמעט ואין דברים כאלה היום.

ו.. אשכרה צדקתי נכנסתי ליד2 ובדקתי והנה הרכב למכירה.

 

בקיצור, סתם לא לעניין מה שהיה כאן.

יש אנשים שעושים את זה מהלב ו.. יש כאלה שעושים את זה למטרות אחרות, עם זה הכל בסדר ויפה, באמת.

אבל לבוא ולהציג כאילו זה מאהבה וזה לא, על זה אני מדבר כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע קשה יהיה להרוויח על הרכב כי שוק הקונים בארץ קשה, הרכב צריך לקלוע לטעמו האישי של הקונה כמו שהוא קלע לטעמו של מי שבנה אותו ורק אז בכלל יהיה מה לדבר על המחיר.

למשל אליי הצבע לא מדבר והריפוד לא מדבר וכו' אז גם אם הייתי מחפש חיפושית לא הייתי עף עליה גם עם כל ההשקעה שהיא עברה!

 

מעבר לכך לפעמים נדלקים, קונים, פותחים שרשור ולאט לאט כשהרכב כבר אצלך ואתה משקיע בו אתה מבין שזה לא זה, ואולי זה לא מצדיק את המשך ההשקעה וכו', הרי ניתן לשים שם עם האמצעים של הסדנה כמעט כל מנוע ואולי התוצאה הסופית לא תצדיק את העלויות או הציפיות שהיו כשקנו את הרכב והחלו בהשקעה.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכל החברים.

 

את החיפורש קניתי באופן ספונטני לגמרי כאשר המטרה היתה להגשים חלום ולבנות את האוטו הזה לפי טעמי האישי ואולי גם להפוך אותה לגודשת בהמשך.

כך ,בחרתי את הצבע ,את שילוב הצבעים בריפודים ,את החישוקים , את הצמיגים ולמען האמת : נהנתי מכל רגע !!

לצערי מאז סיום הפרוייקט ,כמעט ולא יוצא לי לנהוג בחיפושית והיא עומדת בסדנא ,וגורמת לי להנות מהמראה החדש שיצרתי לרכב המדהים הזה.

אוכל לספר לכם ,שקליינטים שלנו התלהבו מאוד מהפרוייקט שעשיתי לחיפושית שלי וגם הם מתכננים לעשות פרוייקט כזה ,לחיפושית אחרת -משלהם.

אלו שאוהבים מכוניות מבינים ששיפוץ החי-פורש שלי , נעשה בשביל הנפש ולא בשביל הכסף ואני לא מצטער אפילו על שקל אחד ,שהשקעתי במיזם.

על חלום החלפת המנוע עדיין לא ויתרתי ואני מקווה לבצעו ,עבור מישהו שגם ינהג בה ויהנה ממנה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאתה חייב דין וחשבון למישהו, אתה בעל עסק כלכלי ואם החיפושית הזאת תניב לך רווח- לבריאות.

 

מעבר לזה, קצת משעשע האיזכור של פורשה בהקשר של חיפושית 2001.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, צודק. אף אחד לא חייב לאף אחד דין וחשבון.

אבל לבוא ולפתוח שרשור ולהגיד"

איך שראיתי אותה ,התאהבתי בה ! " "הרבה שנים חלמתי על אחת כזאת"



אתה אומר לעצמך וואלה הבנאדם באמת השקיע ואוהב את הרכב הזה מכל הלב.

ולבסוף אתה בא ורואה את הרכב למכירה, הייתי אומר שזה ממש אבל ממש מאכזב.

 

ולמה נכנסתי לראות אם זה למכירה?

פשוט לא האמנתי שבנאדם ישקיע כל כך הרבה בשביל פרוייקט שלו עצמו, פשוט כמעט ואין דברים כאלה היום.

ו.. אשכרה צדקתי נכנסתי ליד2 ובדקתי והנה הרכב למכירה.

 

בקיצור, סתם לא לעניין מה שהיה כאן.

יש אנשים שעושים את זה מהלב ו.. יש כאלה שעושים את זה למטרות אחרות, עם זה הכל בסדר ויפה, באמת.

