Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי סיטרואן c4 שנת 2006 שבאופן כללי אני דיי מחבב. עשתה עד היום 90 אלף קילומטר.

לאחרונה, שמתי לב לתופעה מדאיגה. לאחר נסיעה של כ 20 או 30 דקות בשטח עירוני (הרבה רמזורים, הרבה עצירות), הגיר לא עובר לראשון לאחר עצירה. כלומר, הוא כאילו ב״ניוטראל״. כדי לצאת מזה, אני פשוט נותן טיפה דלק ואז מרגישים דפיקה רצינית והאוטו נוסע רגיל.

 

בנסיעה בין עירונית זה לא קורה.

 

האם מישהו פה חווה את התופעה או יודע מה הבעיה ?

 

תודה,

חנן.

פורסם

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מודה לך מאוד על התשובה.

כבר חשבתי שצריך להחליף גיר.

 

האם לצורך פתרון הבעיה, צריך מוסך שמתמחה בסיטרואן ?

 

תודה,

חנן

פורסם

אורן עשה את התיקון כבר כמה פעמים ובהצלחה. אני משער שחלק מבעלי המקצוע המומלצים כאן בפורום גם מנוסים בעניין - פחות או יותר.

 

*אגב* - בעבר היו משפצים גיר על כזה דבר. אט אט למדו לתקן את הדברים הנחוצים ולתת לזה צ'אנס (זה היתרון של כל חלק מכאני שנמצא בשוק כבר שנים וכולם הספיקו להכיר את כל המחלות שלו ולתקן אותן באופן ספציפי - בעלויות הגיוניות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עד התיקון, כשמתיחלה התופעה המתוארת אפשר ללחוץ על כפתור שלג.

 

זה יגרום לגיר לזנק בהילוך שני וללא המכה הזו.

 

כמובן רק בתור פתרון זמני ולא קבוע.

 

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום,

 

אני יודע שעברו כבר כמה שנים מכתיבת הפוסט זה, אך רציתי להגיב כאן מכיוון שיש לי בדיוק את אותה הבעיה.

האם מישהו מחברי הפורום יכול להפנות אותי למוסך מומלץ שמטפל בבעיות כאלו במרכז?

 

בנוסף, האם התיקון המוצע כאן הוא זמני או קבוע?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Kfirzack
פורסם

לא בטוח. הכי טוב לבדוק לפי מספר שלדה.

אבל אם אתה לא מתכוון לתקן לבד, תן למוסך שישבור את הראש.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לא בטוח. הכי טוב לבדוק לפי מספר שלדה.

אבל אם אתה לא מתכוון לתקן לבד, תן למוסך שישבור את הראש.

 

אלעד

זה אותו מקט אצל כל ה al4 וזה מתאים גם ל dp0 רק ששם זה מקט של רנו

 

האם טבעות אטימה קרובים לשסתומי הלחץ ? שווה לעשות החלפה של הטבעות ״על הדרך״ כשמחליפים שסתומי לחץ ?

צריך לפרק את הזנב של הגיר אם אתה לא יודע מה אתה עושה אתה יכול בסגירה לדפוק את הסט קלאצים שיושב שם והגיר לא יזוז בכלל

פורסם
זה אותו מקט אצל כל ה al4 וזה מתאים גם ל dp0 רק ששם זה מקט של רנו

 

 

צריך לפרק את הזנב של הגיר אם אתה לא יודע מה אתה עושה אתה יכול בסגירה לדפוק את הסט קלאצים שיושב שם והגיר לא יזוז בכלל

 

לא התכוונתי לעשות את זה לבד, אני לפני החלפה של שסתומים, וגם לי יש לפעמים את הדפיקה בתחילת נסיעה, אז שאלתי אם כדאי על הדרך להחליף את הרינגים (במידה והפתיחה לטובת החלפת שסתומי לחץ היא כבר רוב העבודה להחלפת רינגים).

זאת השאלה...

×
×
  • תוכן חדש...