אבל לבוא ולהציג כאילו זה מאהבה וזה לא, על זה אני מדבר כאן.

 

אני אתן לך את נקודת המבט שלי בנושא.

במקרה היום ראיתי את הרכב פעם ראשונה, החיפושית באמת מדהימה, איכות הצביעה, הריפודים ושאר הפריטים פשוט מטורפת!!!

אמנם נכנסתי כדי לבדוק לגבי פרוייקט אחר שלי אבל יצא שדיברנו עליה.

ראיתי פירוט של כל העלויות שבוצעו (וזה עוד לא הסוף) ואני יכול להבטיח לך שלא רק שאין פה מטרת רווח אלא שהיא נמכרת בהפסד.

 

זאת ועוד, ברמה העקרונית אני לא רואה סיבה למה לא לקחת רכב, לשפץ\לשפר ולהרוויח עליו, בטח ובטח שיש לך את הכלים הידע והקשרים.

אמנם פה ספציפית זה לא המקרה (כאמור, הרכב נמכר בהפסד) אבל אני לא רואה בזה משהו לא בסדר ברמה העקרונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הכל יכול להיות. אבל יש אנשים שמשוגעים לדבר, והתענוג שלהם הוא לשפר את הרכב. ברגע שהם מגיעים לסיפוק (סיימו לשפר כאוות נפשם), הם מוכרים אותו (גם אם זה יום אחרי) ועוברים ליעד הבא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הכל יכול להיות. אבל יש אנשים שמשוגעים לדבר, והתענוג שלהם הוא לשפר את הרכב. ברגע שהם מגיעים לסיפוק (סיימו לשפר כאוות נפשם), הם מוכרים אותו (גם אם זה יום אחרי) ועוברים ליעד הבא.

 

כמוני :D

ואלי לקח את הרכב כפרויקט בשביל עצמו , מה שהמשיך מעבר לזה זה סיבות אישיות שלו ואף אחד לא צריך לקטול את עניין המכירה .

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

ערב טוב חברים.

 

זמן רב עבר מהעדכון האחרון וגם החיפורש שלי הספיקה להחליף בעלים ,אבל חלום החלפת המנוע האטמוספרי בגודש נשאר תקוע בראשי ולא ויתר ,עד ש...

שיחת הטלפון שקיבלתי בשעת ערב מאוחרת , הדליקה ניצוץ בעיני .על הקו היה שותפי לסדנה ,אביחי טופור ששאל אותי אם יש לנו מה לעשות עם A3 טורבו ,שנת 2000 -שעברה תאונה והולכת לפירוק .

גיר ידני או אוטומטי ? שאלתי . ואביחי ענה -ידני.

כבר באותו הרגע ,ידעתי מה הולך לקרות ...

שיחת טלפון לבעל הרכב ואני כבר בדרכו אליו מקווה שהמנוע והגיר לא נפגעו בתאונה ואוכל להגשים את החלום ולהפוך את החיפושית -לגודשת אמיתית .

30 דקות בפקקים של ערב מנוצלים היטב לשיחת חולין עם בעליה החדשים של חיפי ...

יש הזדמנות להפוך את חיפי לגודשת אני זורק לו ומספר לו על הרכב התורם .

כמה זה יעלה ? הוא שואל אותי

מכיוון שכל החלקים (כמעט ) ילקחו מהרכב התורם החשבון די פשוט ואני מקבל אור ירוק לפרוייקט !!

כשהשיחה מסתיימת אני כבר ליד הרכב -מראה המכונית אינו מלבב כלל : חזית הרכב מעוכה לגמרי ,הפגוש הקדמי איננו וכנראה לקח איתו את רדיאטור המים מצנן הביניים ופח החזית.

להפתעתי ,אני מגלה שהמנוע והגיר לא ניזוקו ומכאן -הדרך פנויה .

אני מסכם מחיר עם בעל הרכב ותוך שעות בודדות התורמת כבר עושה את דרכו האחרונה -אלינו לסדנה.

מדהים לגלות ,שכמו אצל בני האדם ,טרגדיה של רכב אחד ,יוצרת חיים חדשים לרכב אחר .

הפירוק מתחיל (והיה גם כיף כי לא צריך להחזיר את הברגים למקום...) ואחרי 5 שעות, זה מה שנשאר...

 

unnamed (4).jpg

 

unnamed (3).jpg

 

המנוע ,הגיר ,הדוושות ,הטורבו וכל מה שנחוץ לנו לשתלה נברר ונרשם בקפידה ,חלקים שחסרים מוזמנים ואנו מוכנים להתחיל .

 

נעדכן בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיכים .

 

שעתיים וחצי של בוקר והמנוע והגיר האוטומטי יוצאים החוצה .

אחריהם מפורקת גם ידית ההילוכים ומוסיפים דוושה שלישית -לקלאץ כמובן ....:-D

גם צמת החוטים המקורית מוחלפת במתאימה למנוע הגודש ואנו מתפנים להכנסת המנוע החדש.

מלוא הקרדיט על השתלת המנוע והגיר מגיע בהחלט לשלוחה הצפונית שלנו -HIGH BOOST -העדפנו לעשות את ההתקנה שם כיוון שחששנו שהקולר והצנרת המקוריים לא יתאימו ונאלץ לייצר אותם לבד ואצלם -כל המכשור לכך -קיים.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא שהשלוחה הצפונית שלנו נמצאת 2 ק"מ בלבד מבית הלקוח...

 

בפרוייקט שכזה, תמיד עדיף לרכוש רכב שלם לאחר תאונה ולפרק את הכל ממנו ,כי רכישת החלקים בנפרד מפרוקיות-תמיד תעלה יותר ,הרבה יותר...

 

ובינתיים קצת תמונות :

 

על הליפט .

 

10421137_906369826071832_405889075861542259_n.jpg

 

 

המנוע החדש נכנס :

 

10359386_906238162751665_3535095112503588437_n.jpg

 

 

מחר כנראה נרכיב את החזית בחזרה , נייצר מנירוסטה צנרת פליטה חדשה ,משאבת דלק משופרת ופורק לחץ .....

לשמוע פסססססס זה חובה - לא ?

 

סרטון התנעה - בקרוב מאוד .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, אני תמיד נהנה לקרוא על הפרוייטים שלכם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב וחג שמח חברים.

 

עוד פרוייקט מדהים ומרגש מתקרב לקיצו כאשר את הגיר האוטומטי והמיושן בעל ארבעת ההילוכים ,מחליף גיר 5 הילוכים -ידני.

לשתי הדוושות הבנאליות, הצטרפה דוושה שלישית וידית הילוכים תואמת , אבל הכי חשוב : מנוע ה 2000 סמ"ק שהפיק 115 כ"ס ו 18 קג"מ ,מוחלף במנוע 1800 סמ"ק גודש ומתעטש שבעזרת תוכנה בלבד כבר כמעט מכפיל את ההספק המקורי ומפיק 220 כ"ס ו 30 קגמ !!!

באופן אירוני ,למרות תוספת ההספק הנכבדה ,יהפוך הרכב לחסכוני יותר ויצרוך עד 20% פחות מקודמו.

 

תהליך השדרוג עבר בצורה חלקה יחסית ,כאשר לשמחתנו הרבה נאלצנו לבצע שינויים קלים בלבד בכדי להתאים את מערכת הגדישה שפורקה מהאודי התורמת - לחיפושית .

גם מערכת הפליטה זכתה לטיפול אישי כאשר את צנרת הפליטה המקורית העשויה ברזל בקוטר 54 מ"מ , מחליפה צנרת נירוסטה איכותית ונדיבת קוטר (76 מ"מ ) - עובדה שתסייע להגברת הספק המנוע ולסאונד בשרני יותר....

מחר בצהריים ייצא הרכב לנסיעת מבחן ראשונה ואנחנו מבטיחים לצלם .

 

 

ידית ההילוכים כבר במקום :

 

unnamed (4).jpg

 

המנוע החדש בפנים :

 

 

unnamed (3).jpg

 

 

נמשיך ונעדכן בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...